PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • 4.2.3.2. Ukoliko su obje mjerne baze zakrivljenog oblika, unatoč zahtjevima točke 4.1.3., utjecaj centrifugalne sile mora biti poništen odgovarajućim poprečnim presjekom zavoja.
NN 152/2005 • 4.2.3.3. Umjesto dvije baze L (vidi točku 4.2.3.1.), mjerne baze mogu se podudarati sa sveukupnom duljinom kružne ispitne staze. U tom slučaju najmanji polumjer zavoja mora biti 200 m a djelovanje centrifugalne sile poništava se odgovarajućim poprečnim presjekom zavoja.
NN 152/2005 • 4.3. Duljina mjerne baze L mora biti odabrana s obzirom na točnost opreme i s obzirom na metode mjerenja ispitnog vremena t, tako da vrijednost stvarne brzine može biti iskazana s točnošću od ±1%. Ukoliko je mjerna oprema ručnog tipa, duljina L mjerne baze ne smije biti manja od 500 m. Ukoliko je odabrana mjerna baza tipa 2, za određivanje vremena t mora se koristiti elektronska mjerna oprema.
NN 152/2005 • 6.1. Za vrijeme ispitivanja mora se koristiti prijenosni odnos koji omogućava da vozilo postigne svoju najveću brzinu na horizontalnoj podlozi. Uređaj za regulaciju snage mora biti postavljen u položaj najveće snage a uređaji za obogaćivanje smjese moraju biti isključeni.
NN 152/2005 • 6.2. Vozači vozila bez kabine moraju održavati svoj vozački položaj definiran u točki 3.1.3.
NN 152/2005 • 6.3. Vozilo na mjernu bazu mora doći konstantnom brzinom. Preko baze tipa 1 i 2 mora proći u oba smjera uzastopno.
NN 152/2005 • 6.3.1. Ispitivanje u jednom smjeru smije se prihvatiti na mjernoj bazi tipa 2 ako, zbog značajki ispitne staze, nije moguće u oba smjera postići najveću brzinu vozila. U tom slučaju:
NN 152/2005 • 6.3.1.1. ispitnu vožnju treba ponoviti pet puta zaredom;
NN 152/2005 • 6.3.1.2. brzina uzdužne komponente vjetra ne smije biti veća od 1 m/s.
NN 152/2005 • 6.4. Na mjernoj bazi tipa 3, obje baze L treba prevoziti uzastopno u jednom smjeru bez prekida.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 6.4.1. Ukoliko se mjerna baza poklapa sa sveukupnom duljinom kruga, mora ju se prijeći u jednom smjeru barem dva puta. Razlika između krajnjih izmjerenih vrijednosti vremena ne smije biti veća od 3%.
NN 152/2005 • 6.5. Gorivo i mazivo mora biti ono koje je preporučio proizvođač.
NN 152/2005 • 6.6. Sveukupno vrijeme t potrebno da se prijeđe preko mjerne baze u oba smjera mora biti utvrđeno s točnošću od 0.7%.
NN 152/2005 • Srednja brzina V (km/h) ispitivanja određuje se na sljedeći način:
NN 152/2005 • 6.7.3.1. Mjerna baza koja se sastoji od dva dijela L (vidi točku 4.2.3.1.)
NN 152/2005 • 6.7.3.2. Mjerna baza koja se poklapa s ukupnom duljinom kružne staze za ispitivanje (vidi točku 4.2.3.3.).
NN 152/2005 • 6.8. Prosječna brzina mora se mjeriti barem dva puta zaredom.
NN 152/2005 • Najveća brzina vozila izražava se u kilometrima na sat s cjelobrojnom vrijednošću koja je najbliža aritmetičkoj sredini brzina, izmjerenih za vrijeme dva uzastopna ispitivanja, koje se pak ne smiju razlikovati za više od 3%. Kada se ta aritmetička sredina nalazi točno na polovini između dva cijela broja, zaokružuje se na veći broj.
NN 152/2005 • 8.1. Najveća brzina koju odredi tijelo odgovorno za ispitivanje smije se razlikovati od vrijednosti koju je odredio proizvođač za ±5%.
NN 152/2005 • 8.2. Za vrijeme provjere sukladnosti proizvodnje najveća brzina smije se razlikovati za ±5% od vrijednosti određene za vrijeme ispitivanja za homologaciju tipa sastavnih dijelova. Kod mopeda kod kojih je najveća konstrukcijska brzina L 30 km/h ta vrijednost postaje ±10%.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 121/07, Broj 14/07,
Broj 108/96, Broj 171/03,
Broj 14/06, Broj 61/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE