PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 34/2009 • Iz dosadašnjeg tijeka postupka proizlazi da se u konkretnom slučaju ne radi o osobito složenoj upravnoj stvari.
NN 34/2009 • Podnositelj ustavne tužbe koristio se sredstvima namijenjenima za ubrzanje upravnog postupka. On je podnosio i žalbe i tužbe zbog šutnje administracije pa je ocjena Ustavnog suda da on nije pridonio duljini trajanja postupka.
NN 34/2009 • U konkretnom slučaju postupak se vodi radi priznanja prava na mirovinu. Budući da se radi o predmetu od posebnog značaja za podnositelja, nadležna tijela državne vlasti trebala su postupati posebno učinkovito. Napominje se da je i Europski sud za ljudska prava u više svojih presuda utvrdio da se posebna učinkovitost u postupanju traži u mirovinskim sporovima (v., primjerice, presude Europskog suda u predmetima H. T. protiv Njemačke od 11. listopada 2001., stavak 37. i Počuča protiv Hrvatske od 29. lipnja 2006., stavak 46.).
NN 34/2009 • 5. Ustavni sud utvrđuje da je postupak (upravni i sudski) u pravno relevantnom razdoblju trajao osam godina, deset mjeseci i dvadeset osam dana, te da još nije okončan. Imajući u vidu duljinu trajanja postupka, značaj predmeta za podnositelja i okolnost da je postupak i dalje u tijeku, Ustavni sud ocjenjuje da je podnositelju povrijeđeno njegovo ustavno pravo na pošteno suđenje u dijelu koji se odnosi na razumnu duljinu postupka, a koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
NN 34/2009 • Stoga je u smislu odredbe članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona donijeta odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
NN 34/2009 • 6. Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj. Određujući visinu naknade u konkretnom slučaju je Ustavni sud uzeo u obzir i trajanje ustavnosudskog postupka u ovom predmetu.
NN 34/2009 • Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
NN 34/2009 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.
NN 34/2009 • 8. Ravnatelj Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluke u roku osam (8) dana od dana njene otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki II. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.
NN 35/2009 • Na temelju članka 80. Ustava Republike Hrvatske te na temelju Strategije suzbijanja korupcije (»Narodne novine«, br. 75/08.), Hrvatski sabor na sjednici 13. ožujka 2009., donio je
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 35/2009 • O IZMJENAMA I DOPUNAMA ODLUKE O NACIONALNOM VIJEĆU ZA PRAĆENJE PROVEDBE NACIONALNOG PROGRAMA SUZBIJANJA KORUPCIJE
NN 35/2009 • U nazivu i svim odredbama Odluke o Nacionalnom vijeću za praćenje provedbe Nacionalnog programa suzbijanja korupcije (»Narodne novine«, br. 82/06.) riječi: »Nacionalno vijeće za praćenje provedbe Nacionalnog programa suzbijanja korupcije« u određenom padežu zamjenjuju se riječima: »Nacionalno vijeće za praćenje provedbe Strategije suzbijanja korupcije« u odgovarajućem padežu.
NN 35/2009 • U članku 2. stavku 1. podstavcima 1., 2., 3., 4. i 5. riječi: »Nacionalni program suzbijanja korupcije«, »Nacionalni program« i »Nacionalni program i akcijski planovi« u određenom padežu zamjenjuju se riječima: »Strategija i Akcijski plan suzbijanja korupcije« u odgovarajućem padežu.
NN 35/2009 • »– podnosi Hrvatskom saboru dvaput godišnje izvješće o svom radu.«
NN 35/2009 • »Nacionalno vijeće ima predsjednika, potpredsjednika i devet članova.
NN 35/2009 • Predsjednik Nacionalnog vijeća bira se iz reda oporbenih zastupnika, a potpredsjednik Nacionalnog vijeća bira se iz reda zastupnika parlamentarne većine.
NN 35/2009 • Uz predsjednika i potpredsjednika tri člana Nacionalnog vijeća biraju se iz reda zastupnika i to jedan iz reda zastupnika parlamentarne većine, a dva iz reda zastupnika parlamentarne manjine.«
NN 35/2009 • »Hrvatski sabor će osigurati prostor, potrebna sredstva i stručne djelatnike radi učinkovitog rada Nacionalnog vijeća, sukladno mjerama iz Akcijskog plana uz Strategiju suzbijanja korupcije, usmjerenim na jačanje administrativne i stručne podrške Nacionalnom vijeću.«
NN 35/2009 • Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u »Narodnim novinama«.
NN 35/2009 • Na temelju članka 14. stavka 4., članka 16. stavka 5., članka 50. i članka 84. stavka 3. Zakona o biljnom zdravstvu (»Narodne novine«, br. 75/05) ministar poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja donosi
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 2/07, Broj 115/03,
Broj 13/05, Broj 72/08,
Broj 86/08, Broj 25/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE