PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 26/2006 • IV. Vijeće nadalje želi dodatno skrenuti pozornost da se državne potpore za zapošljavanje iz Prijedloga godišnjeg plana odnose isključivo na osobe koje se teže zapošljavaju i na invalidne osobe. Na rečene kategorije osoba primjenjuju se zapravo intenziteti državne potpore i opravdani troškovi određeni člancima 28. i 29. Uredbe koji su veći od intenziteta državne potpore za zapošljavanje za male i srednje poduzetnike namijenjene onim područjima koje nemaju pravo na regionalnu državnu potporu. Stoga bi se nakon izrade regionalne karte Republike Hrvatske, na male i srednje poduzetnike koji zapošljavaju osobe koje se teže zapošljavaju i invalidne osobe na područjima koja nemaju pravo na regionalnu potporu, mogli primijeniti intenziteti državne potpore i opravdani troškovi određeni člancima 28. i 29. Uredbe.
NN 26/2006 • Osim toga, pravo na državnu potporu za zapošljavanje invalidnih osoba i osoba koje se teže zapošljavaju iz članaka 28. i 29. Uredbe imaju i veliki poduzetnici bez obzira da li područje na kojem otvaraju nova radna mjesta imaju pravo na regionalnu državnu potporu.
NN 26/2006 • Intenzitet svih vrsta državnih potpora dodijeljenih za zapošljavanje osoba koje se teže zapošljavaju ili invalidnih osoba ne smije prijeći 50 posto opravdanih troškova godišnje bruto plaće osoba koje se teže zapošljavaju, odnosno 60 posto troškova godišnje bruto plaće invalidnih osoba.
NN 26/2006 • Ispunjavanje uvjeta otvaranja novih radnim mjesta za osobe koje se teže zapošljavaju ili invalidnih osoba utvrđuje se usporedbom prosjeka dodatnog zapošljavanja tijekom proteklih 12 mjeseci. Uvjet otvaranja novih radnih mjesta nije potrebno ispuniti ako je postojeće radno mjesto postalo nepopunjeno dobrovoljnim odlaskom, umirovljenjem, dobrovoljnim skraćivanjem radnog vremena ili otkaza zbog nesposobnosti ili krivnje, osim ako je postojeće radno mjesto ostalo nepopunjeno kao rezultat odlaska viška zaposlenih iz poduzeća.
NN 26/2006 • Pri zapošljavanju invalidnih osoba može se dodijeliti dodatna državna potpora zbog njihove manje produktivnosti, sukladno članku 29. stavku 1. Uredbe.
NN 26/2006 • Iznos takve državne potpore, zajedno s državnim potporama za zapošljavanje invalidne osobe iz članka 28. Uredbe, ne smije prijeći visinu potrebnu za kompenzaciju umanjene produktivnosti invalidne osobe i visinu dodatnih troškova, a koje se posebno odnose na prilagođavanje prostora kako bi invalidna osoba mogla obavljati zadane poslove.
NN 26/2006 • U slučaju zapošljavanja invalidnih osoba u poduzećima u kojima je od ukupnog broja radnika najmanje 50 posto invalidnih osoba, državna potpora može dodatno uključiti, ali ne smije premašiti, troškove izgradnje, smještaja ili proširenja poduzeća te troškove administracije i prijevoza, koji su posljedica zapošljavanja tih osoba.
NN 26/2006 • Pod točkom 2.4.1.b. obrazloženja ovog rješenja navedeni su intenziteti državne potpore i opravdani troškovi za opće i posebno usavršavanje.
NN 26/2006 • Prema članku 36. stavku 1. Uredbe državna potpora za opće usavršavanje može se dodijeliti u iznosu do 50 posto opravdanih troškova u slučaju općeg usavršavanja i 25 posto opravdanih troškova u slučaju posebnog usavršavanja.
NN 26/2006 • Navedene iznose moguće je povećati sukladno članku 36. stavku 2. Uredbe i to:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 26/2006 • – za 10 posto opravdanih troškova u svrhu posebnog usavršavanja i za 20 posto opravdanih troškova u svrhu općeg usavršavanja u malim i srednjim poduzetnicima,
NN 26/2006 • – za 10 posto opravdanih troškova u područjima A i za 5 posto opravdanih troškova u područjima B.,
NN 26/2006 • – za 10 posto opravdanih troškova ako je usavršavanje namijenjeno osobama koje se teže zapošljavaju.
NN 26/2006 • Analizom intenziteta državne potpore i opravdanih troškova za opće i posebno usavršavanje opisnih u točki 2.4.1.b. obrazloženja ovog rješenja Vijeće je utvrdilo da su Prijedlogom godišnjeg plana predviđeni intenziteti i opravdani troškovi za opće i posebno usavršavanje sukladni članku 36. stavku 1. i članku 37. Uredbe.
NN 26/2006 • Pojam malog, srednjeg i velikog poduzetnika određen je Zakonom o poticanju razvoja maloga gospodarstva (»Narodne novine«, broj 29/02), stoga su prilikom dodjeljivanja državne potpore za zapošljavanje, male i srednje poduzetnike i usavršavanje, davatelji državne potpore dužni poštivati kriterije iz rečenog zakona.
NN 26/2006 • Sukladno članku 22. stavku 3. i 4. Uredbe, visina državne potpore za male i srednje poduzetnike izračunava se temeljem opravdanih troškova ulaganja ili opravdanih troškova otvaranja novih radnih mjesta povezanih s ulaganjem. Ako je visina državne potpore izračunata temeljem opravdanih troškova otvaranja novih radnih mjesta potrebno je uzeti u obzir činjenicu da radno mjesto mora biti povezano s provedbom projekta početnih ulaganja i biti popunjeno tijekom tri godine nakon dovršenog ulaganja, projekt ulaganja mora voditi neto povećanju broja radnika u poduzetniku u usporedbi s prosjekom tijekom proteklih 12 mjeseci i nova radna mjesta moraju biti sačuvana najmanje 5 godina.
NN 26/2006 • U Prijedlogu godišnjeg plana za male i srednje poduzetnike predviđeni su iznosi i intenziteti državnih potpora koji se odnose na ulaganja na područjima koja nemaju pravo na regionalnu državnu potporu.
NN 26/2006 • S obzirom da se do izrade regionalne karte cijelo područje RH smatra Područjem A, odnosno cijelo područje RH ima pravo na regionalnu potporu, državna potpora za male i srednje poduzetnike može se povećati do 65 posto opravdanih troškova, ali pod uvjetom da poduzetnici doprinesu najmanje 25 posto vrijednosti ulaganja iz vlastitih sredstava koja ne sadrže državnu potporu te da se ulaganje očuva u tome području najmanje pet godina nakon dovršenja ulaganja.
NN 26/2006 • Analizom intenziteta državne potpore i opravdanih troškova za male i srednje poduzetnike opisanih u točki 2.4.1.c. obrazloženja ovog rješenja, Vijeće je utvrdilo da su Prijedlogom godišnjeg plana predviđeni intenzitet i opravdani troškovi za početna ulaganja malih i srednjih poduzetnika, te za savjetodavne usluge sukladni članku 22. i članku 24. Uredbe.
NN 26/2006 • 3.2. Glede državnih potpora male vrijednosti iz točke 2.4.2. obrazloženja ovog rješenja Vijeće napominje da državnu potporu male vrijednosti prema članku 5. stavku 1. Uredbe predstavlja državna potpora dodijeljena pojedinom korisniku koja ne prelazi ukupan iznos od 750.000,00 kn u razdoblju od tri godine, bez obzira na oblik ili namjenu državne potpore, za dodjelu koje nije potrebno odobrenje Agencije.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 67/09, Broj 151/04,
Broj 55/01, Broj 89/07,
Broj 94/09, Broj 38/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE