PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 29/2006 • Napomena: Podaci dani u Upitniku su strogo povjerljivi, a bit će dostupni samo Agenciji za potrebe postupka odlučivanja o davanju odobrenja za člana uprave društva za upravljanje investicijskim fondovima.
NN 29/2006 • Na temelju odredbe članka 120. Zakona o investicijskim fondovima (»Narodne novine«, br. 150/05), Uprava Hrvatske agencije za nadzor financijskih usluga donijela je na sjednici održanoj 9. ožujka 2006. godine
NN 29/2006 • – rokovi za izdavanje suglasnosti, preinačivanje i pobijanje,
NN 29/2006 • (1) Pod promidžbenim informacijama o investicijskim fondovima s javnom ponudom (u daljnjem tekstu: fondovi) smatraju se sve poruke koje društvo za upravljanje ili ovlašteno društvo priopćuje putem oglasa, radija, televizije, osobnih posjeta, telefonskih poziva, internetske mreže i elektronskih medija, interaktivne televizije ili u drugom obliku iz kojeg nedvojbeno proizlazi namjera promidžbe.
NN 29/2006 • (2) Promidžbene informacije ne smiju sadržavati tvrdnje, pismene ili usmene izjave i poruke:
NN 29/2006 • – koje navode netočne podatke ili izraze kojima bi se mogao stvoriti pogrešan dojam o društvu i fondu,
NN 29/2006 • – kojima se druga društva i fondovi dovode u nepovoljniji položaj i
NN 29/2006 • – koji negativno, neistinito i pogrešno prikazuju druge sudionike na financijskom tržištu.
NN 29/2006 • Izračuni cijena udjela ili dionica u fondovima, koji se koriste kao promidžbene informacije, moraju biti rezultat vrednovanja imovine prema međunarodnim standardima financijskog izvještavanja odnosno rezultat ponude i potražnje dionica fonda na burzi.
NN 29/2006 • Promidžbene informacije o prinosu fonda moraju sadržavati izračun i podatke iz kojih se može potpuno i nedvojbeno utvrditi točnost i istinitost takvih informacija a posebno:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 29/2006 • – moraju sadržavati obrazloženje ili napomenu da prinosi iz prošlosti imaju samo informativni karakter i ne predstavljaju mogućnost ili projekciju mogućeg prinosa u budućnosti;
NN 29/2006 • – prinos za razdoblje kraće od jedne godine ne smije biti prikazan na godišnjoj razini, osim kod novčanih fondova gdje je dopušteno svođenje prinosa na godišnju razinu za razdoblje od mjesec dana ili više;
NN 29/2006 • – prinos za višegodišnje razdoblje mora biti izračunan na temelju geometrijskog prosjeka;
NN 29/2006 • – prinos fonda treba uvijek sadržavati točno navedeno vremensko razdoblje na koje se odnosi (datum početka i kraja razdoblja);
NN 29/2006 • – uz prikaz prinosa, promidžbena informacija mora sadržavati i podatke o stupnju rizika ulaganja u fond a prikazani prinos ne smije biti zasnovan na predviđanjima;
NN 29/2006 • – prinos fonda ne može se koristiti za promidžbu drugih financijskih usluga unutar financijske grupe osnivača društva.
NN 29/2006 • (1) Promidžbene informacije osim uvjeta propisanih člancima 2. do 4. ovog Pravilnika, moraju po svom sadržaju biti i u skladu sa Standardima hrvatskog kodeksa oglašavanja Hrvatskog oglasnog zbora, usvojenog 11. lipnja 1995. godine.
NN 29/2006 • ROKOVI ZA IZDAVANJE SUGLASNOSTI, PREINAČIVANJE I POBIJANJE PROMIDŽBENIH INFORMACIJA
NN 29/2006 • (1) Za dobivanje suglasnosti za promidžbene informacije iz članka 2. stavak 1. Pravilnika, društvo je obvezno podnijeti Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (u daljnjem tekstu Agencija) pisani zahtjev s prijedlogom promidžbene informacije u prilogu.
NN 29/2006 • (2) Agencija će izdati pismenu suglasnost u roku od 15 (petnaest) dana od dana podnošenja pisanog zahtjeva društvu koji udovoljava uvjetima propisanim člancima 2. i 3. Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 157/98, Broj 9/07,
Broj 118/09, Broj 116/05,
Broj 40/06, Broj 173/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE