PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2005 • – posebnom pregledu, u skladu s Dodatkom XX. koji je sastavni dio ovog Pravilnika, i
NN 127/2005 • – pregledu za vrijeme plovidbe na redovnoj liniji, koji ima za cilj pokriti što više područja navedenih u dodacima XIX., XX. i XXI. koji su sastavni dio ovog Pravilnika u svrhu potvrđivanja da gore spomenuti brod zadovoljava sve potrebne zahtjeve za sigurnu plovidbu.
NN 127/2005 • Početni posebni pregled u skladu s člankom 85. računa se kao posebni pregled u smislu odredaba ovoga članka.
NN 127/2005 • (2) Posebni pregled mora se provoditi u skladu s Dodatkom XX. u slučajevima kada ro-ro putnički brod ili brzo putničko plovilo obavi veće popravke, preinake ili promjene, odnosno kada promijeni kompaniju ili zastavu pripadnosti ili promijeni klasifikacijsko društvo. Međutim, u slučaju promjene kompanije ili zastave ili promjene klasifikacijskog društva broda, lučka kapetanija može, na temelju prethodno obavljenih provjera i pregleda, te utvrđivanja da sigurna plovidba broda nije ugrožena ovim promjenama, brod osloboditi od obveze podvrgavanja posebnom pregledu kako se zahtjeva ovim stavkom.
NN 127/2005 • (3) U slučaju da pregledom iz stavka 1. ovoga članka inspektor utvrdi nedostatke u odnosu na zahtjeve ovoga Pravilnika, koji su razlog za zabranu plovidbe na odnosnoj redovnoj liniji, za sve troškove u svezi s pregledom teretit će se kompanija.
NN 127/2005 • Lučka kapetanija mora izvijestiti kompanije pravodobno, pisanim putem o rezultatima provjera i pregleda iz članaka 83., 84., 85. i 88.
NN 127/2005 • (1) Inspektor će ro-ro putničkom brodu ili brzom putničkom plovilu zabraniti plovidbu na redovnoj liniji u sljedećim slučajevima:
NN 127/2005 • a) kada ne udovoljava odredbama članaka 83. i 84. ovoga Pravilnika;
NN 127/2005 • b) kada se utvrde nedostaci sukladno pregledima iz članaka 85. i 88. koji predstavljaju neposrednu opasnost za ljudske živote, brod, njegovu posadu i putnike;
NN 127/2005 • c) kada su utvrđeni nedostaci koji su u suprotnosti sa zahtjevima iz propisa kojim se uređuje prijavljivanje opasnih i onečišćujućih tvari, propisa kojim se uređuju minimalni zahtjevi za obuku pomoraca, ISM Kodeksa, a koji predstavljaju neposrednu opasnost za ljudske živote, brod, njegovu posadu i putnike.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 127/2005 • d) kada nisu izvršene konzultacije od strane države zastave u svezi s odredbama posebnog propisa kojim se uređuju izuzeća i izdavanje dozvole za rad brzog plovila.
NN 127/2005 • e) kada brod ne posjeduje odobrenje za plovidbu na redovnoj liniji.
NN 127/2005 • Zabrana plovidbe trajat će sve dok se ne utvrdi da je neposredna opasnost otklonjena i da su zahtjevi ovoga Pravilnika ispunjeni.
NN 127/2005 • U slučaju zabrane plovidbe inspektor mora pisanim putem izvijestiti kompaniju o zabrani, uz navođenje svih razloga za zabranu plovidbe.
NN 127/2005 • (2) Kada ro-ro putnički brod ili brzo putničko plovilo već plovi na redovnoj liniji, a utvrde se nedostaci, inspektor će naložiti njihovo otklanjanje u određenom roku, uz uvjet da utvrđeni nedostaci ne predstavljaju neposrednu opasnost za sigurnost broda, njegovu posadu i putnike. Nakon otklanjanja nedostataka inspektor mora utvrditi da su nedostaci zadovoljavajuće otklonjeni. U slučaju da nedostaci nisu zadovoljavajuće otklonjeni inspektor će brodu zabraniti plovidbu.
NN 127/2005 • (3) Stranka ima pravo žalbe na rješenje o zabrani plovidbe broda na redovnoj liniji u roku od 15 dana od izdavanja rješenja o zabrani plovidbe. Žalbe trebaju biti žurno riješene. Inspektor će izvijestiti kompaniju o pravu na žalbu.
NN 127/2005 • (4) U slučaju gdje se odredbe članaka 83., 84. i 85. primjenjuju prije uspostave redovne linije, lučka kapetanija mora, u slučaju neodobravanja uspostave takve linije, donijeti rješenje u roku ne duljem od jednog mjeseca nakon obavljanja početnog posebnog pregleda, te isto odmah dostaviti kompaniji.
NN 127/2005 • (1) Ro-ro putnički brod ili brzo putničko plovilo koje je bilo podvrgnuto posebnom pregledu od strane inspektora ili druge države domaćina, te je rezultat tih pregleda utvrđen kao zadovoljavajući, bit će izuzet od proširenih inspekcijskih pregleda prema članku 51. stavak 5. ovoga Pravilnika i od proširenih pregleda na temelju očitog razloga da pripada kategoriji putničkih brodova kako je navedeno u članku 51. stavak 1. ovog Pravilnika i Dodatku XIII. Koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
NN 127/2005 • (2) Inspektor mora u provođenju posebnog pregleda određenog broda surađivati s odgovarajućim službama druge države(a) domaćina. Posebne preglede moraju obaviti timovi kvalificiranih inspektora, pri čemu se mogu u sastav tima uključiti i inspektori drugih država domaćina. Kad god postoji potreba za kvalitetnom procjenom udovoljavanja odredbama klasifikacijskih društava, u gore spomenute timove mogu biti uključeni i inspektori/stručnjaci priznatih organizacija. Inspektor će svoja izvješća dostaviti Ministarstvu, a Ministarstvo će ista dostaviti državi zastave, ako ta država nije država domaćin, uključena u pregled broda.
NN 127/2005 • (3) Inspektor može izvršiti pregled broda na redovnoj liniji na zahtjev druge države domaćina.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 112/08, Broj 35/06,
Broj 51/05, Broj 47/08,
Broj 65/05, Broj 92/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE