PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-02-14-385 NN 14/2006

• Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.


Stranica 2006-02-14-385 NN 14/2006

• Budući da podaci označeni zvjezdicom (*) i točni postoci tržišnog udjela predstavljaju poslovnu tajnu u smislu članka 51. ZZTN-a, isti su izuzeti od objavljivanja, pa se koriste postoci u rasponu.


Stranica 2006-02-14-385 NN 14/2006

• Tablica 2. PRIKAZ PRODAJE SKUTERA MARKE PIAGGIO, GILERA I VESPA


Stranica 2006-02-14-385 NN 14/2006

• Izvor: Podnesak poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o. od 11. srpnja 2005.


Internet NN 14/2006
• Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.

Internet stranice NN 14/2006
• Budući da podaci označeni zvjezdicom (*) i točni postoci tržišnog udjela predstavljaju poslovnu tajnu u smislu članka 51. ZZTN-a, isti su izuzeti od objavljivanja, pa se koriste postoci u rasponu.

Internet stranice NN 14/2006 • Poduzetnik Piaggio Hrvatska d.o.o. je u 2004. ostvario udjel na mjerodavnom tržištu od 35 do 40 posto. Ujedno treba napomenuti da je u promatranom periodu tijekom tri godine udjel poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o. pokazao trend pada, odnosno udjel sa 50 – 55 posto je u 2002. pao na 35 – 40 posto u 2004. Također je potrebno naglasiti da su u 2004. značajan porast udjela pokazala tri zaštitna znaka skutera i to, Baotian (5 – 10 posto), Sanyang (0 – 5 posto), CPI (0 – 5 posto). Jedan je od uzroka pada udjela poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o. na mjerodavnom tržištu u odnosu na 2003., i porast udjela prethodno navedena tri zaštitna znaka skutera.
Internet stranice NN 14/2006 • Tablica 3. UDJEL PODUZETNIKA PIAGGIO HRVATSKA d.o.o. NA MJERODAVNOM TRŽIŠTU PREMA BROJU NOVOREGISTRIRANIH SKUTERA
Internet stranice NN 14/2006 • Novo registrirani skuteri% udjela na tržištuNovo registrirani skuteri% udjela na tržištuNovo registrirani skuteri% udjela na tržištu
Internet stranice NN 14/2006 • Izvor: Podnesak poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o. od 25. travnja 2005. i časopis Moto klub iz lipnja 2005.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 14/2006 • Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja, Sektor za zaštitu tržišnog natjecanja.
Informacije NN 14/2006 • Budući da podaci označeni zvjezdicom (*) i točni postoci tržišnog udjela predstavljaju poslovnu tajnu u smislu članka 51. ZZTN-a, isti su izuzeti od objavljivanja, pa se koriste postoci u rasponu.
Poslovne stranice NN 14/2006 • Kao glavni tržišni takmac skuterima u ponudi poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o. izdvaja se skuter zaštitnog znaka Baotian. Rečeni skuter, već je u prvom kvartalu 2005. zabilježio prodaju od *** komada (novoregistrirani skuteri) ili 65 – 70 posto prošlogodišnje prodaje. Razlog naglog rasta prodanih komada skutera zaštitnog znaka Baotian proizlazi i iz manje cijene jer se model istih ili sličnih karakteristika prodaje po cca 50 posto manjoj cijeni od najjeftinijeg modela skutera u ponudi poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o.
Pregledi NN 14/2006 • Agencija je primjenjujući podredno Obavijest Komisije – Smjernice za vertikalna ograničenja od 13. listopada 2000. (dalje: Smjernice o vertikalnim ograničenjima) pri ocjeni predmetnih ugovora koristila i kriterije za ocjenu vertikalnih sporazuma iz Smjernica kako bi utvrdila ispunjavaju li isti uvjete za pojedinačno izuzeće, i utvrđivala položaj dobavljača na tržištu, položaj konkurenata na tržištu, položaj kupca na tržištu, zrelost tržišta, zapreke pristupa na tržište, razinu trgovine i svojstva proizvoda.
Besplatno NN 14/2006 • Tijekom tri promatrane godine skuteri zaštitnog znaka Piaggio i Gilera (Vespa je jedan Piaggio brand) drže najveći tržišni udjel. No, taj tržišni udjel je tijekom promatrane tri godine značajno pao. U 2002. godini skuteri zaštitnog znaka Piaggio i Gilera imali su 50 – 55 posto, da bi taj udjel u 2004. godini iznosio 35 – 40 posto. Iz navedenog proizlazi da su skuteri zaštitnog znaka Piaggio i Gilera ostvarili značajan pad udjela od 10 do 15 posto.
Glasnik NN 14/2006 • U promatranom periodu su neki zaštitni znakovi skutera ostvarili značajan rast tržišnog udjela kao npr. skuteri zaštitnog znaka Baotian. Oni se proizvode u tvornici Jiangmen Sino – Hong Kong Baotian Motorcycle Industrial Co., sa sjedištem u Kini. Tvornica je započela s radom 1994. Godišnje se proizvode preko 300,000 komada skutera. Proizvodi poduzetnika Baotian izvoze se u preko 100 zemalja u cijelome svijetu.
Propis NN 14/2006 • Prema podacima za prvi kvartal 2005. godine tržišno vodstvo preuzeli su skuteri zaštitnog znaka Baotian, dok skuteri zaštitnog znaka Piaggio i Gilera drže drugo i treće mjesto. Također je važno napomenuti kako je grupa Piaggio & C.S.p.A Italija kupila motocikle i skutere zaštitnog znaka Aprilia. Poduzetnik Piaggio Hrvatska d.o.o. je Agenciju izvijestio da za sada ne planira uzeti u svoju ponudu i skutere i motocikle zaštitnog znaka Aprilia. Nadalje, bitno je napomenuti da broj različitih zaštitnih znakova skutera koji se prodaju na tržištu raste iz godine u godinu. U 2002. na tržištu se moglo kupiti 20 različitih zaštitnih znakova skutera, da bi već sljedeće godine taj broj porastao na 23 zaštitna znaka skutera. U 2004. se na tržištu moglo birati između 28 različitih zaštitnih znakova skutera. Iz toga slijedi da postoji veliki broj konkurenata na mjerodavnom tržištu i dinamično tržišno natjecanje.
Propis NN 14/2006 • U smislu Smjernica o vertikalnim ograničenjima, pri analizi položaja kupaca na tržištu, treba voditi računa o tržišnom udjelu kupca na tržištu nabave. U konkretnom slučaju riječ je o ovlaštenim distributerima poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o. kao kupcima na tržištu nabave čiji je tržišni udjel mjerodavan za utvrđivanje položaja kupca. Važnost ovlaštenih distributera prikazana je u tablici 2. Nadalje, u Smjernicama se navodi da je u ocjeni položaja kupca na tržištu uz tržišni udjel bitna i široka zemljopisna rasprostranjenost njegovih prodajnih mjesta. Uz dopis poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o. od 13. svibnja 2005. dostavljena je lista svih ovlaštenih prodavatelja iz koje je vidljiva velika zastupljenost prodajnih mjesta u različitim dijelovima Republike Hrvatske.
Propis NN 14/2006 • Tri najveća distributera, po broju prodanih skutera, poduzetnika Piaggio Hrvatska d.o.o. su Global d.o.o., Auto Hrvatska d.o.o. i Sprint. Poduzetnik Global d.o.o. tijekom 2003., 2004. i 2005. ostvaruje udjel od preko 25 posto, odnosno u 2003. ostvaruje udjel od 25 do 30 posto, u 2004. udjel od 25 – 30 posto i u 2005. udjel od 25 do 30 posto (tablica 4).
Propis NN 14/2006 • Poduzetnik2003.% udjela na tržištu u 20032004.% udjela na tržištu u 20042005.% udjela na tržištu u 2005.UKUPNO
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 98/09, Broj 123/02, Broj 65/09, Broj 92/96, Broj 151/05, Broj 4/00


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled