PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-01-3-212 NN 3/2007

• Iz spisa predmeta također je razvidno da je od dvoje (2) stanovnika s biračkim pravom koji žive na području na koje se promjena odnosila, a koje se prostire na površini od 18,78 km2, pribavljeno prethodno mišljenje.


Stranica 2007-01-3-212 NN 3/2007

• Ustavni sud u tom smislu napominje da je u pitanjima vezanim uz područja županija, gradova i općina i promjene tih područja pribavljanje prethodnog mišljenja stanovništva obvezno ako je to propisano zakonom. Budući da je u konkretnom slučaju ta zakonska obveza ispunjena, Ustavni sud utvrđuje da su i u tom pitanju osporene odluke u suglasnosti s člankom 29. stavkom 1. Zakona.


Stranica 2007-01-3-212 NN 3/2007

• Ustavni sud, međutim, ističe da prethodno mišljenje stanovnika područja, nakon što se pribavi, nije obvezujuće za nadležno tijelo. Navedeno stajalište Ustavni sud je izrazio u nekoliko svojih odluka (npr., rješenje broj: U-I-300/1997 od 11. listopada 2000., rješenje broj: U-I-476/1998 od 20. travnja 2005.). Stoga nije osnovano stajalište predlagateljice da prethodno pribavljeno mišljenje stanovništva područja na koje se promjena odnosi (»referendum« u izričaju predlagateljice) mora imati »odlučno značenje za donošenje osporenih odluka«.


Stranica 2007-01-3-212 NN 3/2007

• 9. Sukladno svim prethodnim navodima, Ustavni sud utvrđuje da su odluke, za koje se predlaže pokretanje postupka za ocjenu njihove suglasnosti s Ustavom i zakonom, donijela Zakonom ovlaštena tijela u postupku i na način koji je u cijelosti suglasan s mjerodavnim odredbama Glave III. Zakona pod nazivom »Granice jedinica lokalne samouprave« i s prvom rečenicom stavka 1. članka 133. Ustava koja propisuje da se područje općina i gradova određuje na način propisan zakonom.


Internet NN 3/2007
• Budući da je u konkretnom slučaju u cijelosti poštovano načelo ustavnosti i zakonitosti, propisano člankom 5. stavkom 1. Ustava, jer su osporene Odluke u suglasnosti i s Ustavom i sa zakonom, Ustavni sud je riješio kao u izreci.

Internet stranice NN 3/2007
• Ovo rješenje doneseno je na temelju članka 27. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona.

Internet stranice NN 3/2007 • Objava ovog rješenja temelji se na članku 29. Ustavnog zakona.
Internet stranice NN 3/2007 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Vijeću za rješavanje postupovnih pretpostavki za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Milan Vuković, predsjednik Vijeća, te suci Ivan Matija i Nevenka Šernhorst, članovi Vijeća, u postupku koji je ustavnom tužbom pokrenuo A. B. iz S., na sjednici održanoj 15. prosinca 2006. godine, jednoglasno je donio
Internet stranice NN 3/2007 • Navedenim rješenjem odbijena je žalba podnositelja izjavljena protiv zaključka Ministarstva zaštite okoliša i prostornog uređenja, Uprave za inspekcijske poslove, Područne jedinice u Pazinu, klasa: UP/I-362-02/99-02/1084, urbroj: 531-07/3-5-04-20 od 21. siječnja 2004. godine. Navedenim zaključkom utvrđeno je da je rješenje građevinskog inspektora Ministarstva zaštite okoliša i prostornog uređenja, Uprave za inspekcijske poslove, Odjela inspekcijskog nadzora, Područne jedinica Rijeka, klasa: UP/I-362-02/99-02/1084, urbroj: 531-07/3-18/5-01-7 od 8. siječnja 2001. godine, postalo izvršno, te da se pristupa izvršenju na način i pod uvjetima utvrđenim tim zaključkom.
Internet stranice NN 3/2007 • 2. Odredba članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99, 29/02 i 49/02 – pročišćeni tekst, u nastavku: Ustavni zakon) propisuje:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 3/2007 • Sukladno tome, samo ona odluka kojom je nadležni sud meritorno odlučio o biti stvari, odnosno o pravu ili obvezi ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela podnositelja, jest pojedinačni akt u smislu članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona u povodu kojega je Ustavni sud Republike Hrvatske, u postupku pokrenutom ustavnom tužbom, nadležan štititi ljudska prava i temeljne slobode podnositelja, zajamčene Ustavom Republike Hrvatske. U konkretnom slučaju utvrđeno je da je osporenom presudom odlučeno o tužbi protiv upravnih akata donijetih radi provedbe ovrhe.
Informacije NN 3/2007 • 3. U ustavnosudskom postupku ocijenjeno je da osporavana presuda Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-3589/2005 od 31. kolovoza 2006. godine, kojom je odlučeno o tužbi protiv upravnih akata donijetih radi provedbe ovrhe, ne predstavlja pojedinačni akt u smislu članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona protiv kojeg bi Ustavni sud bio nadležan pružiti ustavnosudsku zaštitu.
Poslovne stranice NN 3/2007 • 4. Slijedom iznijetoga, na temelju članka 72. Ustavnog zakona, riješeno je kao u izreci.
Pregledi NN 3/2007 • 5. Objava ovog rješenja temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona.
Besplatno NN 4/2007 • Na temelju članka 2. Zakona o potvrđivanju Protokola o izmjenama i dopunama Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Republike Hrvatske, s jedne strane, i Europskih zajednica i njihovih država članica, s druge strane, o carinskim kvotama za šećer i proizvode od šećera podrijetlom iz Hrvatske ili Zajednice (»Narodne novine – Međunarodni ugovori«, broj 11/2006), a u vezi s člankom 35. Zakona o sklapanju i izvršavanju međunarodnih ugovora (»Narodne novine«, broj 28/96), te člankom 14. Zakona o poljoprivredi (»Narodne novine«, br. 66/2001 i 83/2002), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 5. siječnja 2007. godine donijela
Glasnik NN 4/2007 • O RASPODJELI KVOTE ZA IZVOZ ŠEĆERA I PROIZVODA OD ŠEĆERA PODRIJETLOM IZ REPUBLIKE HRVATSKE U EUROPSKU UNIJU
Propis NN 4/2007 • Ovom Uredbom utvrđuje se način raspodjele kvote za izvoz šećera i proizvoda od šećera (u daljnjem tekstu: izvozne kvote za šećer) podrijetlom iz Republike Hrvatske u Europsku uniju, sukladno odredbama Protokola o izmjenama i dopunama Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Republike Hrvatske, s jedne strane, i Europskih zajednica i njihovih država članica, s druge strane, o carinskim kvotama za šećer i proizvode od šećera podrijetlom iz Hrvatske ili Zajednice.
Propis NN 4/2007 • Šećer i proizvodi od šećera iz stavka 1. ovoga članka su proizvodi obuhvaćeni tarifnim brojevima 1701 i 1702 Carinske tarife.
Propis NN 4/2007 • Raspodjelu izvoznih kvota za šećer obavlja Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo), a na prijedlog Povjerenstva za raspodjelu izvozne kvote za šećer (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo), kojeg čine dva predstavnika Ministarstva, te po jedan predstavnik Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, Ministarstva financija – Carinske uprave i Hrvatske gospodarske komore.
Propis NN 4/2007 • Povjerenstvom predsjedava predsjednik kojeg imenuje ministar poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva, između predstavnika Ministarstva poljoprivrede, šumarstva i vodnoga gospodarstva. Povjerenstvo o svom radu donosi Poslovnik.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 5/91, Broj 112/97, Broj 114/08, Broj 49/08, Broj 49/99, Broj 121/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled