PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 84/2007 • Pored toga, Državni inspektorat nastavit će i nadalje putem sredstava javnog informiranja obavještavati potrošače o rezultatima inspekcijskih nadzora iz djelokruga svoje nadležnosti kao i o ostalim temama vezanim za zaštitu potrošača, za što je potrebno osigurati i veći medijski prostor.
NN 84/2007 • – osigurati inspekcijskim tijelima bolje kadrovske i materijalno-tehničke uvjete radanadležne inspekcije 2007.–2008. CARDS
NN 84/2007 • – osigurati veći medijski prostor vezano uz inspekcijski nadzor zaštite potrošačaDržavni inspektorat2007. – 2008.Redovita proračunska sredstva Državnog inspektorataRedovita proračunska sredstva Državnog inspektorata
NN 84/2007 • – osigurati veći medijski prostor vezano uz inspekcijski nadzor zaštite potrošačaostale nadležne inspekcije 2007. – 2008.Redovita proračunska sredstva ostalih nadležnih inspekcijaRedovita proračunska sredstva ostalih nadležnih inspekcija
NN 84/2007 • – uspostaviti posebne oblike međusobne suradnje između svih nositelja zaštite potrošačasva nadležna državna tijela, nadležne inspekcije, Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva 2007. – 2008.Redovita proračunska sredstva svih nadležnih državnih tijela, nadležnih inspekcija i CARDS-aRedovita proračunska sredstva svih nadležnih državnih tijela, nadležnih inspekcija i CARDS-a
NN 84/2007 • Sukladno odredbama Zakona o udrugama, udruge potrošača osnivaju potrošači radi promicanja i zaštite svojih prava.
NN 84/2007 • Poslove na području zaštite potrošača određene Nacionalnim programom zaštite potrošača, naročito pružanje obavijesti i savjeta potrošačima, udruge za zaštitu potrošača ostvaruju u suradnji s nadležnim tijelima jedinica lokalne samouprave.
NN 84/2007 • U ovom Nacionalnom programu predviđeni su i djelomično razrađeni za provedbu sljedeći poslovi udruga:
NN 84/2007 • – okupljaju nezadovoljne i oštećene potrošače, pruža im informacije o pojavama na tržištu i educira ih o njihovim obvezama i pravima,
NN 84/2007 • – putem medija, web-portala, informativnih i edukacijskih publikacija pružaju informacije potrošačima o njihovim obvezama i pravima i pojavama na tržištu,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 84/2007 • – preko ovlaštenih laboratorija u zemlji, a po potrebi i u inozemstvu, provodi naknadna ispitivanja proizvoda stavljenih na tržište,
NN 84/2007 • – putem ovlaštenih osoba provodi usporedne testove proizvoda i rezultate objavljuju putem medija,
NN 84/2007 • – vodi evidencije o primljenim prijavama potrošača i postupcima poduzetim za njihovo rješavanje,
NN 84/2007 • – o primljenim prijavama, poduzetim postupcima i postignutim rješenjima izvješćuje Ministarstvo gospodarstva i Državni inspektorat,
NN 84/2007 • – daje primjedbe i prijedloge kod donošenja propisa koji se odnose na područje zaštite potrošača,
NN 84/2007 • – pred nadležnim sudom pokreće postupke kojima od suda traži da određenom trgovcu, skupini trgovaca iz istog sektora gospodarstva ili njihovim interesnim udrugama, zabrani korištenje nepoštenih ugovornih odredbi u standardnim ugovorima,
NN 84/2007 • – pred nadležnim sudom pokreće postupke kojima od suda traži da naloži prekid zavaravajućeg, odnosno nedopuštenoga komparativnog oglašavanja, ili postupke kojima od suda traži da zabrani objavljivanje još neobjavljenog zavaravajućeg, odnosno nedopuštenoga komparativnog oglašavanja,
NN 84/2007 • – za organiziranu pomoć potrošačima udruge za zaštitu potrošača osniva savjetovališta za zaštitu potrošača
NN 84/2007 • – imenuje svoje predstavnike u Povjerenstva za reklamacije potrošača, Savjete potrošača – korisnika javnih usluga i u druga tijela koja donose odluke od zajedničkog interesa potrošača
NN 84/2007 • – organizira savjetovanja, predavanja, seminare, kongrese, tribine i druge stručne skupove o problemima potrošača
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 121/02, Broj 67/06,
Broj 2/09, Broj 135/06,
Broj 121/02, Broj 169/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE