PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-01-9-153 NN 9/2005

• Postupak se u razmatranom, pravno relevantnom razdoblju do podnošenja ustavne tužbe, cijelo vrijeme vodio pred Općinskim sudom u Vinkovcima u trajanju duljem od jedanaest godina. Razdoblja neaktivnosti suda traju od 5. studenoga 1997. do 30. lipnja 1999. godine (jedna godina, sedam mjeseci i dvadeset pet dana), te od 23. prosinca 1999. do 30. listopada 2001. godine (jedna godina, deset mjeseci i sedam dana). Posebno valja napomenuti da sud nije poduzeo niti jednu radnju u postupku od 13. svibnja 1994. do 30. lipnja 1999. godine (pet godina, jedan mjesec i sedamnaest dana). Od listopada 2001. godine sud je učinkovito vodio postupak i donio presudu.


Stranica 2005-01-9-153 NN 9/2005

• Od prosinca 2004. godine postupak se po žalbi protiv presude suda prvog stupnja vodi pred Županijskim sudom u Vukovaru.


Stranica 2005-01-9-153 NN 9/2005

• 4.3. PONAŠANJE PODNOSITELJICE USTAVNE TUŽBE (TUŽITELJICE U PARNIČNOM POSTUPKU)


Stranica 2005-01-9-153 NN 9/2005

• Podnositeljica ustavne tužbe kao tužiteljica u parničnom postupku pridonijela je duljini postupka tražeći odgodu tri ročišta, i to dana 30. lipnja 1999. godine, 30. listopada 2001. godine, te 26. studenoga 2001. godine.


Internet NN 9/2005
• Ustavni sud utvrđuje da je riječ o složenom predmetu jer je potrebno utvrditi doprinose stranaka u stjecanju zajedničke imovine.

Internet stranice NN 9/2005
• 5. Ustavni sud utvrđuje da se predmet vodi u trajanju duljem od jedanaest godina, te da je u razdoblju nakon 5. studenoga 1997. godine sud prvog stupnja u tri dulja navrata bio neaktivan. Imajući u vidu ukupno trajanje postupka, neučinkovito postupanje suda, te okolnost da postupak i nadalje nije pravomoćno dovršen, Ustavni sud nalazi da je povrijeđeno pravo podnositeljice na suđenje u razumnom roku, zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava Republike Hrvatske.

Internet stranice NN 9/2005 • Stoga je u smislu odredbe članka 63. Ustavnog zakona, donijeta odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 9/2005 • 6. Sukladno odredbi članka 63. stavka 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
Internet stranice NN 9/2005 • Visinu naknade zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj. U ovom predmetu sud je pri određivanju visine naknade naročito imao u vidu doprinos podnositeljice duljini postupka.
Internet stranice NN 9/2005 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 16/2005 • Na temelju članka 40. stavak 3. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, broj 105/04.) ministar mora, turizma, prometa i razvitka u suglasnosti s ministrom zdravstva donosi
Informacije NN 16/2005 • Ovim Pravilnikom propisuje se značenje, oblik, sadržaj, boja, dimenzije, mjesto postavljanja znaka pristupačnosti u vozilu kojim se prevoze osobe s invaliditetom, uvjeti za njegovo izdavanje, te način obilježavanja parkirališnog mjesta za vozila kojima se prevoze osobe s invaliditetom.
Poslovne stranice NN 16/2005 • (1) Pravo na znak pristupačnosti ima osoba s invaliditetom čiji su donji ekstremiteti bitno oštećeni tako da onemogućavaju normalno kretanje. Oštećenje donjih ekstremiteta mora biti najmanje 70 posto.
Pregledi NN 16/2005 • (2) Vozila osoba s invaliditetom, kao i vozila udruga osoba s invaliditetom mogu biti obilježena međunarodnim znakom invalida, a pravo na parkiranje mogu ostvariti samo uz predočenje znaka pristupačnosti.
Besplatno NN 16/2005 • (3) Znak pristupačnosti važi samo kada vozilom upravlja osoba s invaliditetom iz stavka 1. ovog članka ili se ta osoba nalazi u vozilu.
Glasnik NN 16/2005 • (4) Pravo koje proizlazi iz znaka pristupačnosti ne može koristiti osoba koja nije osoba s invaliditetom.
Propis NN 16/2005 • Znak pristupačnosti omogućava parkiranje vozila kojima se prevoze osobe s invaliditetom na parkirališna mjesta koja su u tu svrhu posebno obilježena.
Propis NN 16/2005 • (1) Znak pristupačnosti izdaje ured državne uprave u županiji nadležan za promet, odnosno upravno tijelo Grada Zagreba nadležno za promet (u daljnjem tekstu: nadležno tijelo).
Propis NN 16/2005 • (2) Osoba s invaliditetom iz članka 2. stavak 1. ovog Pravilnika podnosi zahtjev za izdavanje znaka pristupačnosti nadležnom tijelu. Uz zahtjev se prilaže rješenje Hrvatskog zavoda mirovinskog i invalidskog osiguranja o postotku oštećenja donjih ekstremiteta na temelju liste tjelesnih oštećenja, te fotografija podnositelja zahtjeva.
Propis NN 16/2005 • (3) Udruga osoba s invaliditetom uz zahtjev prilaže rješenje o registraciji i dokaz da su njeni članovi osobe s invaliditetom iz članka 2. stavak 1. ovoga Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 112/08, Broj 42/08, Broj 24/03, Broj 51/97, Broj 40/99, Broj 152/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled