PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2006 • Operator mora poštivati sljedeća minimalna načela vezana uz upotrebu CLI-ja, osim svih ostalih postojećih obaveza definiranih propisima.
NN 42/2006 • Operator se mora pridržavati, koliko je to tehnički moguće, odgovarajućih ITU preporuka i Europskih smjernica za CLI koje je izdao European Telecommunications Platform-ETP (22. siječanj 1999. g.).
NN 42/2006 • T-Mobile preferira korištenje ISUPv2 protokola, koji ima sposobnost transporta ostalih važnih parametara poput Original Called Number i Redirecting Number.
NN 42/2006 • Ovo Poglavlje opisuje T-Mobile organizaciju i procedure koje se koriste u upravljanju i održavanju Međusobnog povezivanja.
NN 42/2006 • Sporazumi o kakvoći (dostupnost, vrijeme rješavanja grešaka itd.) nisu uključeni u ovo Poglavlje.
NN 42/2006 • T-Mobile ima središnji ured za prijavu koji je otvoren 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, radi obavljanja službene procedure prijavljivanja. T-Mobile središnji ured za prijavu je:
NN 42/2006 • T-Mobile središnji ured za prijavu može zadovoljiti sljedeće zahtjeve:
NN 42/2006 • Potrebna stručnost u svim pitanjima vezanima uz rad telekomunikacijske mreže,
NN 42/2006 • Odgovarajući pristup je dostupan decentraliziranim organizacijskim jedinicama,
NN 42/2006 • Kontakti mogu u svako vrijeme izraditi ažurirano izvješće prilikom procesuiranja tehničke greške.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 42/2006 • Operator će također odrediti središnji ured za prijavu s gore opisanim karakteristikama koji će moći obavljati službenu proceduru prijavljivanja.
NN 42/2006 • Obrazac prijave će biti korišten za prijavu tehničkih greški (nepredvidljivih događaja) i prijave bilo kakvih izmjena/prekida Međusobnog povezivanja (predvidljivi događaji).
NN 42/2006 • T-Mobile koristi svoj obrazac prijave (Točka 7.4.). Operator će koristiti svoj obrazac prijave koji će sadržavati najmanje sljedeće podatke:
NN 42/2006 • identifikacija osobe koja izvješćuje osim ako je ta osoba ujedno i kontakt osoba,
NN 42/2006 • obavijest o privremenim izvješćima (status, poduzeta aktivnost, status važnosti krajnjeg korisnika),
NN 42/2006 • U slučaju tehničkih greški na Vodovima, službena prijava greški će se obavljati isključivo preko središnjih ureda za prijavu.
NN 42/2006 • U početnoj fazi, prijava greški i njihov primitak će se obavljati putem pošte i/ili faksa.
NN 42/2006 • Inicijalno privremeno izvješće o tijeku procesuiranja greške će biti poslano unutar 4 sata od primitka prijave greške. To privremeno izvješće će sadržavati sljedeće podatke:
NN 42/2006 • kada se očekuje završetak greške i status važnosti krajnjeg korisnika.
NN 42/2006 • Po zahtjevu, središnji uredi za prijavu moraju biti u mogućnosti da u svakom trenutku osigura brzu informaciju o statusu mjera rješavanja greške.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 36/02, Broj 105/01,
Broj 24/01, Broj 54/01,
Broj 67/07, Broj 119/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE