PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • – najveće dopušteno vrijeme letačke dužnosti (Maximum flight duty periods);
NN 126/2009 • – mješovite dužnosti unutra vremena dužnosti (Mixed duties within total duty periods);
NN 126/2009 • – dodatna ograničenja u letanju (Additional limits on flying);
NN 126/2009 • – ograničenja koja se odnose na kabinsku posadu (Cabin crew limitations);
NN 126/2009 • (Exeedance of Flight Duty Time Limitations/Reduction of Rest Period)
NN 126/2009 • – produženje vremena letačke dužnosti primjenom odredaba o dijeljenom radnom vremenu (Extension of flight duty period by split duty provisions);
NN 126/2009 • – produženje vremena letačke dužnosti zbog odmora tijekom leta (Extension of flight duty period by in-flight relief);
NN 126/2009 • – produženje vremena letačke dužnosti – diskrecija zapovjednika zrakoplova (Commander’s discretion to extend flight duty period);
NN 126/2009 • – skraćenje odmora – diskrecija zapovjednika zrakoplova (Commander’s discretion to reduce rest periods);
NN 126/2009 • – obrazloženje o primjeni odredaba o diskreciji zapovjednika zrakoplova (Reporting the exercise of Commanders discretion).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (7) Zračni prijevoznik mora ishoditi odobrenje Agencije za shemu ograničenja vremena letačke dužnosti i odredbe o odmoru članova posade zrakoplova iz stavka 6. ovoga članka, kao i za sve naknadne izmjene i dopune.
NN 126/2009 • (1) Član posade zrakoplova ne smije obavljati radne zadatke u zrakoplovu ukoliko je preumoran, ili bi mogao biti preumoran, ili ako se ne osjeća sposobnim, čime bi se mogla ugroziti sigurnost leta.
NN 126/2009 • (2) Član posade zrakoplova treba na najbolji mogući način iskoristiti smještajne pogodnosti i priliku za odmor, te primjereno planirati i koristiti odmore.
NN 126/2009 • (3) Član letačke posade zrakoplova mora na propisan način zabilježiti u knjižicu letenja detalje o svim letovima.
NN 126/2009 • (4) Član letačke posade koji upravlja zrakoplovima izvan flote zračnog prijevoznika odgovoran je za pridržavanje propisanih odredaba ovoga Pravilnika.
NN 126/2009 • (1) Prilikom određivanja ograničenja vremena letačke dužnosti i ograničenja vremena dužnosti te uvjeta vezanih uz vrijeme odmora članova posade zrakoplova uvijek treba uzeti u obzir važeće nacionalne propise kojima je regulirano radno vrijeme, ne dovodeći u pitanje buduće propise Zajednice o toj materiji.
NN 126/2009 • (2) Zračni prijevoznik, mora osigurati da najveće dopušteno radno vrijeme u jednoj godini, uključujući i dio vremena dežurstva koji se uzima u obzir kod izračuna kumulativnih sati na dužnosti, ne prelazi 2 000 sati.
NN 126/2009 • (3) Najveće dopušteno radno vrijeme u jednoj godini se mora, koliko god je to moguće, ravnomjerno rasporediti tijekom cijele godine.
NN 126/2009 • (4) Zračni prijevoznik, mora voditi računa o tome da član posade zrakoplova ne smije obavljati dužnosti člana posade zrakoplova ukoliko njegovo ukupno vrijeme leta tijekom perioda od 12 mjeseci prelazi 900 sati.
NN 126/2009 • (1) Zračni prijevoznik mora osigurati da ukupan broj sati provedenih na dužnosti (total duty time) za članove posade zrakoplova ne smije prijeći:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 149/02, Broj 195/03,
Broj 182/04, Broj 96/06,
Broj 112/04, Broj 54/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE