PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-01-9-228 NN 9/2006

• Poduzetnici u sastavu koncerna Agrokor, ali i poduzetnik PIK VRBOVEC d.d., obavljaju djelatnost veleprodaje svježeg mesa i mesnih prerađevina, tako da i na tom području dolazi do preklapanja djelatnosti sudionika koncentracije. Štoviše, na tom su tržištu navedeni poduzetnici vodeći tržišni takmaci. Mogući negativni učinak na tržišno natjecanje, koji bi se mogao pojaviti u takvoj situaciji, je usmjeravanje veleprodajnih tokova proizvođača PIK VRBOVEC d.d. isključivo na maloprodaju koncerna Agrokor na silaznom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, kao i smanjenje ponude prema drugim trgovcima mesom na veliko.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Iz svega rečenog proizlazi kako je riječ o koncentraciji koja stvara vertikalnu integraciju s mogućim horizontalnim učincima na razini djelatnosti trgovine na malo mješovitom robom i trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa. Međutim, istovremeno treba imati na umu specifičnosti predmetne koncentracije. Poduzetnik PIK VRBOVEC d.d. je u znatnim poteškoćama, kojem je preuzimanje od strane jedne od najvećih hrvatskih kompanija značilo dugoročni nastavak poslovanja i očuvanje infrastrukture i radnih mjesta.


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Vijeće je, na 41. sjednici, održanoj 29. lipnja 2005., ocijenilo da prikupljeni dokazi, podaci i obavijesti, te na tome utemeljeni rezultati prethodnog postupka, ukazuju da bi, u konkretnom slučaju, provedba koncentracije mogla imati za posljedicu značajno sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na utvrđenim mjerodavnim tržištima. Slijedom navedenog, Agencija je 29. lipnja 2005., sukladno članku 26. stavku 3. ZZTN, donijela zaključak, klasa: UP/I 030-02/2004-02/90; urbroj: 580-02-05-41-56, kojim se pokreće postupak ocjene koncentracije poduzetnika (tzv. postupak ocjene koncentracije na drugoj razini).


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• U nastavku postupka, Vijeće je na 44. sjednici, održanoj 1. rujna 2005. zaključilo da je u predmetnom slučaju riječ o vertikalnoj koncentraciji poduzetnika sa značajnim horizontalnim učincima na utvrđenim mjerodavnim tržištima, te da je radi sveobuhvatne ekonomske i pravne analize navedene koncentracije, za utvrđivanje činjeničnog stanja i ocjenu dokaza, potrebno izvršiti dopunske analize, odnosno prikupiti dodatne podatke i očitovanja. Stoga je Agencija, 1. rujna 2005. sukladno članku 56. stavku 5. ZZTN-a, donijela zaključak, klasa UP/I 030-02/2004-02/90, urbroj: 580-02-05-41-94, kojim se rok za donošenje rješenja produžuje za tri mjeseca.


Internet NN 9/2006
• 12. JAVNI POZIV PODUZETNICIMA ZA DOSTAVLJANJEM PRIMJEDABA I MIŠLJENJA O UČINCIMA PREDMETNE KONCENTRACIJE

Internet stranice NN 9/2006
• U cilju prikupljanja podataka potrebnih za izradu ekonomske i pravne analize, Agencija je, sukladno članku 37. točka 8. i točka 9. ZZTN i članku 94. ZoUP-a objavila Javni poziv poduzetnicima za dostavljanjem primjedaba i mišljenja. Javni poziv, klasa: gornja, urbroj: 580-02-05-12-43, objavljen je 1. lipnja 2005. na službenim web stranicama Agencije (www.crocompet.hr).

Internet stranice NN 9/2006 • Agencija je navedenim javnim pozivom pozvala sve poduzetnike koji djeluju na preliminarnom analizom utvrđenim mjerodavnim tržištima u Republici Hrvatskoj:
Internet stranice NN 9/2006 • 1. proizvodnja i obrada svježeg junećeg i svinjskog mesa, u cijelim komadima i sječenoga na komade,
Internet stranice NN 9/2006 • 2. proizvodnja svježih, polutrajnih i trajnih kobasica od mesa, miješanog mesa ili iznutrica,
Internet stranice NN 9/2006 • 5. proizvodnja polutrajnih i trajnih proizvoda u limenkama od mesa uz dodatke odabranih začina te drugih sastojaka, npr. paštete, naresci, šunka i dr.,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 9/2006 • 10. proizvodnja svježih sireva, topljenih sireva i polutvrdih sireva,
Informacije NN 9/2006 • 11. trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo (u nespecijaliziranim prodavaonicama, samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima),
Poslovne stranice NN 9/2006 • 12. trgovina na veliko mesom i mesnim proizvodima od junećeg i svinjskog mesa, te mesa peradi.
Pregledi NN 9/2006 • Pozvani su i svi poduzetnici koji djeluju na drugim tržištima na kojima bi navedena koncentracija mogla imati učinke na tržišno natjecanje (uzlazna, silazna, susjedna tržišta), strukovne udruge, udruge poslodavaca, udruge za zaštitu potrošača, te ostale osobe koje nisu stranke u postupku odnosno njihovi tržišni takmaci, ali za koje se može razumno pretpostaviti da imaju saznanja o odnosima na spomenutim mjerodavnim tržištima, da dostave svoje primjedbe, stavove i mišljenja o mogućim konkretnim značajnim učincima koncentracije na njihovo poslovanje, kao i na moguće značajne učinke iste na tržišno natjecanje na navedenim tržištima u cjelini.
Besplatno NN 9/2006 • Utvrđen je rok za dostavu primjedbi i mišljenja Agenciji u pisanom obliku do 11. lipnja 2005.
Glasnik NN 9/2006 • Do isteka roka utvrđenog javnim pozivom za dostavu pisanih primjedbi i mišljenja Agencija nije zaprimila niti jedan odgovor.
Propis NN 9/2006 • Također, Agencija je 22. srpnja 2004. izravno uputila dopise sa zahtjevom za dostavu mišljenja o tržišnim učincima provedbe predmetne koncentracije poduzetnicima koji obavljaju djelatnost trgovine na malo mješovitom robom u Republici Hrvatskoj i koji su najveći tržišni takmaci poduzetnika Konzum d.d., poduzetnika u sastavu koncerna Agrokor, na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u Republici Hrvatskoj, te poduzetnicima koji obavljaju trgovinu na veliko svježim mesom i mesnim prerađevinama i koji su ostvarili najveće tržišne udjele na mjerodavnom tržištu trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa u Republici Hrvatskoj.
Propis NN 9/2006 • Navedeni dopisi su također upućeni udrugama za zaštitu potrošača i to: Hrvatskoj udruzi za zaštitu potrošača, Zagreb; udrugama »Potrošač«, Zagreb; »Potrošač«, Osijek i »Potrošač«, Varaždin te Hrvatskoj udruzi poslodavaca, Udruzi prehrambene industrije i poljoprivrede i Udruzi trgovine, Zagreb.
Propis NN 9/2006 • Agencija je, imajući u vidu djelatnost prethodno spomenutih poduzetnika koji djeluju na jednom ili na oba navedena tržišta, te imajući u vidu interese i položaj potrošača čije interese zastupaju spomenute udruge, zatražila dostavu mišljenja o mogućim tržišnim učincima navedenih koncentracija, posebice s obzirom na:
Propis NN 9/2006 • – mogućnost nabave proizvoda od svježeg mesa i mesnih prerađevina od dobavljača u veleprodaji u slučaju uspostave zatvorenog vertikalnog lanca kao posljedice provedbe navedene koncentracije,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 112/06, Broj 10/94, Broj 117/07, Broj 18/09, Broj 121/02, Broj 90/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled