PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 155/2009 • Nositelji odobrenja obvezni su dostaviti pisano očitovanje o prihvaćanju referentne cijene u roku od 30 dana od dana objave rezultata javnog nadmetanja.
NN 155/2009 • Na temelju očitovanja iz stavka 1. ovoga članka lijekovi se razvrstavaju na osnovnu, odnosno dopunsku listu lijekova.
NN 155/2009 • Na osnovnu listu lijekova stavit će se lijekovi s razinom cijene ispod ili na razini referentne cijene, a na dopunsku listu lijekova staviti će se lijekovi s razinom cijene iznad referentne cijene.
NN 155/2009 • Ako nositelj odobrenja ne dostavi očitovanje u roku iz stavka 1. ovoga članka lijek će se uvrstiti na osnovnu ili dopunsku listu lijekova ovisno o cijeni o kojoj su te pravne osobe izvijestile Zavod sukladno Pravilniku o mjerilima za određivanje cijena lijekova na veliko i o načinu izvješćivanja o cijenama na veliko.
NN 155/2009 • Upravno vijeće Zavoda donosi Odluku o brisanju lijekova iz osnovne, odnosno dopunske liste u sljedećim slučajevima:
NN 155/2009 • – na temelju prijedloga Povjerenstva za lijekove Zavoda kada nema stručne opravdanosti za njegovu daljnju primjenu,
NN 155/2009 • – na temelju zahtjeva ministarstva nadležnog za zdravstvo ili Agencije za lijekove kada se utvrde okolnosti štetnog djelovanja lijeka,
NN 155/2009 • – ako lijek u razdoblju od 6 mjeseci nakon uvrštenja na listu nije ostvario promet.
NN 155/2009 • Ako se lijek briše iz osnovne, odnosno dopunske liste lijekova, a postoji opravdana potreba za njegovu daljnju primjenu, lijek se može staviti u osnovnu listu lijekova po nezaštićenom imenu.
NN 155/2009 • Osnovna i dopunska lista lijekova Zavoda donosi se u cijelosti u informativne svrhe jednom godišnje po završetku postupka izračuna cijena provedenog sukladno Pravilniku o mjerilima za određivanje cijena lijekova na veliko i o načinu izvješćivanja o cijenama na veliko i javnog nadmetanja za utvrđivanje referentnih cijena lijekova.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 155/2009 • Usklađivanje referentnih cijena uzevši u obzir utjecaj stavljanja novih istovrsnih lijekova na osnovnu listu obavlja se polugodišnje.
NN 155/2009 • Izmjene osnovne i dopunske liste lijekova obavljaju se najmanje jednom u tri mjeseca.
NN 155/2009 • Upravno vijeće Zavoda zasebnom Odlukom određuje visinu naknade za predaju pojedinih Prijedloga vezanih uz lijekove. Prijedlozi se Zavodu dostavljaju u 14 primjeraka pakiranih zasebno, te u elektroničkom obliku.
NN 155/2009 • Pri izradi Studije utjecaja na proračun Zavoda (u daljnjem tekstu: Studija) predlagatelj mora voditi računa o sljedećim načelima:
NN 155/2009 • Rezultat Studije jest procjena financijskog učinka uvrštenja novog lijeka ili uporabe lijeka u novoj indikaciji na liste lijekova Zavoda. Rezultati Studije definiraju raspon vrijednosti u kojima uvrštenje lijeka može utjecati na potrošnju Zavoda u različitim scenarijima uporabe.
NN 155/2009 • Zavod će poslovno osjetljive podatke korištene pri izradi Studija držati tajnima ukoliko podnositelj Studije isto zatraži. Istovremeno, Zavod zadržava pravo objave rezultata svih zaprimljenih Studija.
NN 155/2009 • Pri izradi Studije u obzir se uzimaju samo izravne posljedice uvrštenja novog lijeka ili uporabe lijeka u novoj indikaciji.
NN 155/2009 • Studija mora jasno i izričito imenovati sve odabire i pretpostavke na kojima se model temelji, uključivo i posljedice uvrštenja novog lijeka kojem uzima da su izravne, te one koje uzima da su neizravne.
NN 155/2009 • Model treba biti što jednostavniji, a istovremeno dovoljno sofisticiran, to jest koristiti adekvatnu strukturu koja u dovoljnoj mjeri vjerno aproksimira procese koje model opisuje.
NN 155/2009 • Proces modeliranja mora uzeti u obzir prirodu zdravstvenog stanja; tj. je li intervencija preventivna, kurativna, palijativna, jednokratna, kronična ili periodična. Modeliranje uvijek kada je prikladno u obzir mora uzeti i učinak lijeka (uključujući i nuspojave) u promatranom vremenskom razdoblju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 44/93, Broj 90/06,
Broj 137/09, Broj 23/97,
Broj 85/05, Broj 147/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE