PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-12-152-2958 NN 152/2005

• 4.2.3.2. Ukoliko su obje mjerne baze zakrivljenog oblika, unatoč zahtjevima točke 4.1.3., utjecaj centrifugalne sile mora biti poništen odgovarajućim poprečnim presjekom zavoja.


Stranica 2005-12-152-2958 NN 152/2005

• 4.2.3.3. Umjesto dvije baze L (vidi točku 4.2.3.1.), mjerne baze mogu se podudarati sa sveukupnom duljinom kružne ispitne staze. U tom slučaju najmanji polumjer zavoja mora biti 200 m a djelovanje centrifugalne sile poništava se odgovarajućim poprečnim presjekom zavoja.


Stranica 2005-12-152-2958 NN 152/2005

• 4.3. Duljina mjerne baze L mora biti odabrana s obzirom na točnost opreme i s obzirom na metode mjerenja ispitnog vremena t, tako da vrijednost stvarne brzine može biti iskazana s točnošću od ±1%. Ukoliko je mjerna oprema ručnog tipa, duljina L mjerne baze ne smije biti manja od 500 m. Ukoliko je odabrana mjerna baza tipa 2, za određivanje vremena t mora se koristiti elektronska mjerna oprema.


Stranica 2005-12-152-2958 NN 152/2005

• 6.1. Za vrijeme ispitivanja mora se koristiti prijenosni odnos koji omogućava da vozilo postigne svoju najveću brzinu na horizontalnoj podlozi. Uređaj za regulaciju snage mora biti postavljen u položaj najveće snage a uređaji za obogaćivanje smjese moraju biti isključeni.


Internet NN 152/2005
• 6.2. Vozači vozila bez kabine moraju održavati svoj vozački položaj definiran u točki 3.1.3.

Internet stranice NN 152/2005
• 6.3. Vozilo na mjernu bazu mora doći konstantnom brzinom. Preko baze tipa 1 i 2 mora proći u oba smjera uzastopno.

Internet stranice NN 152/2005 • 6.3.1. Ispitivanje u jednom smjeru smije se prihvatiti na mjernoj bazi tipa 2 ako, zbog značajki ispitne staze, nije moguće u oba smjera postići najveću brzinu vozila. U tom slučaju:
Internet stranice NN 152/2005 • 6.3.1.1. ispitnu vožnju treba ponoviti pet puta zaredom;
Internet stranice NN 152/2005 • 6.3.1.2. brzina uzdužne komponente vjetra ne smije biti veća od 1 m/s.
Internet stranice NN 152/2005 • 6.4. Na mjernoj bazi tipa 3, obje baze L treba prevoziti uzastopno u jednom smjeru bez prekida.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 152/2005 • 6.4.1. Ukoliko se mjerna baza poklapa sa sveukupnom duljinom kruga, mora ju se prijeći u jednom smjeru barem dva puta. Razlika između krajnjih izmjerenih vrijednosti vremena ne smije biti veća od 3%.
Informacije NN 152/2005 • 6.5. Gorivo i mazivo mora biti ono koje je preporučio proizvođač.
Poslovne stranice NN 152/2005 • 6.6. Sveukupno vrijeme t potrebno da se prijeđe preko mjerne baze u oba smjera mora biti utvrđeno s točnošću od 0.7%.
Pregledi NN 152/2005 • Srednja brzina V (km/h) ispitivanja određuje se na sljedeći način:
Besplatno NN 152/2005 • 6.7.3.1. Mjerna baza koja se sastoji od dva dijela L (vidi točku 4.2.3.1.)
Glasnik NN 152/2005 • 6.7.3.2. Mjerna baza koja se poklapa s ukupnom duljinom kružne staze za ispitivanje (vidi točku 4.2.3.3.).
Propis NN 152/2005 • 6.8. Prosječna brzina mora se mjeriti barem dva puta zaredom.
Propis NN 152/2005 • Najveća brzina vozila izražava se u kilometrima na sat s cjelobrojnom vrijednošću koja je najbliža aritmetičkoj sredini brzina, izmjerenih za vrijeme dva uzastopna ispitivanja, koje se pak ne smiju razlikovati za više od 3%. Kada se ta aritmetička sredina nalazi točno na polovini između dva cijela broja, zaokružuje se na veći broj.
Propis NN 152/2005 • 8.1. Najveća brzina koju odredi tijelo odgovorno za ispitivanje smije se razlikovati od vrijednosti koju je odredio proizvođač za ±5%.
Propis NN 152/2005 • 8.2. Za vrijeme provjere sukladnosti proizvodnje najveća brzina smije se razlikovati za ±5% od vrijednosti određene za vrijeme ispitivanja za homologaciju tipa sastavnih dijelova. Kod mopeda kod kojih je najveća konstrukcijska brzina L 30 km/h ta vrijednost postaje ±10%.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 121/07, Broj 14/07, Broj 108/96, Broj 171/03, Broj 14/06, Broj 61/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled