PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-09-98-2258 NN 98/2006

• pronalaženje novih rješenja za izgradnju i održavanje javne infrastrukture;


Stranica 2006-09-98-2258 NN 98/2006

• srednjoročna do dugoročna stimulacija gospodarske aktivnosti;


Stranica 2006-09-98-2258 NN 98/2006

• racionalno korištenje javnih sredstava za dobrobit svih korisnika javnih službi.


Stranica 2006-09-98-2258 NN 98/2006

• (6) Da bi se u Republici Hrvatskoj olakšao izbor i ugovaranje izgradnje građevina na načelima JPP-a, Vlada Republike Hrvatske predlaže ove Smjernice.


Internet NN 98/2006
• načela kojima mora udovoljiti projekt JPP-a kao i postupci suradnje javnog i privatnog partnera u okviru JPP-a.

Internet stranice NN 98/2006
• pravila osnivanja i provedbe JPP-a koja će smanjiti rizik javnog proračuna;

Internet stranice NN 98/2006 • ovlaštenja tijela javne vlasti da sklapaju ugovore u pravnim okvirima JPP-a.
Internet stranice NN 98/2006 • (8) U praksi, izraz »javno-privatno partnerstvo«, nije jednoznačno definiran. Komisija Europske unije izdala je Zelenu knjigu [3] prema kojoj se taj izraz odnosi na različite oblike suradnje između tijela javnog sektora i privatnog poduzetništva, čiji je cilj osigurati financiranje, izgradnju, obnovu, upravljanje ili održavanje građevina ili pružanje usluga.
Internet stranice NN 98/2006 • Privatni partner radi projektnu dokumentaciju ili ju preuzima od javnog partnera ukoliko je ista već izrađena, gradi, financira, održava i upravlja građevinom u zamjenu za naknadu, ili direktno od korisnika usluge ili od javnog partnera.
Internet stranice NN 98/2006 • Relativno dugo trajanje odnosa, često i do 30 godina, koji uključuje suradnju između javnog i privatnog partnera u različitim aspektima projekta. Dugim trajanjem ugovora, omogućuje se povrat uloženih sredstava privatnom poduzetniku, dok se istovremeno osigurava dugotrajna zajednička suradnja. Ovakvi dugotrajni odnosi traže otvorenu i transparentnu međusobnu suradnju privatnog i javnog sektora na osnovama ugovornog dogovora.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 98/2006 • Metoda financiranja projekta: djelomično iz privatnog sektora; ponekad putem složenih dogovora između različitih sudionika.
Informacije NN 98/2006 • Važna uloga privatnog partnera koji sudjeluje u različitim fazama projekta (projektiranje, građenje, rekonstrukcije i dogradnje, provedba, financiranje). Javni partner se prvenstveno koncentrira na definiranje ciljeva koji će biti postignuti u pogledu javnog interesa, pružene kvalitete usluga i politike cijena te preuzima odgovornost za poštivanje ovih ciljeva.
Poslovne stranice NN 98/2006 • Raspodjela rizika između javnog i privatnog partnera kojem su prenijeti rizici koje u drugim oblicima ugovaranja snosi javni sektor. Tako se najčešće povezuje projektiranje i građenje s financiranjem, održavanjem i upravljanjem građevina, čime se postiže jedinstvo snošenja rizika od strane privatnih poduzetnika i izbjegava se inače uobičajena podjela rizika. Međutim, JPP nužno ne znači da privatni partner preuzima sve rizike ili čak veći dio rizika povezanih s projektom, iako pravni okvir JPP pretpostavlja da značajni rizici budu preuzeti od privatnih poduzetnika. Precizna raspodjela rizika se određuje od slučaja do slučaja, u skladu s odgovarajućom mogućnošću stranaka da procijene, kontroliraju i nose se s rizikom.
Pregledi NN 98/2006 • (10) Iako je istina da suradnja između javnog i privatnog sektora može ponuditi mikroekonomske koristi koje dopuštaju izvršenje projekta koji omogućuje isplativost ulaganja i udovoljava ciljevima javnog sektora, pribjegavanje JPP-u se ne može predstaviti kao čudotvorno rješenje za javni sektor koji je suočen s proračunskim ograničenjima. Iskustvo pokazuje da je za svaki projekt nužno procijeniti nudi li mogućnost partnerstva stvarnu dodanu vrijednost u usporedbi s drugim opcijama, kao što je zaključenje tradicionalnijeg ugovora.
Besplatno NN 98/2006 • (11) Potrebno je naglasiti da se kod ugovaranja JPP projekata radi o veoma složenom i dugotrajnom postupku, koji je povezan i s određenim rizicima za javni sektor. Iz tog razloga ugovorima o JPP-u treba posvetiti izuzetnu pažnju u etapi pripreme i ugovaranja JPP projekata.
Glasnik NN 98/2006 • (12) Pristalice JPP-a naglašavaju, da bez JPP pristupa, mnoge škole, bolnice, zatvori i sl. ne bi uopće bili izgrađeni, budući da nije bilo mogućnosti koristiti sredstva iz proračuna. JPP osigurava veći broj izgrađenih potrebnih građevina i brzo zadovoljavanje potreba društvenog standarda. Uz navedene prednosti i nedostatke, nesumnjivo je da se javna infrastruktura neće prestati graditi iz proračunskih sredstava, a da JPP financiranje omogućuje veći broj izgrađenih javnih građevina uz znatnu dodanu vrijednost.
Propis NN 98/2006 • (13) Dodana vrijednost znači određene uštede, viši standard usluge ili manja šteta okolišu, a može se postići kroz JPP:
Propis NN 98/2006 • učinkovitijim projektima s kreativnim i inovativnim pristupom rješavanju problema;
Propis NN 98/2006 • neprekoračivanjem budžeta planiranih ulaganja iz javnog proračuna;
Propis NN 98/2006 • optimizacijom projekta tijekom čitavog životnog ciklusa istog (integracija projektiranja, gradnje, financiranja i održavanja građevine).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 92/96, Broj 87/93, Broj 148/02, Broj 94/04, Broj 132/07, Broj 66/09


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled