PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2007 • Služba za službeničke odnose i financijske kontrole je ustrojstvena jedinica u Tajništvu Ministarstva koja obavlja poslove u vezi razvoja i upravljanja ljudskim resursima Ministarstva; daje mišljenja o pitanjima koja se odnose na državnu službu; priprema prijedloge planova prijama u državnu službu; sudjeluje u izradi strategija, programa i planova izobrazbe za Ministarstvo; vodi osobne očevidnike službenika i namještenika; provodi postupak prijama u državnu službu u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za službeničke odnose; izrađuje nacrt prijedloga propisa o unutarnjem ustrojstvu i unutarnjem redu Ministarstva i sudjeluje u izradi drugih internih akata; razvija sustav napredovanja i nagrađivanja; prati karijere državnih službenika i namještenika; planira i organizira stručno osposobljavanje i usavršavanje državnih službenika i namještenika; pridonosi provedbi, kontinuiranom funkcioniranju i unaprjeđenju efikasnog financijskog upravljanja i kontrole; sudjeluje u izradi izvješća o uspostavi i funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrola; analizira funkcije iz djelokruga rada Službe; podnosi izvješća o učinjenom u kvantitativnom i kvalitativnom smislu; brine o tome da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom.
NN 38/2007 • Za obavljanje poslova Službe za službeničke odnose i financijske kontrole ustrojavaju se:
NN 38/2007 • 4.1.1. Odjel za službeničke odnose, razvoj i upravljanje ljudskim resursima
NN 38/2007 • 4.1.1. Odjel za službeničke odnose, razvoj i upravljanje ljudskim resursima
NN 38/2007 • Odjel za službeničke odnose, razvoj i upravljanje ljudskim resursima planira zapošljavanje, prati stanje i predlaže mjere za unaprjeđenje upravljanja i razvoj ljudskih resursa u Ministarstvu; savjetuje i usmjerava unutarnje upravne organizacije i druge ustrojstvene jedinice u vezi s planiranjem i upravljanjem ljudskim resursima; sudjeluje u izradi strategije, programa i plana izobrazbe državnih službenika; prati i osigurava primjenu zakona i drugih propisa iz područja radnopravnih odnosa; izrađuje planove zapošljavanja, te koordinira poslove na izradi programa rada i izvješća o radu; vodi poslove u vezi s utvrđivanjem odgovornosti zbog lake povrede službene dužnosti i poslove oko pokretanja postupka zbog teške povrede službene dužnosti pri Službeničkom sudu; obavlja prijam u državnu službu i raspored na radna mjesta; vodi osobne očevidnike državnih službenika i namještenika; izrađuje sve odluke, ugovore o radu, ugovore o djelu, ugovore o autorskom djelu, uvjerenja i druga pismena kojima je temelj državna služba i radni odnos, analizira potrebe za izobrazbom u državnoj službi i druge poslove koji se odnose na razvoj ljudskih resursa u Ministarstvu; prati statusna prava službenika i namještenika, njihov rad i napredovanje u službi; planira srednjoročne i kratkoročne radne zadatke Odjela; sudjeluje u planiranju državnog proračuna; izrađuje i sudjeluje u izradi nacrta prijedloga propisa i općih akata iz djelokruga Ministarstva; izrađuje nacrt prijedloga propisa o unutarnjem ustrojstvu i unutarnjem redu Ministarstva i sudjeluje u izradi drugih internih akata; planira zapošljavanje i izrađuje planove zapošljavanja; izrađuje načine postupanja o različitim procesima rada Odjela; analizira funkcije iz djelokruga rada Odjela; vodi registre o svim postupanjima i sklopljenim ugovorima iz djelokruga rada Odjela; podnosi izvješća o učinjenom u kvantitativnom i kvalitativnom smislu; brine da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom.
NN 38/2007 • Odjel za financijske kontrole obavlja poslove prethodne i naknadne financijske kontrole sukladno zakonu i važećim uputama za postupanje; potvrđuje sukladnost definirane potrebe sa zakonom te svrhovito i cjelovito izvršenje kontrolnog procesa prije potpisivanja odluka s financijskim posljedicama; brine da su u potvrđivanju uključene odgovorne osobe; nalogodavac, računopolagač i ovjerovitelj, na način da je osigurana zakonitost i učinkovitost pri trošenju proračunskih sredstava; pravodobno izvješćuje čelnika i osobu zaduženu za nepravilnosti o financijskim transakcijama izvršenim unatoč negativnom mišljenju; koordinira uspostavljanje i razvoj metodologija financijskog upravljanja i sustava unutarnjih kontrola u Ministarstvu koje se odnose na prethodne i naknadne financijske kontrole, uspostavljanju i razvoju postupaka vezano uz pripremu, obradu, tijek i pohranu financijskih i drugih dokumenata u svim dijelovima poslovanja, odnosno u područjima i aktivnostima koje nisu vezane za financijsko poslovanje: uspostavljanje unutarnjih kontrola i analizu rizika u dijelu sustavnog praćenja prihoda i primitaka, izvršavanje rashoda izdataka, praćenje imovine i obveza te odgovarajuće provjere sigurnosti i zaštite financijske i nefinancijske imovine, postupaka javne nabave i upravljanja projektima, a u cilju pravodobnog poduzimanja svih radnji i učinkovitog odvijanja poslova iz djelokruga rada Ministarstva; sudjeluje u izradi izvješća o uspostavi i funkcioniranju sustava financijskog upravljanja i kontrola; obavlja poslove nadzora pravilnog, pravodobnog i zakonitog rada upravnih organizacija i ustrojstvenih jedinica užeg dijela Ministarstva; provodi inspekcijski nadzor u pojedinim predmetima po pravu nadzora; provodi postupak za utvrđivanje činjenica i okolnosti mjerodavnih za ocjenu zakonitosti postupanja državnih službenika i namještenika, odnosno za ocjenu postojanja povreda službene dužnosti; priprema stručne podloge nadležnim službama za podnošenje prijava ili zahtjeva za pokretanje prekršajnih, kaznenih i stegovnih postupaka zbog nepravilnog i nezakonitog rada; planira srednjoročne i kratkoročne radne zadatke; koordinira i surađuje u obavljanju poslova unutarnjeg nadzora s odgovornom osobom za financijsko upravljanje i unutarnje kontrole; surađuje sa Središnjom harmonizacijskom jedinicom unutar Ministarstva financija, dostavlja propisana izvješća i traženu dokumentaciju.
NN 38/2007 • Služba za opće i informatičke poslove je ustrojstvena jedinica u Tajništvu Ministarstva koja priprema i objedinjuje prijedloge plana rada Ministarstva zaprimljenih od upravnih organizacija i unutarnjih ustrojstvenih jedinica i izvješća o njegovu ostvarivanju; koordinira primjenu Zakona o pravu na pristup informacijama; daje očitovanje na pravna pitanja koja nisu u djelokrugu rada ostalih upravnih organizacija i unutarnjih ustrojstvenih jedinica; osigurava sve materijalno-tehničke pretpostavke za rad; obavlja poslove racionalizacije u korištenju materijalno-financijske imovine Ministarstva; priprema podloge za donošenje odluka tajnika Ministarstva i ministra iz djelokruga rada Službe; izrađuje nacrte propisa i odluka vezanih uz organizaciju rada iz djelokruga Službe; poslove vezane uz raspored, trajanje i prestanak civilne službe za civilne ročnike raspoređene u Ministarstvo; izrađuje rješenja o službenim putovanjima u inozemstvo; obavlja administrativne poslove za Središnje etičko povjerenstvo; obavlja stručne poslove vezane uz aktivnu politiku zaštite na radu; obavlja prijam i dostavu pošte, urudžbiranje, raspoređivanje, otpremu i arhiviranje akata; brine o izradi i poništenju pečata i štambilja Ministarstva; umnožavanje i fotokopiranje materijala; poslove posluživanja toplih i hladnih napitaka; poslove prijevoza službenim vozilima i održavanja vozila; poslove telefonista i ekonomata; planira razvoj i uvođenje informatičkog sustava za potrebe Ministarstva; prati informacijske tehnologije i predlaže primjenu za unaprjeđenje informatičkog sustava; obavlja poslove normizacije informatiziranih procesa sukladno ISO standardima; određuje pravila i standarde zaštite i načina korištenja informacijske infrastrukture informatičkog sustava; edukaciju korisnika za djelotvorno i ispravno korištenje informatičkih resursa; pruža pomoć i podršku korisnicima informatičkog sustava iz područja uporabe informatičke opreme i programskih rješenja; planira srednjoročne i kratkoročne radne zadatke Službe; sudjeluje u planiranju državnog proračuna; izrađuje načine postupanja o različitim procesima rada Službe; analizira funkcije iz djelokruga rada Službe; vodi registre o svim postupanjima i sklopljenim ugovorima iz djelokruga rada Službe; podnosi izvješća o učinjenom u kvantitativnom i kvalitativnom smislu; brine o tome da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom.
NN 38/2007 • Za obavljanje poslova Službe za opće i informatičke poslove ustrojavaju se:
NN 38/2007 • 4.2.1. Odjel za stručne, informatičke i administrativne poslove
NN 38/2007 • 4.2.1. Odjel za stručne, informatičke i administrativne poslove
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/2007 • Odjel za stručne, informatičke i administrativne poslove obavlja stručne poslove vezane uz izradu prijedloga godišnjeg plana rada Ministarstva, izrađuje nacrte propisa i odluka vezanih uz organizaciju rada iz djelokruga Službe; poslove vezane uz raspored, trajanje i prestanak civilne službe za civilne ročnike raspoređene u Ministarstvo; izrađuje rješenja o službenim putovanjima u inozemstvo; koordinira provedbu Zakona o pravu na pristup informacijama; planira razvoj i uvođenje informatičkog sustava za potrebe Ministarstva; prati informacijske tehnologije i predlaže primjenu za unaprjeđenje informatičkog sustava; obavlja poslove normizacije informatiziranih procesa sukladno ISO standardima; određuje pravila i standarde zaštite i načina korištenja informacijske infrastrukture informatičkog sustava; edukaciju korisnika za djelotvorno i ispravno korištenje informatičkih resursa; pruža pomoć i podršku korisnicima informatičkog sustava iz područja uporabe informatičke opreme i programskih rješenja; planira srednjoročne i kratkoročne radne zadatke Službe; sudjeluje u planiranju državnog proračuna; izrađuje načine postupanja o različitim procesima rada Službe; analizira funkcije iz djelokruga rada Službe; vodi registre o svim postupanjima i sklopljenim ugovorima iz djelokruga rada Službe; podnosi izvješća o učinjenom u kvantitativnom i kvalitativnom smislu; brine o tome da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom; obavlja administrativne poslove za Središnje etičko povjerenstvo; prijam i dostavu pošte, urudžbiranje, raspoređivanje, otpremu i arhiviranje akata.
NN 38/2007 • Za obavljanje poslova Odjela za stručne, informatičke i administrativne poslove ustrojavaju se:
NN 38/2007 • Odsjek za stručne poslove obavlja stručne poslove vezane uz izradu prijedloga godišnjeg plana rada Ministarstva i objedinjavanja izvješća o radu unutarnjih ustrojstvenih jedinica u Ministarstvu, koordinaciju provedbe Zakona o pravu na pristup informacijama; izradu očitovanja na pravna pitanja koja nisu u djelokrugu rada ostalih upravnih organizacija i unutarnjih ustrojstvenih jedinica; pripremu podloga za donošenje odluka tajnika Ministarstva i ministra iz djelokruga rada Odjela; izradu nacrta propisa i odluka vezanih uz organizaciju rada iz djelokruga Odjela; raspored, trajanje i prestanak civilne službe za civilne ročnike raspoređene u Ministarstvo, te izradu rješenja o službenim putovanjima u inozemstvo.
NN 38/2007 • Odsjek za informatičku podršku obavlja poslove planiranja razvoja i uvođenja informatičkog sustava za potrebe Ministarstva; prati informacijske tehnologije i predlaže njihovu primjenu za unaprjeđenje informatičkog sustava; predlaže metode rada sukladno novim informatičkim uslugama; analizira zahtjeve korisnika informatičkog sustava Ministarstva i predlaže prioritete sukladno poslovnim procesima; obavlja poslove normizacije informatiziranih procesa sukladno ISO normama; određuje pravila i standarde zaštite i način korištenja informacijske infrastrukture informatičkog sustava; brine o edukaciji korisnika za djelotvorno i ispravno korištenje informatičkih resursa; osigurava pružanje pomoći i podrške korisnicima informatičkog sustava iz područja uporabe informatičke opreme i programskih rješenja; nadzire rad i održavanje svih elemenata informatičkog sustava; obavlja administrativne poslove vezane uz korištenje informatičkih resursa (administracija servisa, dodjela korisničkih imena, određivanje prava pristupa resursima, obavljanje backup procedura i sl.); sudjeluje u planiranju nabave i održavanja programske, računalne i komunikacijske opreme za Ministarstvo; planira kratkoročne i srednjoročne radne zadatke Odjela; sudjeluje u planiranju državnog proračuna u djelokrugu rada Odjela; izrađuje načine postupanja o različitim procesima rada; analizira funkcije iz djelokruga rada Odjela; vodi registre u vezi postupanja u procesu rada i sklopljenih ugovora; podnosi izvješća o učinjenom u kvantitativnom i kvalitativnom smislu; brine da je svaki rashod opravdan stvarnom potrebom i potvrđen prethodnom kontrolom.
NN 38/2007 • Odsjek za administrativne poslove obavlja poslove vezane uz prijam i dostavu pošte, raspoređivanje i otpremu akata, arhiviranje i čuvanje registraturne građe koja nastaje radom Ministarstva i vođenje propisanih evidencija, knjiga i registara; obavlja administrativne poslove za Središnje etičko povjerenstvo.
NN 38/2007 • Odjel za opće i pomoćne poslove brine o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad; obavlja stručne poslove vezane uz aktivnu politiku zaštite na radu; brine o izradi i poništenju pečata i štambilja Ministarstva; vodi evidenciju službenih pečata ministarstva s grbom Republike Hrvatske; vodi materijalnu evidenciju o nabavi i raspodjeli uredskog materijala i sitnog inventara; obavlja poslove čajne kuhinje i interne telefonske centrale; planira kratkoročne i srednjoročne radne zadatke; vodi registre u vezi postupanja u procesu rada; osigurava službeni prijevoz uz upravljanje i održavanje voznog parka.
NN 38/2007 • Za obavljanje poslova Odjela za opće i pomoćne poslove ustrojavaju se:
NN 38/2007 • Odsjek ekonomata brine o urednom i pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad; obavlja stručne poslove vezane uz aktivnu politiku zaštite na radu; vodi materijalnu evidenciju o nabavi i raspodjeli uredskog materijala i sitnog inventara; obavlja poslove umnožavanja i fotokopiranja; poslove posluživanja toplih i hladnih napitaka; poslove interne telefonske centrale; planira kratkoročne i srednjoročne radne zadatke; vodi registre u vezi postupanja u procesu rada.
NN 38/2007 • Odsjek za vozni park osigurava službeni prijevoz državnih dužnosnika i službenika uz upravljanje i održavanje voznog parka.
NN 38/2007 • Uprava za medicinske poslove je upravna organizacija u sastavu Ministarstva koja obavlja stručne i upravne poslove utvrđivanja prijedloga državne zdravstvene politike, organizaciju rada sustava zdravstvene zaštite na primarnoj, sekundarnoj i tercijarnoj razini i razini zdravstvenih zavoda; koordinaciju aktivnosti vezanu za utvrđivanje vrste i opsega usluga; nadzor nad metodologijom utvrđivanja osnova za ugovaranje zdravstvene zaštite; predlaganje mjera zdravstvene zaštite, praćenje i unaprjeđenje zdravstvenog stanja, zdravstvenih potreba stanovništva i organizacije rada te izradu prijedloga i provođenje preventivnih javnozdravstvenih i drugih zdravstvenih programa; praćenje zdravstveno-statističkih pokazatelja i istraživanja na području zdravstvene djelatnosti; praćenje i unaprjeđenje rada hitne medicinske pomoći; izradu prijedloga preventivnih programa i provedbu mjera za zaštitu od štetnog utjecaja okoliša na zdravlje i unaprjeđenje zdravlja stanovništva; praćenje i sudjelovanje u radu udruga; predlaganje programa za poboljšanje kvalitete življenja osoba s invaliditetom, osoba s posebnim potrebama, osoba starije životne dobi i drugih vulnerabilnih skupina stanovništva; izradu prijedloga programa i koordinaciju provedbe programa transplantacijske medicine; praćenje i izradu prijedloga mreža zdravstvenih ustanova i potrebnih zdravstvenih radnika, zdravstvenih suradnika i nezdravstvenih radnika uposlenih u sustavu zdravstva; izradu prijedloga programa razvoja uloge civilnog društva u sustavu zdravstva; organizaciju i provedbu programa i projekata; proizvodnju, odobravanje i ispitivanje lijekova i medicinskih proizvoda; nadzor nad opskrbom hrvatskog tržišta lijekovima; pružanje pomoći građanima; sudjelovanje u izradi zakona i provedbenih propisa u području zdravstvene zaštite i zdravstvenog osiguranja; u djelokrugu svoga rada surađuje i koordinira rad s jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave, udrugama, stručnim udruženjima, komorama, sindikatima, međunarodnim institucijama; sudjeluje i usklađuje plan i program mjera zdravstvene zaštite za implementaciju direktiva Europske unije; obavlja inspekcijske, upravne i stručne poslove vezane uz nadzor nad provođenjem zakona, drugih propisa i općih akata u djelatnosti zdravstva; nadzor nad stručnim radom zdravstvenih ustanova, zdravstvenih djelatnika i privatnih zdravstvenih djelatnika, te nadzor nad zakonitošću rada komora u obavljanju njihovih javnih ovlasti; planira kratkoročne i srednjoročne radne zadatke; sudjeluje u planiranju državnog proračuna; izrađuje načine postupanja o različitim procesima rada; analizira funkcije iz djelokruga rada; vodi očevidnike ili registre u vezi postupanja u procesu rada; podnosi izvješća o učinjenom u kvantitativnom i kvalitativnom smislu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 122/03, Broj 2/98,
Broj 13/06, Broj 61/94,
Broj 42/00, Broj 138/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE