PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/2007 • * – poduzetnik Getro d.d. u svojoj ponudi ne raspolaže tiskom; poduzetnik Novi list d.o.o. ne posjeduje vlastitu maloprodajnu mrežu, već plasira svoje proizvode (tisak) putem drugih poduzetnika.
NN 37/2007 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.
NN 37/2007 • Tablica 10.: Struktura mjerodavnog tržišt tržišta trgovine tiskom na razdoblju od 2003. – 2005. na području Splitsko-dalmatinske županije
NN 37/2007 • br.PoduzetnikUk. prihod u 2005. (u kn)Rasponi udjela (u %)Uk. prihod u 2004.
NN 37/2007 • (u kn)Rasponi udjela (u %)Uk. prihod u 2003. (u kn)Rasponi udjela
NN 37/2007 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.
NN 37/2007 • Tablica 11.: Struktura mjerodavnog tržišta trgovine tiskom na malo u razdoblju od 2003. – 2005. na području Istarske županije
NN 37/2007 • R. br.PoduzetnikUk. prihod u 2005. (u kn)Rasponi udjela (u %)Uk. prihod u 2004.
NN 37/2007 • (u kn)Rasponi udjela (u %)Uk. prihod u 2003. (u kn)Rasponi udjela (u %)
NN 37/2007 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/2007 • Tablica 12.: Struktura mjerodavnog tržišta trgovine tiskom na malo u razdoblju od 2003. – 2005. na području Osječko-baranjske županije
NN 37/2007 • (u kn)Rasponi udjela (u %)Uk. prihod u 2003. (u kn)Rasponi udjela (u %)
NN 37/2007 • *poduzetnik nije sudjelovao na tržištu; trgovinu tiskom obavljao samo putem pretplate.
NN 37/2007 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.
NN 37/2007 • Tablica 13.: Struktura mjerodavnog tržišta trgovine tiskom na malo u razdoblju od 2003. – 2005. na području Zadarske županije
NN 37/2007 • R.br. PoduzetnikUk. prihod u 2005. (u kn)Rasponi udjela (u %)Uk. prihod u 2004. (u kn)Rasponi udjela
NN 37/2007 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.
NN 37/2007 • Nadalje, prilikom provođenja analize kao jedan od kriterija za analizu snage sudionika koncentracije uzet je i broj njihovih maloprodajnih mjesta.
NN 37/2007 • Naime, TISAK d.d. je poduzetnik s najvećim brojem maloprodajnih mjesta na području promatranih županija. Najveći broj njegovih maloprodajnih mjesta su kiosci. Poduzetnici koji slijede prema visini tržišna udjela raspolažu manjim brojem prodajnih mjesta, no također je pri tome riječ i o drugoj vrsti maloprodajnih mjesta. Poduzetnici Brodokomerc d.o.o., Biljemerkant d.o.o. i ostali prodaju tiska na malo obavljaju u čvrstim objektima, odnosno trgovinama, a ne u kioscima, koji se razlikuju osim po namjeni kupnje sa stajališta potrošača i po znatno većoj površini prodajnih prostora.
NN 37/2007 • Iako najznačajnije prihode od trgovine na malo tiskom ostvaruje na području šest navedenih županija, svojim distribucijskim lancem TISAK d.d. pokriva cjelokupni teritorij Republike Hrvatske. Na taj način, čak neovisno o njegovom udjelu na području pojedine promatrane županije, njegov je značaj na tržištu trgovine tiskom na malo u Republici Hrvatskoj izuzetno velik.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 6/07, Broj 83/03,
Broj 21/05, Broj 10/06,
Broj 59/96, Broj 62/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE