PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Tablica 13.STRUKTURA TRŽIŠTA OGLAŠAVANJA U MJESEČNICIMA PRVE GRUPE ZA ŽENE


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• MjesečnikPrihod od oglašavanja u tisku u 2004. / kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2004.Prihod od oglašavanja u tisku u 2005. / kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2005.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Izvor: Podnesak poduzetnika EPH od 9. studenoga 2005. (predmet klasa: 031-02/2005-01/72), podnesak poduzetnika EPH od 21. veljače 2006. (predmet klasa: 031-02/2006-01/02), podnesak podnositelja prijave koncentracije od 27. ožujka 2006.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Na tržištu oglašavanja u mjesečnicima prve grupe za žene u 2004. godini, magazini Cosmopolitan i Elle ostvarili su podjednak udjel na tržištu, odnosno magazin Cosmopolitan ostvario je udjel od 45 – 50 posto dok je Elle ostvario 50 – 55 posto udjela na mjerodavnom tržištu. Magazin Primadona koji je počeo izlaziti u 2005. na ovom tržištu u istoj godini ostvario je udjel od 0 – 5 posto. U 2005. je udjel magazina Elle zabilježio pad, odnosno tržišni udio u 2005. iznosi 40 – 45 posto.


Internet NN 61/2006
• Tablica 14. PRIKAZ CIJENE OGLASA U MJESEČNICIMA PRVE GRUPE ZA ŽENE

Internet stranice NN 61/2006
• Izvor: Podnesak poduzetnika EPH od 21. ožujka 2006. i podnesak podnositelja prijave koncentracije od 27. ožujka 2006.

Internet stranice NN 61/2006 • Tablica 14. prikazuje usporedno cijene oglasnog prostora u magazinima Elle, Cosmopolitan i Primadona. Iz tablice je vidljivo da magazin Cosmopolitan ima najskuplji oglasni prostor.
Internet stranice NN 61/2006 • TRŽIŠTE OGLAŠAVANJA U TISKU U MJESEČNICIMA DRUGE GRUPE ZA ŽENE
Internet stranice NN 61/2006 • Tablica 15. STRUKTURA TRŽIŠTA OGLAŠAVANJA U TISKU U MJESEČNICIMA DRUGE GRUPE ZA ŽENE
Internet stranice NN 61/2006 • MjesečnikPrihod od oglašavanja u tisku u 2004./kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2004.Prihod od oglašavanja u tisku u 2005./kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2005.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 61/2006 • Izvor: Podnesak podnositelja prijave koncentracije od 21. prosinca 2005. i od 27. ožujka 2006.
Informacije NN 61/2006 • Tablica 16. PRIKAZ CIJENE OGLASA U MJESEČNICIMA DRUGE GRUPE ZA ŽENE
Poslovne stranice NN 61/2006 • Izvor: Podnesak podnositelja prijave koncentracije od 27. ožujka 2006.
Pregledi NN 61/2006 • U magazinima Moj lijepi vrt i Naša flora, razvidno je kako se cijene oglasnog prostora kod ovih magazina razlikuju, no ta razlika nije značajna. Razlika je naravno velika tamo gdje primjerice Moj lijepi vrt (druga duplerica) nema izraženu cijenu oglasnog prostora dok kod magazina Naša flora ta cijena postoji.
Besplatno NN 61/2006 • Tržište oglašavanja u tisku u mjesečnicima treće grupe za žene
Glasnik NN 61/2006 • Tablica 17. STRUKTURA TRŽIŠTA OGLAŠAVANJA U TISKU U MJESEČNICIMA TREĆE GRUPE ZA ŽENE
Propis NN 61/2006 • MjesečnikPrihod od oglašavanja u tisku u 2004. / kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2004.Prihod od oglašavanja u tisku u 2005./kn% udjela na tržištu oglašavanja u tisku u 2005.
Propis NN 61/2006 • Izvor: Podnesak podnositelja prijave koncentracije od 21. prosinca 2005. i od 27. ožujka 2006.
Propis NN 61/2006 • Ukupni prihod od oglašavanja u 2004. na mjerodavnom tržištu oglašavanja u tisku u mjesečnicima treće grupe za žene iznosio je (***) kn. Najveći tržišni udjel u 2004. ostvaren je oglašavanjem u magazinu Elle dekor, odnosno ostvaren je prihod od (***) kn ili 90 – 95 posto od ukupno ostvarenog prihoda u 2004. Struktura tržišta u 2005. nije se značajnije promijenila, odnosno ostvaren prihod od oglašavanja u magazinu Elle dekor iznosio je (***) kn ili 85 – 90 posto.
Propis NN 61/2006 • Tablica 18. PRIKAZ CIJENE OGLASA U MJESEČNICIMA TREĆE GRUPE ZA ŽENE
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 129/05, Broj 41/93, Broj 44/97, Broj 146/04, Broj 176/04, Broj 197/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled