PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2005 • – od dana istupanja vijećnika Lovre Grgića iz Hrvatske pučke stranke, ta stranka nije zastupljena u Općinskom vijeću Općine Dežanovac,
NN 61/2005 • – na dan raspuštanja Općinskog vijeća Općine Dežanovac, vijećnici su bili članovi sljedećih političkih stranaka: 6 članova HSS-a i 3 člana SDP-a (ukupno 9 vijećnika iz vladajuće koalicije), 4 člana HDZ-a i 1 član HSP-a (ukupno 5 vijećnika iz oporbenih političkih stranaka). Dva vijećnika imala su status nezavisnih članova izabranih s lista političkih stranaka (HDZ-a i HSLS-a).
NN 61/2005 • 5. Člankom 27. stavkom 3. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 33/01., 10/02. – odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-39/2002, 155/02. – članak 43. stavak 2. Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina, 45/03., 43/04. – odluka Ustavnog suda Republike Hrvatske broj: U-I-2494/2002., 40/05., 44/05. – pročišćeni tekst; u daljnjem tekstu: Zakon o lokalnim izborima) propisano je:
NN 61/2005 • (3) Prošireni sastav izbornog povjerenstva određuje se po prihvaćanju, utvrđivanju i objavi lista za izbor članova predstavničkog tijela jedinice za čije se predstavničko tijelo izbori provode, a čine ga po dva predstavnika većinske političke stranke, odnosno koalicija i dva dogovorno predložena predstavnika oporbenih stranaka, odnosno koalicija sukladno stanačkom sastavu predstavničkog tijela jedinice. Ako se ne postigne dogovor o dva predstavnika političkih stanaka i njihovim zamjenicima, njihov se izbor obavlja kockom između predloženih kandidata.«
NN 61/2005 • U pročišćenom tekstu Zakona o lokalnim izborima članak 27. označen je kao članak 31.
NN 61/2005 • Ustavni sud utvrđuje da je mjerodavna zakonska odredba, sadržana u članku 27. (31.) stavku 3. Zakona o lokalnim izborima, nepotpuna, jer ne propisuje izrijekom vrijeme prema kojem se treba određivati »stranački sastav predstavničkog tijela jedinice«. Drugim riječima, Zakon o lokalnim izborima ne propisuje izrijekom koje je stanje stranačkog sastava mjerodavno u postupku određivanja proširenog sastava nadležnog izbornog povjerenstva (je li to stanje na dan konstituiranja predstavničkog tijela ili stanje na dan objave odluke Vlade Republike Hrvatske o raspisivanju izbora, odnosno o raspuštanju predstavničkog tijela, ili pak stanje na neki drugi dan). Štoviše, mjerodavni zakoni ne uređuju situacije nastale promjenama stranačke pripadnosti izabranih članova predstavničkog tijela, odnosno posljedice tih promjena u odnosu na prava i obveze samih članova predstavničkog tijela, ali i na položaj političkih stranaka čiji su članovi tijekom mandata istupili iz njih, pa su time promijenili stranački sastav predstavničkog tijela koji je postojao na dan njegova konstituiranja.
NN 61/2005 • 6. U takvim okolnostima, Ustavni sud ocjenjuje da pri popunjavanju navedene zakonske praznine treba poći od ustavnopravnog značenja predstavničkog tijela, odnosno ustavnopravne naravi predstavničkog mandata.
NN 61/2005 • Prema članku 132. stavku 2. Ustava, lokalna i područna (regionalna) predstavnička tijela sastavljena su od članova izabranih na slobodnim i tajnim izborima na temelju neposrednog, jednakog i općeg biračkog prava. Nositelj predstavničkog mandata je, prema tome, isključivo izabrani član predstavničkog tijela, a ne politička stranka čiji je on član. Član predstavničkog tijela svojim mandatom slobodno raspolaže, jer članovi predstavničkih tijela u Republici Hrvatskoj nemaju obvezujući mandat i nisu opozivi.
NN 61/2005 • Sukladno navedenom, u situaciji kada tijekom mandata nastupi promjena stranačkog sastava predstavničkog tijela uslijed istupanja pojedinog vijećnika iz dotadašnje političke stranke i njegova učlanjenja u drugu političku stranku, mjerodavnom se ima smatrati volja člana predstavničkog tijela kao isključivog nositelja predstavničkog mandata (u konkretnom slučaju, vijećnika Općinskog vijeća Općine Dežanovac Lovre Grgića), jer po sili Ustava on svojim mandatom slobodno raspolaže.
NN 61/2005 • Ustavni sud pritom napominje da je pitanje raspolaganja slobodnim predstavničkim mandatom predmet zakonskog uređenja, pa ono izlazi izvan okvira nadležnosti Ustavnog suda pri rješavanju konkretnog izbornog spora.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 61/2005 • 7. Slijedom navedenog, Ustavni sud ocjenjuje da je žalba protiv osporenog rješenja nadležnog ŽIP-a osnovana.
NN 61/2005 • Stoga je na temelju članka 128. alineje 9. Ustava Republike Hrvatske i članka 87. alineje 3. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst), odlučeno kao u izreci.
NN 61/2005 • Točka II. izreke ove odluke temelji se na članku 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 62/2005 • Na temelju članka 90. stavka 1., članka 92. stavka 3. i članka 97. Zakona o lijekovima i medicinskim proizvodima (»Narodne novine«, broj 121/03 i 177/04), ministar zdravstva i socijalne skrbi donosi
NN 62/2005 • O UVJETIMA ZA PROIZVODNJU I STAVLJANJE U PROMET TE NAČINU PROVJERE KAKVOĆE I VO?ENJU OČEVIDNIKA O HOMEOPATSKIM PROIZVODIMA
NN 62/2005 • Ovim Pravilnikom utvrđuju se uvjeti za proizvodnju homeopatskih proizvoda, sadržaj podataka i dokumenata koji se podnose Agenciji za lijekove i medicinske proizvode (u daljnjem tekstu: Agencija) uz zahtjev za stavljanje u promet homeopatskih proizvoda, način provjere kakvoće te sadržaj i način vođenja očevidnika o homeopatskim proizvodima.
NN 62/2005 • Homeopatski proizvod može proizvoditi pravna osoba koja ispunjava uvjete sukladno pravilniku o dobroj proizvođačkoj praksi za lijekove te koja ima proizvodnu dozvolu danu od Agencije.
NN 62/2005 • U prometu u Republici Hrvatskoj mogu biti homeopatski proizvodi koji imaju odobrenje za stavljanje u promet dano od Agencije kao i oni koji su upisani u očevidnik Agencije.
NN 62/2005 • U svrhu dobivanja odobrenja za stavljanje homeopatskoga proizvoda u promet podnosi se zahtjev Agenciji. Zahtjevu se prilažu odgovarajući podaci i dokumenti sukladno uvjetima za stavljanje u promet gotovog lijeka iz članka 14., odnosno 15. Zakona o lijekovima i medicinskim proizvodima (u daljnjem tekstu: Zakon) te odgovarajućim odredbama pravilnika o postupku i načinu davanja odobrenja za stavljanje gotovog lijeka u promet.
NN 62/2005 • Odobrenje za stavljanje u promet ne moraju imati, već se moraju upisati u očevidnik Agencije homeopatski proizvodi ako ispunjavaju sljedeće uvjete:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 177/03, Broj 146/99,
Broj 73/08, Broj 112/04,
Broj 81/02, Broj 58/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE