PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 90/2005 • Predlagatelj nije odgovorio na pisani poziv Suda da se izjasni ostaje li kod prijedloga.
NN 90/2005 • Pretpostavke za vođenje ustavnosudskog postupka prestale su postojati.
NN 90/2005 • 11. Odredbom članka 128. stavka 1. alineje 3. Ustava propisano je da Ustavni sud Republike Hrvatske može ocjenjivati ustavnost zakona te ustavnost i zakonitost drugih propisa koji su prestali važiti ako od tog prestanka do podnošenja zahtjeva ili prijedloga nije prošlo više od godine dana.
NN 90/2005 • S obzirom na činjenicu da predlagatelj nije odgovorio na pisani poziv Suda, a imajući u vidu razloge kojima predlagatelj u prijedlogu osporava suglasnost navedene odredbe s Ustavom, Ustavni sud nije našao razloge za postupanje na temelju članka 128. stavka 1. alineje 3. Ustava i članka 56. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 90/2005 • 12. Slijedom iznijetog, na temelju odredbe članka 61. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske, prema kojoj Ustavni sud može obustaviti postupak ako podnositelj zahtjeva, odnosno prijedloga odustane, a mora u slučajevima kad prestanu postojati pretpostavke za vođenje postupka, riješeno je kao pod točkom II. izreke.
NN 90/2005 • 13. Rješenje o objavi iz točke III. izreke temelji se na odredbi članka 29. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 90/2005 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Željko Potočnjak, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj dana 13. srpnja 2005. godine, donio je
NN 90/2005 • I. Ne prihvaća se prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom odredaba članka 11. stavka 1. točaka 7. i 11., članka 36. stavka 3., članka 41. stavka 1. točke 7. i članka 45. Zakona o posredovanju pri zapošljavanju i pravima za vrijeme nezaposlenosti (»Narodne novine«, broj 32/02., 86/02. – ispravak, 114/03. i 151/03. – ispravak).
NN 90/2005 • 1. Prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom članka 11. stavka 1. točaka 8. i 12., članka 36. stavka 3., članka 41. stavka 1. točke 7. i članka 45. Zakona o posredovanju pri zapošljavanju i pravima za vrijeme nezaposlenosti (»Narodne novine«, broj 32/02., 86/02. – ispravak, 114/03. i 151/03. – ispravak) podnio je Milan Jelečanin iz Osijeka (u daljnjem tekstu: predlagatelj).
NN 90/2005 • Člankom 4. Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o posredovanju pri zapošljavanju i pravima za vrijeme nezaposlenosti (»Narodne novine«, broj 114/03. ) izmijenjen je članak 11. stavak 1. na način da su točke 8. i 12. stavka 1. članka 11. postale točke 7. i 11.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 90/2005 • (1) Zavod prestaje voditi osobu kao nezaposlenu u osnovnoj evidenciji, ako ta osoba:
NN 90/2005 • 7) ispuni uvjete za prijevremenu starosnu mirovinu, starosnu mirovinu, odnosno ostvari obiteljsku mirovinu ili ostvari invalidsku mirovinu zbog opće nesposobnosti za rad,
NN 90/2005 • 11) navrši 65 godina života ako ispunjava uvjete za mirovinu po bilo kojoj osnovi.
NN 90/2005 • (3) Nezaposlena osoba (muškarac) koja je provela na radu 35 godina, odnosno nezaposlena osoba (žena) koja je provela na radu 30 godina, ima pravo na novčanu naknadu sve do ponovnog zaposlenja, odnosno nastupanja okolnosti iz članka 41. ovoga Zakona.
NN 90/2005 • (1) Pravo na novčanu naknadu prestaje nezaposlenoj osobi ako:
NN 90/2005 • 7) ispuni uvjete za prijevremenu starosnu mirovinu, starosnu mirovinu, odnosno ostvari obiteljsku mirovinu, ostvari invalidsku mirovinu zbog opće nesposobnosti za rad ili ostvari invalidsku mirovinu zbog profesionalne nesposobnosti za rad u iznosu višem od utvrđene novčane naknade.
NN 90/2005 • Pravo na mirovinsko osiguranje iz članka 43. ovoga Zakona nezaposlena osoba gubi nastupanjem okolnosti iz članka 41. ovoga Zakona osim okolnosti iz članka 41. stavka 1. točke 2. istoga članka.«
NN 90/2005 • 3. Predlagatelj smatra da su osporene odredbe nesuglasne s odredbom članka 57. stavka 1. Ustava Republike Hrvatske.
NN 90/2005 • Obrazlažući prijedlog, u bitnom, ističe da je osporenim odredbama jedna cijela generacija sadašnjih i budućih nezaposlenih osoba dovedena u neravnopravan položaj i diskriminirana u odnosu na druge nezaposlene osobe. Ističe da osobe koje ispunjavaju uvjete za prijevremenu starosnu i starosnu mirovinu ne mogu ostvariti Ustavom zajamčenu zaštitu u slučaju nezaposlenosti te ponovno zapošljavanje »jer ih zakonodavac praktički po sili zakona tjera u prijevremenu starosnu mirovinu ili starosnu mirovinu, a onda im zbog neispunjavanja uvjeta ostvarenog staža trajno umanjuje mirovinu...«.
NN 90/2005 • Pored navedenog, predlagatelj ukazuje i na nesuglasnost osporenih odredaba s odredbama članaka 4. i 7. osporenog Zakona.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 63/98, Broj 80/02,
Broj 60/94, Broj 47/08,
Broj 49/92, Broj 98/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE