PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • Postupak definiranja koeficijenta ispravka za kružnu stazu za ispitivanje brzine
NN 152/2005 • 1. Koeficijent k koji se odnosi na kružnu stazu za ispitivanje brzine mora biti prikazan sve do najveće dopuštene brzine.
NN 152/2005 • 2. Koeficijent k mora biti prikazan za nekoliko brzina, na način da razlika između dviju uzastopnih brzina neće biti veća od 30 km/h.
NN 152/2005 • 3. Za svaku odabranu brzinu ispitivanje se mora provesti u skladu sa zahtjevima ovoga Pravilnika, na dva moguća načina:
NN 152/2005 • 4. Za svaku izmjerenu brzinu vrijednosti Va i Vd unose se u dijagram (slika 1.) a susjedne točke povezuju se ravnim crtama.
NN 152/2005 • 5. Koeficijent k izračunava se za svaku izmjerenu brzinu pomoću sljedeće formule:
NN 152/2005 • Opisni dokument koji se odnosi na osnovne značajke tipa vozila, koje utječu na njegovu najveću konstrukcijsku brzinu
NN 152/2005 • (Potrebno je priložiti zahtjevu za homologaciju tipa sastavnih dijelova kada se ona podnosi odvojeno od zahtjeva za homologaciju tipa vozila)
NN 152/2005 • Referentni broj (dostavljen od podnositelja zahtjeva): ……………..
NN 152/2005 • Zahtjev za homologaciju tipa sastavnih dijelova s obzirom na najveću konstrukcijsku brzinu tipa motornog vozila na dva ili tri kotača mora sadržavati niz informacija navedenih u Prilogu II Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila na dva ili tri kotača, u Dijelu A, u sljedećim točkama:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • Certifikat o homologaciji tipa sastavnog dijela s obzirom na najveću konstrukcijsku brzinu tipa motornog vozila na dva ili tri kotačA
NN 152/2005 • Homologacija tipa sastavnog dijela br.: …… izmjena/dopuna br.: …
NN 152/2005 • 7. Homologacija tipa sastavnog dijela je odobrena / odbijena 1: ……
NN 152/2005 • ZAHTJEVI KOJI SE ODNOSE NA POSTUPAK MJERENJA NAJVEĆEG ZAKRETNOG MOMENTA I NAJVEĆE NAZIVNE SNAGE MOTORA
NN 152/2005 • 1.1. Dodatakotrebljava se za određivanje najvećeg zakretnog momenta i najveće nazivne snage motora (s vanjskim izvorom paljenja) za mopede.
NN 152/2005 • 1.2. Dodatak 2. upotrebljava se za određivanje najvećeg zakretnog momenta i najveće nazivne snage motora (s vanjskim izvorom paljenja) za motocikle i tricikle.
NN 152/2005 • 1.3. Dodatak 3. upotrebljava se za određivanje najvećeg zakretnog momenta i najveće nazivne snage motora s kompresijskim paljenjem.
NN 152/2005 • Određivanje najvećeg zakretnog momenta i najveće nazivne snage motora s vanjskim izvorom paljenja za mopede
NN 152/2005 • snaga koja na ispitnom uređaju stoji na raspolaganju na kraju koljenastog vratila ili istovjetnog dijela pri brzini vrtnje koju je odredio proizvođač, zajedno s pomoćnim uređajima popisanim u tablici 1. Ukoliko se snaga može mjeriti samo s mjenjačem pričvršćenim na motor, učinkovitost mjenjača uzima se u obzir;
NN 152/2005 • zakretni moment izmjeren pri uvjetima određenim u točki 1.1.;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 83/07, Broj 34/05,
Broj 112/04, Broj 22/05,
Broj 112/04, Broj 149/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE