PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 5/2005 • Subvencija se ostvaruje u cijelosti ako je popunjenost autobusa najmanje 65%. U slučaju da je popunjenost autobusa manja od propisane, ukupan iznos subvencije umanjuje se onoliko posto koliko je popunjenost manja od tražene.
NN 5/2005 • Priznaje se najkraća relacija od mjesta polaska do odredišta grupe. Najkraća relacija utvrđuje se prema računalnoj aplikaciji Microsoft AutoRoute 2002 ažurirani sukladno puštanju u rad novih cesta u Hrvatskoj. Dostavne vožnje, prazne vožnje i vožnje za vrijeme boravka u destinaciji su isključene iz kilometraže. Organizatorima putovanja nadoknadit će se ukupno pola iznosa cestarine za povratne vožnje na autoputovima u Hrvatskoj za sve programe izvedene sukladno ovom Naputku. Dostavne vožnje, prazne vožnje i vožnje za vrijeme boravka u destinaciji su isključene iz kilometraže. Za svaku grupu putnika (tj. autobus) priznaje se samo jedna povratna vožnja na najkraćoj relaciji.
NN 5/2005 • Zahtjevi za subvenciju se podnose i označavaju rastućim brojem za svako odredište i svaku izvršenu vožnju.
NN 5/2005 • Subvencija se ne može ostvariti za autobusne transfere od zračnih luka odnosno željezničkih postaja do smještajnih objekata.
NN 5/2005 • Za autobuse koji za dio puta umjesto cestovnog pravca koriste dužobalne brodske, odnosno trajektne linije, umjesto priznavanja dijela troškova trajekta, priznavat će se najkraći cestovni pravac do krajnjeg odredišta. U slučaju da trajekt koriste samo putnici, priznavat će se najkraća kilometraža do luke ukrcaja putnika i 25% cijene karte za putnike, bez doplate za kabine.
NN 5/2005 • Subvencija u pomorskom organiziranom turističkom prijevozu priznaje se samo za vožnje od mjesta polaska do mjesta u kojem turisti počinju koristiti hotelske usluge, te u povratku grupe na istoj relaciji i to za:
NN 5/2005 • dužobalne vožnje sa sjevernog Jadrana prema Dalmaciji koje mogu biti jedini ili dio kombiniranog prijevoza,
NN 5/2005 • vožnje kopno–otoci–kopno ili otok–otok kao dio kombiniranog prijevoza.
NN 5/2005 • Subvencija se ne može ostvariti za vožnje plovilima na krstarenjima Jadranom.
NN 5/2005 • Zahtjev za subvenciju za pomorski prijevoz koji je dio kombiniranog prijevoza (transfera) autobusom ili zrakoplovom podnosi se istovremeno sa zahtjevom za ostale vrste prijevoza.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 5/2005 • Subvenciju u pomorskom prometu mogu ostvariti Organizatori za sve transfere ugovorene posebnim plovilima iz 1. stavka točke IV. prema općim i posebnim uvjetima navedenim u točkama I. i II. ovog Naputka u iznosu od:
NN 5/2005 • Zahtjev za subvenciju za transfer plovilom podnosi se na obrascu SU-3 istovremeno za zahtjevom za drugu vrstu prijevoza uz cjelokupnu propisanu dokumentaciju.
NN 5/2005 • Za prijevoz posebno zakupljenog autobusa ili za grupe od najmanje 10 putnika s organiziranim programom na redovnim brodskim i trajektnim linijama hrvatskih domaćih prijevoznika, na dužobalnim linijama, te na linijama kopno–otoci–kopno odobrava se subvencija u visini 25% od stvarno plaćene cijene karte.
NN 5/2005 • Ako je prijevoz redovnim brodskim i trajektnim linijama dio kombiniranog prijevoza grupe, zahtjev za subvenciju podnosi se istovremeno sa zahtjevom za drugu vrstu prijevoza uz obrazac zahtjeva SU–3 koji je sastavni dio ovog Naputka i kopiju plaćene karte ili kopiju računa za plaćene karte za putnike.
NN 5/2005 • Ako je prijevoz redovnim brodskim i trajektnim linijama jedini prijevoz, Organizator podnosi zahtjev sa cjelokupno propisanom dokumentacijom i obrascima.
NN 5/2005 • Subvencija u zračnom prometu Organizator može ostvariti za zakup zrakoplova na cijelo (charter), dijela zrakoplova na cijelo ili najmanje 10 ostvarenih putnika na redovnim linijama s povratnom kartom.
NN 5/2005 • Za programe prema općim i posebnim uvjetima navedenim u točkama I i II ovog Naputka:
NN 5/2005 • Za charter lance se iznimno može odobriti da prijevoz prve grupe u dolasku odnosno zadnje grupe u odlasku agencija može organizirati drugim prijevoznim sredstvom, te se za tu grupu odobrava subvencija u iznosu od 100,00 kuna po realiziranom putniku.
NN 5/2005 • Iznimno subvencija u zračnom charter prometu se ostvaruje i za putnike koji imaju organiziran boravak u smještajnim objektima i bez usluge polupansiona.
NN 5/2005 • Subvenciju za charter programe mogu ostvariti samo Organizatori koji charter postave na vlastiti rizik. Ako više Organizatora koristi isti charter zrakoplov, zahtjev za subvenciju podnosi Organizator zakupoprimac sa cjelokupnom dokumentacijom od svih organizatora.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 61/09, Broj 58/00,
Broj 13/02, Broj 48/96,
Broj 43/06, Broj 27/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE