PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2006 • Prije provođenja prvog koraka poduzetnik Styria Medien International GmbH imao je 65 – 70 posto udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika X-Press d.o.o., dok u poduzetniku Adria Magazin d.o.o. nije imao izravan udjel u temeljnom kapitalu, već je isti ostvarivao putem poduzetnika Večernji list d.d. Nakon provođenja prve faze predmetne koncentracije poduzetnik Styria Medien International GmbH preuzima preostale udjele u temeljnom kapitalu poduzetnika X-Press d.o.o., te će imati 95 – 100 posto udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika X-Press d.o.o.
NN 61/2006 • Shema 3. Prikaz promjene u strukturi poduzetnika nakon druge faze*
NN 61/2006 • Shema 4. Prikaz promjene u strukturi poduzetnika nakon treće faze*
NN 61/2006 • 4. U četvrtoj i posljednjoj fazi, prikazanoj u Shemi 5., poduzetnici X-Press d.o.o., Adria Magazines d.o.o. i Burda Zagreb d.o.o. pripajaju se poduzetniku – preuzimatelju Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. U istoj fazi poduzetnik Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. promijeniti će tvrtku u Adria Magazines d.o.o. i dalje nastaviti poslovanje pod tom tvrtkom.
NN 61/2006 • Struktura poduzetnika sudionika koncentracije, nakon posljednje, četvrte faze provođenja, prikazana je u Shemi 6. Styria Medien International u novom će poduzetniku imati 25 – 30 posto udjela u temeljnom kapitalu dok će, u trećoj fazi, osnovani joint venture, sa sjedištem u Beču, imati 75 – 80 posto udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika Adria Magazines d.o.o.
NN 61/2006 • Shema 6. Prikaz strukture poduzetnika nakon provedene koncentracije*
NN 61/2006 • Predmet poslovanja poduzetnika Styria Media International AG je kako slijedi:
NN 61/2006 • a) stjecanje, držanje, otuđenje i upravljanje drugim poduzetnicima i/ili društvima, osobito medijskih poduzetnika i poduzetnika iz područja pomoćnih medijskih djelatnosti u inozemstvu, kao i preuzimanje upravljanja u takvim poduzećima i/ili društvima,
NN 61/2006 • b) savjetovanje i pružanje svih vrsta menadžerskih usluga, osobito za društva u kojima postoje kapitalni interesi ili s kojima inače postoji povezanost u smislu koncerna,
NN 61/2006 • c) pružanje svih usluga koje su direktno ili indirektno povezane s predmetom poslovanja,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 61/2006 • d) poduzimanje svih poslova i mjera potrebnih, nužnih ili se čine korisnima za postizanje svrhe društva, osobito osnivanje podružnica i društva kćeri u zemlji i inozemstvu.
NN 61/2006 • Bertelsmann AG Grupa na tržištu Republike Hrvatske, prisutna je putem poduzetnika Freemantel produkcija d.o.o. u kojem drži 95 – 100 posto udjela u temeljnom kapitalu, poduzetnika RTL Hrvatska d.o.o. u kojem drži 65 – 70 posto udjela u temeljnom kapitalu.
NN 61/2006 • Poduzetnik X-Press d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Slavonska avenija 4, registriran je pri nadležnom Trgovačkom sudu u Zagrebu, za izdavačku djelatnost, istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja, savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem, promidžba, kupnja i prodaja robe, obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu, te zastupanje pravnih osoba. Poduzetnik X-Press d.o.o. na teritoriju Republike Hrvatske od 2005. izdaje magazine Elite i Primadona.
NN 61/2006 • Shema 9. Vlasnička struktura poduzetnika X-Press d.o.o. prije provedbe predmetne koncentracije*
NN 61/2006 • Nakon provedbe predmetne koncentracije Styria Media International AG imat će 95 – 100 posto udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika X-Press d.o.o.
NN 61/2006 • Shema 10. Vlasnička struktura poduzetnika Adria magazin d.o.o. prije provedbe predmetne koncentracije*
NN 61/2006 • Poduzetnik Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. je osnovan u siječnju 2002. godine kao zajednički pothvat poduzetnika Sanoma Magazines International B.V. sa sjedištem u Nizozemskoj i poduzetnika Iskon Internet d.d., a od 2003. godine poduzetnik Sanoma Magazines International BV ima 95 – 100 posto udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. Poduzetnik Sanoma Magazines International B.V. dio je SanomaWSOY Grupe, koja je najveća nordijska medijska kompanija. Sanoma Magazines International B.V. ima vodeće tržišne pozicije u Finskoj, Nizozemskoj, Belgiji, Češkoj, Mađarskoj i Rumunjskoj.
NN 61/2006 • U Shemi 11. prikazana je organizacijska struktura SanomaWSOY Grupe.
NN 61/2006 • Poduzetnik Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. izdavač je 7 magazina i 2 internet-izdanja i to: magazine Klik, kao i online izdanje magazina Klik, Story, Elle, Elle Dekor, Stars, Viva, te National Geographic, kao i online izdanje magazina National Geographic.
NN 61/2006 • Poduzetnik Burda Zagreb d.o.o. registriran pri Trgovačkom sudu u Zagrebu, osnovan je Društvenim ugovorom od 30. svibnja 2002. pod tvrtkom Burda Nacional d.o.o. Izdavačka kuća Burda Zagreb d.o.o. nalazi se u sastavu Hubert Media Grupe. Tijekom proteklih godina je u Republici Hrvatskoj zaživjelo sedam redovitih izdanja magazina: Joy, Men’s Health, Lisa, Moje dijete, Moj stan, Moj lijepi vrt, te Čarolija okusa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 17/90, Broj 100/96,
Broj 121/07, Broj 48/91,
Broj 154/03, Broj 80/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE