PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/2009 • r – udaljenost poda kabine do okretne točke kabine (svornjak), u m;
NN 3/2009 • e) opterećenje zbog udara kabine u vodilice na potpornim konstrukcijama ili u postajama, u obliku dodatnog torzionog opterećenja – momenta u iznosu 0,2 kNm po 1 osobi, u visini poda kabine;
NN 3/2009 • f) eventualna opterećenja zbog djelovanja prigušnika (amortizera).
NN 3/2009 • g) opterećenje snijegom i ledom, prema propisima za opterećenje nosivih čeličnih konstrukcija;
NN 3/2009 • Za računske dokaze sigurnosti prema dinamičkom lomu primjenjuju se propisi za nosive čelične konstrukcije.
NN 3/2009 • U kontrolnom proračunu infrastrukture žičare uzimaju se u obzir sljedeće jakosti vjetra (w):
NN 3/2009 • Koeficijent zapreke (koeficijent oblika, aerodinamički koeficijent) za uže (c) iznosi:
NN 3/2009 • Veličina koeficijenta zapreke za ostale komponente vozila određuje se prema propisima za djelovanje vjetra na nosive čelične konstrukcije.
NN 3/2009 • Pri kontroli dinamičke izdržljivosti voznih kolica, ovjesa, kabine i njihovih komponenata obavljaju se ispitivanja na umor za sljedeće kombinacije opterećenja:
NN 3/2009 • Za ugrađene komponente vozila (hvataljke, vozna kolica, ovjes i kabina) upotrebljava se samo materijal s ispitanim mehaničkim karakteristikama i otporan na krti lom pri niskim temperaturama.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/2009 • Sredstva za čišćenje vozila i sredstva za odmrzavanje ne smiju uzrokovati koroziju nosivih elemenata.
NN 3/2009 • Hvataljke moraju biti takve da se u radu ne mogu nenamjerno odvojiti ili prokliziti na užetu.
NN 3/2009 • Sila otpora protiv proklizavanja hvataljke mora biti postignuta isključivo pomoću sile trenja između čeljusti hvataljke i užeta.
NN 3/2009 • Pri kontroli hvataljke, osim opterećenja iz članka 22. ovog pravilnika, moraju se uzeti u obzir i:
NN 3/2009 • – sile uzrokovane otklonima užeta na prijelazu preko kolutnih baterija;
NN 3/2009 • Horizontalni otklon transportnog užeta na hvataljki pri prolazu preko pogonske ili povratne užnice ne smije biti veći od 16%. Krajevi čeljusti hvataljke moraju imati odgovarajuća izlazna zaobljenja.
NN 3/2009 • Za dokazivanje dinamičke čvrstoće hvataljke potrebna su ispitivanja na zamor prema članku 22. ovog pravilnika.
NN 3/2009 • Za komponente hvataljke, koja pri dinamičkom ispitivanju na zamor, a nisu jako opterećene, potrebna je kontrola naprezanja pri trostrukom statičkom opterećenju. Naprezanja ne smiju biti veća od granice razvlačenja Re (Rp0,2).
NN 3/2009 • Vozna kolica (vozičak) moraju biti takva da svi kotači budu podjednako opterećeni. Kotači moraju imati profiliranu elastičnu oblogu, sa žlijebom. Najveći očekivani otkloni u radu, u poprečnom i uzdužnom smjeru, prolaz preko oslonaca i najveća moguća usporenja i ubrzanja, ne smiju uzrokovati podizanje ili iskliznuće kotača.
NN 3/2009 • Vozna kolica moraju biti opskrbljeni uređajem koji sprječava iskliznuće i uređajem za uklanjanje snijega i leda.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 152/09, Broj 63/08,
Broj 59/08, Broj 97/99,
Broj 110/09, Broj 98/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE