PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • – da može dokazati poznavanje metoda ispitivanja danih u Prilozima II. i III.
NN 152/2005 • – da ima najmanje jednoga djelatnika školske spreme VII/1 strojarskoga smjera.
NN 152/2005 • Ovaj se Pravilnik objavljuje u »Narodnim novinama«, a stupa na snagu danom prijema Republike Hrvatske u punopravno članstvo Europske unije.
NN 152/2005 • ZAHTJEVI KOJI SE ODNOSE NA POSTUPAK MJERENJA NAJVEĆE KONSTRUKCIJSKE BRZINE
NN 152/2005 • 1.1. Najveća konstrukcijska brzina vozila mjeri se prema zahtjevima propisanim u nastavku.
NN 152/2005 • 2.1. Vozilo mora biti čisto, a raditi moraju samo oni dodatni uređaji koji su potrebni za odvijanje ispitivanja.
NN 152/2005 • 2.2. Dovod goriva i postavke paljenja, viskozitet maziva za dijelove u gibanju, i tlak u gumama moraju biti podešeni prema zahtjevima proizvođača.
NN 152/2005 • 2.3. Motor, mjenjač i gume moraju se adekvatno uhodati u skladu sa zahtjevima proizvođača.
NN 152/2005 • 2.4. Prije ispitivanja svi dijelovi moraju biti u termički stabilnom stanju na njihovoj normalnoj radnoj temperaturi.
NN 152/2005 • 2.5. Vozilo predano na ispitivanje mora imati masu neopterećenog vozila spremnog za vožnju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 2.6. Raspodjela opterećenja na kotače mora odgovarati namjerama proizvođača.
NN 152/2005 • 3.1.1. Vozač mora imati masu od 75 kg ±5 kg i biti visok 1,75 m ±0,05 m. Međutim, u slučaju mopeda, dopuštena odstupanja smanjena su na ±2 kg i. ±0,02 m.
NN 152/2005 • 3.1.2. Vozač mora biti odjeven u prilagođeno jednodijelno odijelo ili neki istovrsni komad odjeće.
NN 152/2005 • 3.1.3. Mora biti posjednut na vozačevo sjedalo sa stopalima na papučicama ili na odmorištu za nogu, a ruke moraju biti normalno istegnute. Kod vozila koja postižu najveću brzinu veću od 120 km/h, vozač mora imati opremu i mora biti postavljen u sjedeći položaj prema preporukama proizvođača. Međutim taj položaj mora vozaču omogućiti kontinuirano upravljanje vozilom za vrijeme ispitivanja. Položaj vozača mora biti isti za vrijeme ispitivanja, a opis tog položaja mora biti priložen u izvještaju o ispitivanju ili prikazan fotografijama.
NN 152/2005 • 3.2.1. Vozač mora imati masu od 75 kg ±5 kg. Međutim u slučaju mopeda ta dopuštena odstupanja smanjena su na ±2 kg.
NN 152/2005 • 4.1.1. koja omogućuje da se najveća brzina održava tijekom mjerne baze definirane u točki 4.2. Staza za ubrzanje koja prethodi mjernoj bazi mora biti istog tipa (površina u uzdužni profil) i mora biti dovoljno dugačka da vozilo postigne svoju najveću brzinu;
NN 152/2005 • 4.1.2. koja je čista, glatka, suha, asfaltirana ili prevučena istovrsnom površinom;
NN 152/2005 • 4.1.3. koja nema uzdužni nagib veći od 1% i stupanj nagiba zavoja veći od 3%. Visinska razlika između bilo koje dvije točke na ispitnoj stazi ne smije biti veća od 1 m.
NN 152/2005 • 4.2. Mogući oblici mjerne baze prikazani su u točkama 4.2.1., 4.2.2. i 4.2.3.
NN 152/2005 • 4.2.3.1. Dvije mjerne baze L moraju biti jednake duljine i gotovo paralelne jedna naspram druge.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 123/04, Broj 135/09,
Broj 79/09, Broj 87/93,
Broj 1/01, Broj 5/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE