PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 31/2005 • – održavanje stalnih dvomjesečnih sastanaka predstavnika udruga potrošača, nadležnog ministarstva i inspekcijskih tijela na kojima bi se raspravljalo o stanju i mogućim mjerama u području zaštite potrošača.
NN 31/2005 • 5. Potrebno je osigurati veći medijski prostor za problematiku vezano za inspekcijski nadzor zaštite potrošača na koji način bi se u većoj mjeri ostvarilo pravo potrošača na informiranje i izobrazbu.
NN 31/2005 • - osigurati inspekcijskim tijelima bolje kadrovske i materijalno-tehničke uvjete radanadležne inspekcije 2005.–2006.
NN 31/2005 • - osigurati veći medijski prostor vezano uz inspekcijski nadzor zaštite potrošačaDržavni inspektorat2005.-2006.Redovita proračunska sredstva Državnog inspektorata
NN 31/2005 • - osigurati veći medijski prostor vezano uz inspekcijski nadzor zaštite potrošačaostale nadležne inspekcije 2005.-2006.Redovita proračunska sredstva ostalih nadležnih inspekcijaRedovita proračunska sredstva ostalih nadležnih inspekcija
NN 31/2005 • - uspostaviti posebne oblike međusobne suradnje između svih nositelja zaštite potrošačasva nadležna državna tijela,
NN 31/2005 • Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva 2005.-2006.Redovita proračunska sredstva svih nadležnih državnih tijela, nadležnih inspekcija i CARDS-aRedovita proračunska sredstva svih nadležnih državnih tijela, nadležnih inspekcija i CARDS-a
NN 31/2005 • Sukladno odredbama Zakona o udrugama, udruge potrošača osnivaju potrošači radi promicanja i zaštite svojih prava.
NN 31/2005 • U ovom Nacionalnom programu predviđeni su i djelomično razrađeni za provedbu sljedeći poslovi udruga:
NN 31/2005 • – pružanje informacija potrošačima o njihovim obvezama, pravima i pojavama na tržištu,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 31/2005 • – provođenje preko ovlaštenih laboratorija u zemlji, a po potrebi i u inozemstvu, naknadnih ispitivanja proizvoda stavljenih na tržište,
NN 31/2005 • – provođenje, putem ovlaštenih osoba, usporednih testova proizvoda i objavljivanje rezultata putem medija,
NN 31/2005 • – pružanje pomoći oštećenom potrošaču u nastupu prema trgovcu,
NN 31/2005 • – vođenje evidencije o primljenim reklamacijama potrošača i postupcima poduzetim za njihovo rješavanje,
NN 31/2005 • – izvješćivanje Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva i Državnog inspektorata o primljenim reklamacijama, poduzetim postupcima i postignutim rješenjima,
NN 31/2005 • – davanje primjedaba i prijedloga kod donošenja propisa koji se odnose na područje zaštite potrošača,
NN 31/2005 • – pokretanje, pred nadležnim sudom, postupaka kojima od suda traži da određenom trgovcu ili operateru sredstava za daljinsku komunikaciju narediti prestanak poslovne prakse,
NN 31/2005 • – pokretanje, pred nadležnim sudom, postupaka kojima od suda traži da određenom trgovcu, skupini trgovaca iz istog sektora gospodarstva ili njihovim interesnim udrugama, zabrani korištenje nepoštenih ugovornih odredbi u standardnim ugovorima,
NN 31/2005 • – pokretanje, pred nadležnim sudom, postupaka kojima od suda traži da naredi prekid zavaravajućeg, odnosno nedopuštenoga komparativnog oglašavanja, ili postupaka kojima od suda traži da zabrani objavljivanje još neobjavljenoga zavaravajućeg, odnosno nedopuštenoga komparativnog oglašavanja,
NN 31/2005 • Za organiziranu pomoć potrošačima udruge za zaštitu potrošača osnivaju savjetovališta za zaštitu potrošača.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 97/98, Broj 86/07,
Broj 97/07, Broj 33/09,
Broj 124/06, Broj 100/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE