PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 69/2009 • Nadležno tijelo uspostavlja, provodi i održava učinkovit sustav revizije.
NN 69/2009 • Ljudski i ostali resursi potrebni za upravljanje, praćenje i rezultate revizorskog procesa trebali bi biti dostupni, a nadležno tijelo i njihove kontrolne djelatnosti moraju biti revidirane u razdoblju koje nije dulje od pet godina. Opća smjernica o resursima potrebnim za reviziju određena u normi HRN EN ISO 19011:2003.
NN 69/2009 • Kako bi imao potrebnu stručnost za provedbu revizije i revizorskog programa, u revizorski tim se mogu uključiti revizori općeg znanja i vještina, posebnih tehničkih znanja i vještina i tehnički stručnjaci. Treba voditi brigu o osiguranju objektivnosti i neovisnost revizorskog tima, posebice tamo gdje su nužni tehnički stručnjaci. U tu svrhu, rotacija revizora i/ili revizorskih timova mogu pripomoći u postizanju istog.
NN 69/2009 • Stručnost revizora i kriteriji za odabir revizora određuju se u skladu sa:
NN 69/2009 • – općim znanjem i vještinama– revizorska načela, procedure i tehnike; upravljačke/organizacijske vještine,
NN 69/2009 • Nužno je uvesti mehanizam koji će osigurati konzistentnost u radu revizora te održavanje njihove stručnosti. Posebna tehnička znanja i vještine zahtijevane od strane revizorskih timova varirati će ovisno o području koje se revidira unutar kontrole ili nadzornom sustavu. U vezi s posebnim tehničkim znanjem i vještinama potrebnim za revizora, također treba uzeti u obzir i obuke za službenike koji provode službene kontrole (Prilog 1., Poglavlje 1. Pravilnika o službenim kontrolama koje se provode radi verifikacije postupanja u skladu s odredbama propisa o hrani i hrani za životinje, te propisa o zdravlju i zaštiti životinja).[14]
NN 69/2009 • [1] Pravilnikom su preuzete odredbe Odluke Komisije 2006/677/EEZ od 29. rujna 2006. godine koja postavlja smjernice koje utvrđuju kriterije za provedbu revizije prema Uredbi (EZ) br. 882/2004 Europskog parlamenta i Vijeća o službenim kontrolama kako bi potvrdila sukladnost sa Zakonom o hrani i hrani za životinje te zdravlju i zaštiti životinja.
NN 69/2009 • Na temelju članka 17. stavka 3. Zakona o veterinarstvu (»Narodne novine«, broj 41/2007 i 155/2008), ministar poljoprivrede, ribarstva i ruralnog razvoja, donosi
NN 69/2009 • O DODATNIM JAMSTVIMA U TRGOVINI SVINJAMA U ODNOSU NA BOLEST AUJESZKOG I KRITERIJIMA ZA PRIKUPLJANJE INFORMACIJA O BOLESTI[1]
NN 69/2009 • Otpremanje svinja za uzgoj ili proizvodnju u državama članicama ili područjima slobodnim od bolesti Aujeszkog iz Dodatka I. ovoga Pravilnika i koje stižu iz bilo koje druge države članice ili područja koje nije navedeno u Dodatku I ovoga Pravilnika dopušteno je pod sljedećim uvjetima:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 69/2009 • (a) u državi članici podrijetla svinja bolest Aujeszkog podliježe obveznom prijavljivanju;
NN 69/2009 • (b) u državi članici ili područjima podrijetla svinja mora se, pod nadzorom nadležnog tijela, provoditi plan kontrole i iskorjenjivanja bolesti Aujeszkog koji ispunjava kriterije iz članka 9. stavka 1. Pravilnika o veterinarskim uvjetima za stavljanje u promet goveda i svinja (»Narodne novine« br. 154/2008)[2]. U skladu s planom kontrole i iskorjenjivanja treba provoditi odgovarajuće mjere pri prijevozu i premještanju svinja kako bi se spriječilo širenje bolesti između gospodarstava različitog statusa;
NN 69/2009 • – u posljednjih 12 mjeseci nije utvrđen niti jedan klinički, patološki ili serološki dokaz bolesti Aujeszkog,
NN 69/2009 • – nije utvrđen niti jedan klinički, patološki ili serološki dokaz bolesti Aujeszkog u posljednjih 12 mjeseci na gospodarstvima koja se nalaze u krugu od 5 km od gospodarstva podrijetla svinja; ova se odredba ne primjenjuje ukoliko su se na spomenutim gospodarstvima, pod nadzorom nadležnog tijela, redovito provodile mjere praćenja i iskorjenjivanja bolesti Aujeszkog i u skladu s planom iskorjenjivanja iz točke (b) ovoga članka, što je rezultiralo učinkovitim sprječavanjem širenja bolesti na gospodarstvo podrijetla,
NN 69/2009 • – cijepljenje protiv bolesti Aujeszkog nije provođeno najmanje 12 mjeseci,
NN 69/2009 • – svinje su bile podvrgnute serološkom pretraživanju na nazočnost protutijela za ADV-gE ili ADV-gB ili ADV-gD ili na nazočnost protutijela za cjeli virus bolesti Aujeszkog barem dva puta u razmaku od četiri mjeseca. Ovim pretraživanjem mora se isključiti bolest Aujeszkog i izostanak ADV-gE protutijela u cijepljenih svinja,
NN 69/2009 • – nisu u posljednjih 12 mjeseci uvedene nove svinje s gospodarstava nižeg zdravstvenog statusa u pogledu bolesti Aujeszkog, osim ukoliko su uvedene svinje pretražene na bolest Aujeszkog s negativnim rezultom;
NN 69/2009 • – 30 dana prije premještanja držane su izolirane u objektu odobrenom od nadležnog tijela i na način da je spriječena opasnost od zaražavanja svinja virusom bolesti Aujeszkog,
NN 69/2009 • – morale su biti držane na gospodarstvu podrijetla ili na gospodarstvu jednakog statusa od prašenja i ostati na gospodarstvu podrijetla najmanje:
NN 69/2009 • – podvrgnute su serološkom pretraživanju na nazočnost protutijela za ADV-gB ili ADV-gD ili na nazočnost protutijela za cjeli virus bolesti Aujeszkog u razmaku od najmanje 30 dana između dva testiranja. U svinja dobi do četiri mjeseca, može se također provoditi i serološko testiranje na ADV-gE, s tim da uzorkovanje i pretraživanje mora biti provedeno unutar 15 dana prije isporuke. Broj svinja u izolaciji koje moraju biti pretražene mora biti dovoljan za otkrivanje:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 61/07, Broj 48/02,
Broj 57/95, Broj 153/05,
Broj 53/08, Broj 147/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE