PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2006 • Stoga je tržišni udio poduzetnika EPH u 2004. iznosio 55 – 60 posto udjela na tržištu naklade tiska (bez obzira o kojoj je tiskovini riječ). Pri tome treba napomenuti da za poduzetnika EPH nisu iskazani brojčani podaci za Jutarnji list, Sportske novosti, Dnevnik i Poslovni tjednik, budući da je riječ o tisku koji se, sukladno ZOM, smatra općeinformativnim dnevnikom, koji ne predstavljaju mjerodavno tržište u ovom postupku.
NN 61/2006 • Sudionici koncentracije u 2004. godini, dakle, prije provedbe koncentracije, ostvaruju sljedeće tržišne udjele na mjerodavnom tržištu naklade tiska:
NN 61/2006 • Tablica 1.TRŽIŠNI UDJELI PODUZETNIKA SUDIONIKA KONCENTRACIJE NA TRŽIŠTU NAKLADE TISKA U 2004. GODINI
NN 61/2006 • Izvor: podnesak podnositelja prijave koncentracije od 21. prosinca 2005
NN 61/2006 • Nakon provedbe predmetne koncentracije poduzetnik Adria Magazines d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) ostvarivat će 25 – 30 posto udjela na mjerodavnom tržištu.
NN 61/2006 • Mjesečnike za žene, navedene u tablici 2. trebalo je razvrstati u zasebne skupine s obzirom na tematski sadržaj. Slijedom rečenog kao grupe magazina razvrstavamo:
NN 61/2006 • 2.) Dom i vrt, Moj lijepi vrt, Naša flora, Moj cvijet, Moje cvijeće,
NN 61/2006 • Tablica 2.PRIKAZ MJESEČNIKA KLASIFICIRANIH KAO MJESEČNICI ZA ŽENE
NN 61/2006 • Izvor: Preuzeto iz predmeta, klasa: 031-02/2005-01/72; Istraživanje tržišta tiska na području Republike Hrvatske u 2004. godini
NN 61/2006 • Nakladnik Sanoma Magazines Zagreb d.o.o., između ostaloga, izdaje i magazin Klik, kojega je u 2004. prodano (***) primjeraka. Budući da je riječ o tiskovini s različitim tematskim sadržajima, Agencija isti nije razvrstavala u neku od dolje navedenih grupa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 61/2006 • Tablica 3. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE MJESEČNIKA PRVE GRUPE ZA ŽENE U REPUBLICI HRVATSKOJ U 2004. GODINI
NN 61/2006 • MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005. kom% udjela na tržištu u 2005.
NN 61/2006 • Izvor: Podnesak poduzetnika EPH od 9. studenoga 2005. (predmet KLASA: 031-02/2005-01/72), podnesak poduzetnika EPH od 21. veljače 2006. (predmet klasa: 031-02/2006-01/02), podnesak podnositelja prijave koncentracije od 27. ožujka 2006.
NN 61/2006 • Gledajući tablicu 3. nesporno je da je u 2004. godini najveći tržišni udjel ostvario magazin Cosmopolitan nakladnika EPH s udjelom od 50 – 55 posto ili (***) prodanih primjeraka u mjerodavnoj 2004. Preostali udjel, u 2004., i to 45 – 50 posto, na tom tržištu pripada magazinu Elle nakladnika Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. sa (***) prodanih primjeraka.
NN 61/2006 • Nakon provedbe koncentracije tržišno bi vodstvo preuzeo nakladnik Adria Magazin d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) s 50 – 55 posto udjela u tržištu. Magazin Joy nakladnika Burda Zagreb d.o.o. počeo je izlaziti 18. listopada 2005., a prvi je broj prodan u (***) primjeraka, dok prodaja za 2005. od dana izlaženja iznosi (***) komada primjeraka magazina Joy.
NN 61/2006 • Tablica 4. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE MJESEČNIKA DRUGE GRUPE ZA ŽENE U REPUBLICI HRVATSKOJ U 2004.
NN 61/2006 • MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005./kom% udjela na tržištu u 2005.
NN 61/2006 • Izvor: Podnesak podnositelja prijave koncentracije od 21. prosinca 2005. i od 27. ožujka 2006., podnesak distributera Distri-press d.o.o. od 14. rujna 2005. i Tisak d.d. od 8. rujna 2005. u predmetu klasa: 031-02/2005-01/72, podnesak distributera Tisak d.d. od 8. veljače 2006. i distributera Distri-press d.o.o. 14. veljače 2006. u predmetu klasa: 031-02/2006-01/02
NN 61/2006 • Tablica 5. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE MJESEČNIKA TREĆE GRUPE ZA ŽENE U REPUBLICI HRVATSKOJ U 2004.
NN 61/2006 • MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005./kom% udjela na tržištu u 2005.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 20/99, Broj 150/05,
Broj 59/06, Broj 99/07,
Broj 170/03, Broj 17/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE