PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2006 • Predmet poslovanja prema izvadku iz Sudskog registra nadležnog Trgovačkog suda u Republici Hrvatskoj jest: izdavačka djelatnost, tiskarska djelatnost i usluge povezane s tiskanjem, umnožavanje snimljenih zapisa, istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja i promidžba.
NN 61/2006 • Člankom 36. stavak 1. Zakona o medijima (»Narodne novine«, broj 59/04; dalje: ZOM) propisano je da su nakladnici sudionici koncentracija obvezni podnijeti prijavu namjere provedbe koncentracije u obliku i na način utvrđen propisima o zaštiti tržišnog natjecanja. Takva obveza podnošenja, sukladno stavku 2. istog članka, nastaje neovisno o tome jesu li u konkretnom slučaju ispunjeni uvjeti iz članka 22. stavka 4. ZZTN.
NN 61/2006 • Dakle, za obveznu prijavu koncentracije na mjerodavnom tržištu medija, nije bitno jesu li istodobno ispunjeni uvjeti iz članka 22. stavak 4. ZZTN, odnosno, da ukupan prihod svih poduzetnika sudionika koncentracije, ostvaren prodajom robe i/ili usluga na svjetskom tržištu iznosi najmanje jednu milijardu kuna, u financijskoj godini koja je prethodila koncentraciji, s time da je ukupan prihod svakog od najmanje dva sudionika koncentracije, ostvaren prodajom robe i/ili usluga u Republici Hrvatskoj, u istom razdoblju, iznosi najmanje 100.000.000,00 kuna.
NN 61/2006 • Tržište tiska na teritoriju Republike Hrvatske uređeno je ZOM-om. U svrhu što boljeg razumijevanja pojmova, u daljnjem tekstu slijedi nekoliko pojmova, kako ih navodi i obrazlaže rečeni zakon.
NN 61/2006 • Mediji su novine i drugi tisak, radijski i televizijski program, programi novinskih agencija, elektroničke publikacije, teletekst i ostali oblici dnevnog ili periodičnog objavljivanja urednički oblikovanih programskih sadržaja prijenosom zapisa, glasa, zvuka ili slike.
NN 61/2006 • Novinski nakladnik je fizička ili pravna osoba koja objavljuje programske sadržaje putem tiska.
NN 61/2006 • Tisak su novine i druga povremena izdanja koja izlaze u razmacima od najviše šest mjeseci, a u nakladi većoj od 500 primjeraka. Tiskano djelo koje izlazi povremeno u nakladi manjoj od 500 primjeraka smatrat će se tiskom ako je namijenjeno raspačavanju.
NN 61/2006 • Općeinformativni tisak je onaj koji skupno objavljuje programske sadržaje namijenjene kontinuiranom informiranju javnosti o aktualnom društvenom, osobito političkom, gospodarskom, socijalnom, kulturnom životu i drugim zbivanjima u Hrvatskoj i svijetu.
NN 61/2006 • Prije analiziranja tržišta tiska na teritoriju Republike Hrvatske u mjerodavnoj 2004., kao godini koja prethodi koncentraciji, Agencija je utvrdila mjerodavna tržišta koja će se analizirati.
NN 61/2006 • a) U proizvodnom smislu, temeljem članka 5. Uredbe o mjerodavnom tržištu, utvrđena su sljedeća mjerodavna tržišta:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 61/2006 • b) U zemljopisnom smislu, temeljem članka 6. Uredbe o mjerodavnom tržištu, mjerodavno je tržište cjelokupan teritorij Republike Hrvatske.
NN 61/2006 • Prava i obveze nakladnika koji djeluju na teritoriju Republike Hrvatske uređena su odredbama ZOM-a, kao posebnog zakona (lex specialis). Tržište naklade tiska, u ovom je postupku, bilo potrebno podijeliti s obzirom na vrstu tiskovine koju pojedini nakladnik izdaje s obzirom na činjenicu da mjesečnik, tjedniku ili dnevniku ne može biti zamjenski proizvod (supstitut), a shodno tome se ne mogu analizirati na jednom tržištu nego ih je nužno razdijeliti. Promatramo li, npr. tiskovine Cosmopolitan i Playboy primjećujemo da ove dvije tiskovine iako su obje mjesečnici, i s relativno jednakom cijenom koštanja i kvalitetom papira i tiska, one jedna drugoj nisu supstituti te se moraju razdvojeno promatrati.
NN 61/2006 • Pod supstitom se, u smislu članka 5. Uredbe o mjerodavnom tržištu, smatraju proizvodi za koje potrošači smatraju da su međusobno zamjenjivi s obzirom na njihove bitne značajke, cijenu ili način uporabe.
NN 61/2006 • Stoga je potrebna daljnja razdioba s obzirom na tematski sadržaj tiskovina. Slijedom takve podjele identificirano je tržište naklade mjesečnika za žene.
NN 61/2006 • Grafikon 1. Prikaz tržišta naklade tiska u 2004. prije provedbe koncentracije prema broju prodanih primjeraka*
NN 61/2006 • Imajući u vidu da poduzetnik EPH ima udjele u sljedećim poduzetnicima, prilikom iskazivanja tržišnog udjela poduzetnika EPH, oni će se iskazati zajedno:
NN 61/2006 • a) Arena d.d. (udjel od 75 – 80 posto) – tjednik »Arena«, tjednik za žene »Mila«, Dvotjednik »Auto klub«, mjesečnik »Astro magazin«, mjesečnik »Dječji klub«,
NN 61/2006 • b) Sportske novosti d.d. (udjel od 90 – 95 posto) – specijaliziran sportski dnevnik »Sportske novosti«,
NN 61/2006 • c) Revije d.o.o. (udjel od 70 – 75 posto) – tjednik za žene »Tena«, dvotjednik »Auto blic«, mjesečnik »Teen«, mjesečnik »Moja tajna«, mjesečnik »Moja sudbina«,
NN 61/2006 • d) Meridijan 16 d.o.o. (udjel od 95 – 100 posto) – mjesečnik za zdravlje »Vita« (Preuzeto iz predmeta: klasa: UP/I-030-02/2004-01/33).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 46/97, Broj 97/99,
Broj 196/03, Broj 55/07,
Broj 136/03, Broj 12/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE