PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/2007 • Opravdanim troškovima smatrat će se troškovi koji se odnose na ulaganje u zemljište, zgrade, strojeve i opremu.
NN 84/2007 • Operativne potpore namijenjene oživljavanju inovacijskih clustera mogu se dodijeliti pravnoj osobi koja upravlja poslovima inovacijskog clustera. Takve potpore moraju biti vremenski ograničene, i u načelu, postupno se smanjivati i ukinuti, s ciljem ostvarivanja poticajnog učinka na cijene odnosno razumno brzog odražavanja stvarnih troškova.
NN 84/2007 • Takve se potpore mogu dodijeliti na ograničeno razdoblje od pet godina, pod uvjetom da se postupno smanjuju (degresivne). Intenzitet takvih potpora može iznositi do 100% u prvoj godini, no linearno se postupno moraju ukidati na način da na kraju pete godine padnu na nulu. U slučaju da se potpore postupno ne smanjuju (nisu degresivne), njihovo je trajanje ograničeno na pet godina a njihov intenzitet ne smije premašiti 50% opravdanih troškova. U zakonski utemeljenim slučajevima, te na temelju uvjerljivih dokaza koje je podnijela država članica, potpore za oživljavanje clustera mogu se dodijeliti na duže vremensko razdoblje koje pak nije dulje od 10 godina.
NN 84/2007 • Opravdanim troškovima smatrat će se troškovi rada zaposlenika i administrativni troškovi koji se odnose na sljedeće aktivnosti:
NN 84/2007 • – promidžbene aktivnosti clustera kako bi se privukli novi poduzetnici da sudjeluju u clusteru,
NN 84/2007 • – organizaciju programa usavršavanja, radionica i konferencija kojima se potiče razmjena znanja i povezivanje članova clustera.
NN 84/2007 • Prilikom prijave potpore namijenjene ulaganju ili potpore za oživljavanje clustera, država članica mora dostaviti analizu tehnološke specijalizacije inovacijskog clustera, postojećih potencijala regije, postojećih kapaciteta istraživanja, i postojećih clustera u Zajednici koji imaju sličnu namjenu i potencijalno isti opseg tržišta u odnosu na aktivnosti kojim se bavi predmetni cluster.
NN 84/2007 • Mjere kojima države članice potiču inovaciju infrastrukture koja je otvorena i dostupna u okviru neprofitnih istraživačkih organizacija treba ocjenjivati temeljem odredbi koje su utvrđene u odjeljku 3.1.
NN 84/2007 • Državna potpora mora imati poticajni učinak, što drugim riječima znači da za posljedicu mora imati promjenu ponašanja primatelja potpore u smislu povećanja razine aktivnosti IRI-a. Potpora bi trebala utjecati na povećanje aktivnosti IRI-a u odnosu na njihov obujam, polje primjene, uložena sredstva ili brzinu.
NN 84/2007 • Europska komisija smatra da potpora nema poticajan učinak na korisnika potpore u svim slučajevima u kojima su aktivnosti IRI-a 40 već započele prije nego što je korisnik potpore podnio zahtjev za potporu nadležnom nacionalnom tijelu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/2007 • Ako projekt IRI-a koji ostvaruje pravo na potporu nije započeo prije podnošenja zahtjeva, Europska komisija smatra da je automatski ispunjen uvjet poticajnog učinka za sljedeće potpore:
NN 84/2007 • – potpore projektu i studije izvedivosti kada je korisnik potpore mali ili srednji poduzetnik i kada iznos potpore ne premašuje 7,5 milijuna EUR-a po projektu i po malom ili srednjem poduzetniku;
NN 84/2007 • – potpore za pokrivanje troškova zaštite industrijskog prava vlasništva za male i srednje poduzetnike;
NN 84/2007 • – potpore za savjetodavne usluge o inovacijama i za usluge koje potiču inovacije;
NN 84/2007 • U slučaju svih ostalih mjera 41 Europska komisija će od država članica koje prijavljuju potporu tražiti da dokažu poticajni učinak potpore.
NN 84/2007 • U svrhu mogućnosti provjere da će planirana potpora utjecati na promjenu ponašanja primatelja potpore na način da isti poveća razinu aktivnosti IRI-a, države članice dostavit će ex ante procjenu povećanja aktivnosti IRI-a za sve pojedinačne potpore koje ocjenjuje Europska komisija, i to na temelju analize kojom se uspoređuje situacija bez dodjele potpore i situacija uz dodijeljenu potporu. Pri tom se mogu primjenjivati sljedeći kriteriji, zajedno s drugim kvantitativnim i/ili kvalitativnim čimbenicima koje podnosi država članica koja je prijavila potporu:
NN 84/2007 • Povećanje obujma projekta: povećanje ukupnih troškova projekta (bez umanjenih izdataka korisnika potpore u usporedbi s provedbom projekta bez potpore); povećanje broja ljudi koji su raspoređeni na aktivnosti IRI-a;
NN 84/2007 • Povećanje polja primjene projekta: povećanje broja očekivanih rezultata projekta; ambiciozniji ciljevi projekta, primjerice veća vjerojatnost znanstvenog ili tehnološkog napretka ili veći rizik u smislu mogućnosti neuspjeha projekta (posebno zbog veće rizičnosti projekta, dugog trajanja projekta i neizvjesnosti rezultata projekta);
NN 84/2007 • Povećanje brzine projekta: ranije okončanje projekta u usporedbi s istim projektom koji se provodi bez potpore;
NN 84/2007 • Povećanje ukupnih izdataka za IRI: povećanje ukupnih izdataka za IRI kod korisnika potpore; promjene predviđenog proračuna namijenjenog projektu (bez smanjenja proračuna za druge projekte); povećanje izdataka za IRI kod korisnika potpore u odnosu na njegov ukupni prihod.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 25/07, Broj 54/99,
Broj 106/93, Broj 47/02,
Broj 128/99, Broj 49/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE