PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 6/2005 • Nomotehnički izričaj završne odredbe zakona mora biti jasan i precizan, pravila o tumačenju propisa na završne odredbe treba oprezno primijeniti. Kada se završna odredba zakona (stupanje na snagu, primjena zakona) mora tumačiti primjenom pravila o tumačenju propisa znači da je odredba nomotehnički pogrešno sročena i sa stajališta ustavnih zahtjeva dvojbena.
NN 6/2005 • U točki 11. obrazloženja Rješenja Ustavni sud tumači završnu odredbu članka 86. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o radu s teleološkog aspekta, te utvrđuje da su odredbe članaka 27. i 28. osporenog Zakona stupile na snagu danom objave u »Narodnim novinama«. Istodobno navodi osporena odredba »dopušta (i) tumačenje koje je u svom podnesku naveo predlagatelj« (predlagatelj je naveo da odredbe članaka 27. i 28. nisu stupile na snagu). Uz to valja istaknuti da tumačenje ove odredbe s teleološkog aspekta dopušta i stajalište da su odredbe članaka 27. i 28. osporenog Zakona stupile na snagu 1. siječnja 2004.
NN 6/2005 • Načelo vladavine prava kao najviša vrednota ustavnog poretka i temelj za tumačenje Ustava propisano člankom 3. Ustava, sadrži i pitanja o općim obilježjima koje zakon mora imati kako bi s vladavinom prava bio usklađen. Odredbe zakona koje pripisuju da zakon stupa na snagu određenog dana ali je u cjelosti ili u pojedinim odredbama odgođena primjena zakona nisu usklađene sa zahtjevima načela vladavine prava – pravne sigurnosti.
NN 6/2005 • S obzirom na izloženo, mišljenja sam da je Ustavni sud uz točku 11. obrazloženja Rješenja bio dužan iznijeti načelno stajalište da odredbe kojima zakonodavac odgođa primjenu zakona u cjelosti ili u pojedinim odredbama nakon njegova stupanja na snagu, nisu usklađene sa zahtjevima načela vladavine prava propisanim člankom 3. Ustava i derogiraju institut stupanja na snagu zakona propisan člankom 89. stavcima 1. i 3. Ustava.
NN 6/2005 • Na temelju članka 200. stavka 4. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, broj 105/04.), ministar unutarnjih poslova, uz suglasnost ministra mora, turizma, prometa i razvitka, donosi
NN 6/2005 • Ovim Pravilnikom propisuju se uvjeti i način osposobljavanja kandidata za vozače pojedine kategorije vozila (u daljnjem tekstu: osposobljavanje), Plan i okvirni program osposobljavanja, prostorni uvjeti, nastavna sredstva, pomagala i oprema potrebni za izvođenje osposobljavanja te vođenje evidencija i dokumentacije o osposobljavanju kandidata za vozače.
NN 6/2005 • Osposobljavanje iz nastavnog predmeta Prometni propisi i sigurnosna pravila, Pružanje prve pomoći osobama ozlijeđenim u prometnoj nesreći i Upravljanje vozilom provodi se na temelju Plana i okvirnog programa osposobljavanja kandidata za vozače koji proizlazi iz Programa vozačkog ispita i prema jedinstvenim minimalnim izračunskim elementima vrijednosti nastavnog sata.
NN 6/2005 • Plan i okvirni program osposobljavanja kandidata za vozače tiskan je uz ovaj Pravilnik i čini njegov sastavni dio (Prilog 1).
NN 6/2005 • Osposobljavanje iz nastavnih predmeta Prometni propisi i sigurnosna pravila i Upravljanje vozilom mogu provoditi autoškole koje imaju:
NN 6/2005 • 2. stručnog voditelja autoškole u radnom odnosu na neodređeno ili određeno vrijeme s najmanje pola radnog vremena koji ispunjava propisane uvjete za obavljanje toga posla,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 6/2005 • 3. predavača iz nastavnog predmeta Prometni propisi i sigurnosna pravila u radnom odnosu na neodređeno ili određeno vrijeme s najmanje pola radnog vremena koji ispunjava propisane uvjete za obavljanje toga posla,
NN 6/2005 • 4. potreban broj instruktora vožnje u radnom odnosu na neodređeno ili određeno vrijeme s punim radnim vremenom koji ispunjava propisane uvjete za obavljanje toga posla,
NN 6/2005 • 6. uredski prostor za prijem kandidata za vozače i rad stručnog voditelja autoškole u vlasništvu ili zakupu,
NN 6/2005 • 7. prometno vježbalište od najmanje 500 m2 (duljine 60 i širine 8,5 metara) za A 1, A, B i M kategoriju vozila, a za ostale kategorije odgovarajuće povećanje prema potrebnoj veličini površine u odnosu na prometno-tehničke elemente propisane Programom vozačkog ispita vodeći računa o kapacitetu vježbališta, u vlasništvu ili zakupu, koje se nalazi na području općine ili grada u kojem je sjedište autoškole i koje nije udaljeno od sjedišta autoškole više od 10 kilometara,
NN 6/2005 • 8. potreban broj vozila odgovarajuće kategorije u vlasništvu ili zakupu opremljenih za osposobljavanje kandidata za vozače u skladu s odredbama članka 14. do 17. ovoga Pravilnika,
NN 6/2005 • 10. nastavna sredstva, pomagala i opremu za nastavu iz nastavnog predmeta Prometni propisi i sigurnosna pravila u vlasništvu,
NN 6/2005 • 11. računalnu opremu za ostvarivanje informatičke povezanosti s ovlaštenom stručnom organizacijom.
NN 6/2005 • O svim promjenama uvjeta iz stavka 1. točaka 1. – 11. ovoga članka, autoškola je dužna izvijestiti ovlaštenu stručnu organizaciju najkasnije osam dana prije promjene uvjeta, osim kada se radi o promjenama koje se ne mogu predvidjeti.
NN 6/2005 • Pravilnik o organizaciji i uvjetima rada autoškole iz članka 3. stavka 1. točke 1. ovoga Pravilnika mora sadržavati odredbe o:
NN 6/2005 • – položaju, ovlaštenjima i odgovornostima osoba s pravom zastupanja autoškole, kao i stručnih djelatnika autoškole,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 12/98, Broj 69/03,
Broj 37/00, Broj 104/08,
Broj 22/95, Broj 29/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE