PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-10-115-3328 NN 115/2008

• Postupak pretvorbe poduzetnika Zračne luke Rijeka d.o.o. dovršen je upisom u sudski registar Trgovačkog suda u Rijeci dana 27. listopada 1998., po prijavi broj Tt-98/1461-4, od kada Društvo posluje pod nazivom Zračna luka Rijeka, društvo s ograničenom odgovornošću za usluge u zračnom prometu.


Stranica 2008-10-115-3328 NN 115/2008

• Temeljni kapital poduzetnika u 2006., iznosio je 144.203.100,00 kuna, a u njemu sudjeluju Republika Hrvatska s 55 posto, Primorsko-goranska županija s 20 posto, Grad Rijeka s 10 posto, Gradovi Krk, Crikvenica i Opatija svaki s 4 posto, te Grad Omišalj s 3 posto.


Stranica 2008-10-115-3328 NN 115/2008

• Prema navodima poduzetnika, a kako je to prikazano u Tabeli 1., zračna luka Rijeka, kojom upravlja poduzetnik Zračna luka Rijeka d.o.o., godišnje ostvaruje promet s manje od 200.000 prevezenih putnika. Većinu godišnjeg prometa ostvaruje u ljetnim mjesecima, odnosno u vrijeme turističke sezone, iz čega proizlazi da zračna luka Rijeka daje značajan doprinos razvoju regije u kojoj se nalazi i jačanju turizma kao važne gospodarske grane iz razloga što u zračnu luku uglavnom slijeću čarter letovi s turistima.


Stranica 2008-10-115-3328 NN 115/2008

• Međutim, zbog sigurnijeg i kvalitetnijeg obavljanja djelatnosti, na razini sadašnjeg ostvarenja prometa, a pogotovo u perspektivi daljnjeg razvoja zračne luke, prema navodima Ministarstva, nužna su velika ulaganja u infrastrukturu i opremu zračne luke Rijeka, čime bi se omogućilo da ista bude aktivni sudionik u razvoju turizma u gospodarskoj regiji.


Internet NN 115/2008
• Financiranje potrebnih nabava opreme i izgradnje infrastrukture iziskuje velika financijska sredstva koja poduzetnik Zračna luka Rijeka d.o.o. ne može osigurati iz svojeg redovnog poslovanja, te je stoga za sva veća ulaganja poduzetniku nužno financiranje iz Državnog proračuna Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 115/2008
• Sredstvima kredita financirala bi se adaptacija i preuređenje pristanišne zgrade s pripadajućom opremom (40,7 posto ukupne vrijednosti kredita), izgradnja nove pristanišne zgrade za domaći i međunarodni dolazak s pripadajućom opremom (46,4 posto), izgradnja cargo skladišta koje bi bilo i garaža za opremu (7,1 posto), izgradnja platforme za generalnu avijaciju (2,9 posto), sanacija kanalizacije (1,8 posto), te izgradnja biopročišćivača za otpadne vode (1,1 posto).

Internet stranice NN 115/2008 • Vezano uz izgradnju biopročišćivača za otpadne vode, Hrvatske vode, pravna osobe za upravljanje vodama, izdala je Dozvolbeni nalog od 7. travnja 2006., kojim se poduzetniku, kao korisniku vodopravne dozvole za ispuštanje otpadne vode iz lokacije u Omišlju, nalaže da do 31. srpnja 2009. izgradi glavnu izvedbenu dokumentaciju za uređaj za pročišćavanje otpadne vode sukladno lokacijskoj dozvoli; da do 31. srpnja 2010. izvede uređaj za pročišćavanje sanitarne otpadne vode, te da izvede odvodnju i mehaničko pročišćavanje zauljenih i oborinskih voda s prostora stajanke za prihvat i otpremu zrakoplova. Radi se, dakle, o zakonskoj obvezi koju je poduzetnik dužan provesti u dijelo.
Internet stranice NN 115/2008 • Vezano uz ostale stavke, poduzetnik navodi kako je pristanišna zgrada u vrlo lošem stanju, te kako osnovni razlog modernizacije zračne luke nije samo njen derutni izgled i slika koja se pruža stranim turistima prilikom ulaska u Republiku Hrvatsku, već i nefunkcionalnost pristanišne zgrade. Povećanjem broja putnika u dolasku i odlasku u međunarodnom prometu dolazi do stvaranja velikih gužvi uslijed neadekvatne pristanišne zgrade.
Internet stranice NN 115/2008 • Problem je do sada riješavan na način da je poduzetnik uspijevao odvijati zračni promet u dogovoru s ostalim prijevoznicima, te pomicanju slijetanja i polijetanja zrakoplova i dodatnim intervencijama osoblja zračne luke u procesu otpreme putnika koje nisu uobičajene.
Internet stranice NN 115/2008 • Stoga, da bi se zračna luka Rijeka mogla dalje razvijati i povećavati promet, potrebno je cjelovito rješenje kroz duže vremensko razdoblje za što je potrebno modernizirati pristanišnu zgradu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 115/2008 • Poduzetnik, nadalje, navodi kako bi izgradnjom dodatnog dijela pristanišne zgrade za domaći i međunarodni dolazak, bio riješen problem prihvata putnika u dolasku, koji u sadašnjem malom prostoru nije moguće riješiti. Prenamjenom dosadašnjeg prostora u međunarodnom dolasku, u prostor za odlazak putnika, dobio bi se prostor u kojem je moguće povećati broj šaltera za registraciju putnika i prtljage na zadovoljavajući broj s potrebnom dubinom prostora ispred šaltera koji je sada nedostatan kao i prostor za komercijalne sadržaje u zračnoj luci, kojih, zbog malog prostora, sada nema. Na taj bi način, navodi poduzetnik, dosadašnja pristanišna zgrada, uz dodatne pregradnje, bila u funkciji za putnike u odlasku, sa svim potrebnim pratećim sadržajima.
Informacije NN 115/2008 • Također, prema navodima poduzetnika, u zračnoj luci Rijeka ne postoji cargo skladište. Osim putničkog prometa, trebalo bi razvijati i cargo promet za što je nužno postojanje cargo skladišta. U prvoj fazi, novo cargo skladište predstavljalo bi i garažu za aerodromsku opremu.
Poslovne stranice NN 115/2008 • Naime, povećanjem prometa poslovnih mlaznih zrakoplova, koji se na stajanci zračne luke parkiraju u rasponu od nekoliko sati do nekoliko dana, u uvjetima nepostojanja posebne stajanke za generalnu avijaciju, parkiraju se, zbog svojih gabarita i važećih propisa, na stajanku za velike zrakoplove i time otežavaju ili onemogućuju prihvat velikih zrakoplova u redovnom i izvanrednom prometu. Izgradnjom stajanke za generalnu avijaciju, isti problemi mogli bi se izbjeći.
Pregledi NN 115/2008 • Poduzetnik navodi kako bi se svi potrebni planirani radovi izvodili u etapama i to pretežno u zimskim mjesecima, na način da u vrijeme izvođenja radova zračna luka Rijeka ostane otvorena za promet.
Besplatno NN 115/2008 • Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: Vijeće) razmatralo je prijedlog Ministarstva na svojoj 109. sjednici, održanoj 27. lipnja 2008.
Glasnik NN 115/2008 • Pri donošenju odluke, Vijeće je uzelo u obzir sve dostavljene isprave i podatke, te rezultate provedenih pravnih i ekonomskih analiza.
Propis NN 115/2008 • Vijeće je u konkretnom slučaju najprije trebalo utvrditi predstavlja li državno jamstvo iz Prijedloga Odluke državnu potporu iz članka 3. stavka 1. ZDP-a, odnosno je li u konkretnom slučaju riječ o transferu ili smanjenju državnih sredstava; daje li predloženo državno jamstvo poduzetniku potporu koja donosi ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvario kroz svoje redovno i normalno poslovanje; dodjeljuje li se državno jamstvo korisniku na selektivnoj osnovi, te postoji li time mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (»Narodne novine – Međunarodni ugovori« broj 14/01, 14/02, 1/05 i 7/05; dalje SSP).
Propis NN 115/2008 • U provedenom postupku Vijeće je utvrdilo da nisu kumulativno ispunjeni svi navedeni uvjeti, odnosno da u konkretnom slučaju ne dolazi do narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore.
Propis NN 115/2008 • Naime, s obzirom na ostvarene godišnje promete, zračne luke na području Europske unije razvrstane su od strane Europske komisije u određene kategorije. Prema navedenoj metodologiji razvrstavanja zračnih luka, zračna luka Rijeka, na temelju ostvarenog godišnjeg prometa s manje od 200.000 prevezenih putnika razvrstana je u razred kategorije D, odnosno s godišnjom količinom manjom od prevezenih milijun putnika predstavlja malu regionalnu luku.
Propis NN 115/2008 • Podjela zračnih luka po određenim kategorijama predviđena je Smjernicama Zajednice za financiranje zračnih luka i potpora za započinjanje poslovanja zračnih kompanija koje lete iz regionalnih zračnih luka (Službeni list Europske Unije, serija C, broj 312 od 9. prosinca 2005.) koju Agencija primjenjuje sukladno članku 6. stavku 4. ZDP-a i članku 70. stavku 2. SSP-a.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 47/01, Broj 55/07, Broj 36/96, Broj 13/09, Broj 47/08, Broj 44/96


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled