PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 53/2005 • Pojam »vjerojatnost mrežne propusnosti« odnosi se na vjerojatnost uspostave veze.
NN 53/2005 • Prosječna vjerojatnost mrežne propusnosti je 98,5% za cjelodnevno (24-satno) razdoblje promatranja.
NN 53/2005 • Obje strane su dužne prijaviti smetnje, nedostatke ili štete bez odlaganja dojavnom mjestu za smetnje druge strane, putem telefaksa ili e-pošte i staviti drugoj strani na raspolaganje informacije koje su bitne za svako uklanjanje smetnji.
NN 53/2005 • Strane mogu prijaviti smetnje od 0 do 24 sata dojavnim mjestima za smetnje koje su strane odredile u Prilogu 6. Uklanjanju smetnji na Gateway MSC-ima pristupit će se u roku od 2 sata. Strane će u takvom slučaju staviti na raspolaganje alternativne veze (npr. putem preusmjeravanja).
NN 53/2005 • Razdoblje za otklanjanje smetnje/kvara počinje u minuti kada ovlaštene osobe obiju strana dobiju izvješće klijenta o smetnji/kvaru.
NN 53/2005 • Ako je za izvršenje ove Standardne ponude jedna strana dužna pružiti pojedinačne usluge ili ostvariti potrebne tehničke pretpostavke, i ako ta strana kasni s navedenim, tada obveza temeljem tih usluga, koja je izravno vezana uz navedeno ili se temelji na navedenom, nastaje za drugu stranu izvršenjem usluge, odnosno ispunjenjem tehničkih pretpostavki.
NN 53/2005 • Obje se strane obvezuju sporazumno utvrđivati i razmjenjivati sve informacije koje se obostrano smatraju nužnim za izvršenje tih usluga.
NN 53/2005 • Svaka strana snosi odgovornost za dio veza koje se ostvaruju u njezinoj mreži.
NN 53/2005 • Trošak povezivanja i korištenja zakupljenih telekomunikacijskih vodova između strana podijelit će se u omjeru 50%: 50% između strana, odnosno svaka će strana platiti priključenje terminalne opreme, jednokratno, samo na jednom kraju i korištenje zakupljenog telekomunikacijskog voda samo za pola kapaciteta.
NN 53/2005 • Strane se obvezuju izvršiti prijavu smetnji telefonskim putem i u elektroničkom obliku na gore navedene e-mail adrese. Prijava smetnje putem elektroničke pošte mora sadržavati sljedeće:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 53/2005 • Opis greške:kratki opis greške (djelomičan/potpun ispad, ispad SS7 signalizacije, nedostupnost usluge,)
NN 53/2005 • Ime osobe koja prijavljuje kvar:ime i prezime, broje, broj telefo
NN 53/2005 • U postupku uklanjanja smetnji/kvarova, strana koja otkrije kvar dojavljuje ga drugoj strani. Smetnja/kvar je svaka pojedinačna smetnja/kvar koja traje neprestano više od pet (5) minuta.
NN 53/2005 • Po svakoj prijavi smetnje/kvara od one strane koja je doživjela smetnju/kvar, druga strana se obvezuje dostaviti strani koja je doživjela smetnju/kvar:
NN 53/2005 • Tijekom uklanjanja smetnje/kvara, strana će usmeno izvješćivati drugu stranu svakih 30 minuta o aktivnostima na identifikaciji i uklanjanju smetnje/kvara.
NN 53/2005 • GSMGlobalni sustav pokretne mreže (Global System for Mobile Communications)
NN 53/2005 • ISDNDigitalna mreža integriranih usluga (Integrates Services Digital Network)
NN 53/2005 • NDCNacionalni pozivni broj mrežne grupe (National Destination Code)
NN 53/2005 • SCCPKontrolna jedinica signalizacijske veze (Signalling Connection Control Part)
NN 53/2005 • Na temelju članka 54. stavka 1. Zakona o ustanovama (»Narodne novine« broj 76/93, 29/97 i 47/99), i članka 4. stavka 2. Uredbe o osnivanju Agencije za strukovno obrazovanje (»Narodne novine« br. 10/05), Upravno vijeće Agencije je na sjednici održanoj 13. travnja 2005. godine donijelo
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 111/06, Broj 32/05,
Broj 10/08, Broj 77/04,
Broj 87/92, Broj 86/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE