PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 9/2005 • Postupak se u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju do podnošenja ustavne tužbe, cijelo vrijeme vodio pred Općinskim sudom u Vinkovcima u trajanju duljem od jedanaest godina. Razdoblja neaktivnosti suda traju od 5. studenoga 1997. do 30. lipnja 1999. godine (jedna godina, sedam mjeseci i dvadeset pet dana), te od 23. prosinca 1999. do 30. listopada 2001. godine (jedna godina, deset mjeseci i sedam dana). Posebno valja napomenuti da sud nije poduzeo niti jednu radnju u postupku od 13. svibnja 1994. do 30. lipnja 1999. godine (pet godina, jedan mjesec i sedamnaest dana). Od listopada 2001. godine sud je učinkovito vodio postupak i donio presudu.
NN 9/2005 • Od prosinca 2004. godine postupak se po žalbi protiv presude suda prvog stupnja vodi pred Županijskim sudom u Vukovaru.
NN 9/2005 • 4.3. PONAŠANJE PODNOSITELJICE USTAVNE TUŽBE (TUŽITELJICE U PARNIČNOM POSTUPKU)
NN 9/2005 • Podnositeljica ustavne tužbe kao tužiteljica u parničnom postupku pridonijela je duljini postupka tražeći odgodu tri ročišta, i to dana 30. lipnja 1999. godine, 30. listopada 2001. godine, te 26. studenoga 2001. godine.
NN 9/2005 • Ustavni sud utvrđuje da je riječ o složenom predmetu jer je potrebno utvrditi doprinose stranaka u stjecanju zajedničke imovine.
NN 9/2005 • 5. Ustavni sud utvrđuje da se predmet vodi u trajanju duljem od jedanaest godina, te da je u razdoblju nakon 5. studenoga 1997. godine sud prvog stupnja u tri dulja navrata bio neaktivan. Imajući u vidu ukupno trajanje postupka, neučinkovito postupanje suda, te okolnost da postupak i nadalje nije pravomoćno dovršen, Ustavni sud nalazi da je povrijeđeno pravo podnositeljice na suđenje u razumnom roku, zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.
NN 9/2005 • Stoga je u smislu odredbe članka 63. Ustavnog zakona, donijeta odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
NN 9/2005 • 6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
NN 9/2005 • Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj. U ovom predmetu sud je pri određivanju visine naknade naročito imao u vidu doprinos podnositeljice duljini postupka.
NN 9/2005 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 16/2005 • Na temelju članka 40. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, broj 105/04.) ministar mora, turizma, prometa i razvitka u suglasnosti s ministrom zdravstva donosi
NN 16/2005 • Ovim Pravilnikom propisuje se značenje, oblik, sadržaj, boja, dimenzije, mjesto postavljanja znaka pristupačnosti u vozilu kojim se prevoze osobe s invaliditetom, uvjeti za njegovo izdavanje, te način obilježavanja parkirališnog mjesta za vozila kojima se prevoze osobe s invaliditetom.
NN 16/2005 • (1) Pravo na znak pristupačnosti ima osoba s invaliditetom čiji su donji ekstremiteti bitno oštećeni tako da onemogućavaju normalno kretanje. Oštećenje donjih ekstremiteta mora biti najmanje 70 posto.
NN 16/2005 • (2) Vozila osoba s invaliditetom, kao i vozila udruga osoba s invaliditetom mogu biti obilježena međunarodnim znakom invalida, a pravo na parkiranje mogu ostvariti samo uz predočenje znaka pristupačnosti.
NN 16/2005 • (3) Znak pristupačnosti važi samo kada vozilom upravlja osoba s invaliditetom iz stavka 1. ovog članka ili se ta osoba nalazi u vozilu.
NN 16/2005 • (4) Pravo koje proizlazi iz znaka pristupačnosti ne može koristiti osoba koja nije osoba s invaliditetom.
NN 16/2005 • Znak pristupačnosti omogućava parkiranje vozila kojima se prevoze osobe s invaliditetom na parkirališna mjesta koja su u tu svrhu posebno obilježena.
NN 16/2005 • (1) Znak pristupačnosti izdaje ured državne uprave u županiji nadležan za promet, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za promet (u daljnjem tekstu: nadležno tijelo).
NN 16/2005 • (2) Osoba s invaliditetom iz članka 2. stavak 1. ovog Pravilnika podnosi zahtjev za izdavanje znaka pristupačnosti nadležnom tijelu. Uz zahtjev se prilaže rješenje Hrvatskog zavoda mirovinskog i invalidskog osiguranja o postotku oštećenja donjih ekstremiteta na temelju liste tjelesnih oštećenja, te fotografija podnositelja zahtjeva.
NN 16/2005 • (3) Udruga osoba s invaliditetom uz zahtjev prilaže rješenje o registraciji i dokaz da su njeni članovi osobe s invaliditetom iz članka 2. stavak 1. ovoga Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 112/08, Broj 42/08,
Broj 24/03, Broj 51/97,
Broj 40/99, Broj 152/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE