PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2006 • Niti nakon provođenja predmetne koncentracije situacija na ovom tržištu neće se značajno promijeniti.
NN 61/2006 • 7.a) 1.4. Tržište naklade mjesečnika sa tematskim sadržajem kompjutora
NN 61/2006 • Tablica 12.STRUKTURA NAKLADE MJESEČNIKA S TEMATSKIM SADRŽAJEM KOMPJUTORA
NN 61/2006 • MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom.% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005./kom.% udjela na tržištu u 2005.
NN 61/2006 • Izvor: Podnesak poduzetnika Bug d.o.o. od 11. siječnja 2006., podnesak poduzetnika A 1 video d.o.o. od 5. i 10. siječnja 2006.
NN 61/2006 • Poduzetnik A 1 video d.o.o. je izdavanjem magazina Moj Moby i PC Chip ostvario u 2004. tržišni udio od 25 – 30 posto, dok je izdavanjem istih magazina u 2005. tržišni udio pao na 25 – 30 posto. Magazine Bug, Mreža i Enter izdaje nakladnik Bug d.o.o. te u 2004. ostvaruje tržišni udio od 70 – 75 posto, dok u 2005. taj udio iznosi 70 – 75 posto.
NN 61/2006 • Poduzetnik Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. je u 2004. ostvario (***) prodanih komada magazina Klik.
NN 61/2006 • Tržište oglašavanja u tisku je vrlo značajno tržište budući da se na istome ostvaruje najveći dio ukupnih prihoda nakladnika tiskovina. Rečeno je tržište usko povezano, odnosno ono je susjedno tržište tržištu naklade tiska iz nekoliko razloga. Svrha oglašavanja proizvoda ili usluga u tisku, kao i oglašavanje na drugim medijima, jest približiti svoj proizvod krajnjem potrošaču. Pri tome će se proizvod ili usluga oglašavati u onoj tiskovini koju čita ciljana skupina potrošača. Drugi važan razlog radi kojega se smatra da je tržište oglašavanja susjedno tržište tržištu naklade jest taj da će se proizvodi ili usluge oglašavati u onim tiskovinama koji imaju najveću čitanost kako bi oglašivač mogao doći do što većeg broja krajnjih kupaca.
NN 61/2006 • Prema navodima podnositelja prijave predmetne koncentracije, u dopuni prijave od 18. siječnja 2006., sudionici koncentracije nemaju međusobno sklopljene marketinške ugovore. Vezano za buduću suradnju sudionika koncentracije postoji usmeni dogovor da će Styria zajedničkom društvu kao povezanom društvu ponuditi oglašavanje (engl. cross promotion) u svojim dnevnim novinama i budućim medijskim proizvodima uz određen popust.
NN 61/2006 • Imajući u vidu značaj tržišta oglašavanja u tisku, te visine prihoda koja se u tiskovinama ostvaruje putem oglašavanja, Agencija je 9. ožujka 2006. uputila dopise poduzetnicima koji djeluju na tom tržištu, kako bi prikupila podatke o cjenicima oglasnog prostora u tiskovinama, kao i uvjetima oglašavanja u tiskovinama.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 61/2006 • Agencija je 9. ožujka 2006. uputila dopis i Hrvatskoj gospodarskoj komori (dalje: HGK) kako bi dobila podatak o ukupnom prihodu ostvarenom od oglašavanja na teritoriju Republike Hrvatske, te podatak o tome koliki dio ukupnog prihoda od oglašavanja otpada na pojedine medije.
NN 61/2006 • HGK je u podnesku od 23. ožujka 2006., između ostaloga, u bitnome navela da je na oglašavanje u 2004. u Republici Hrvatskoj potrošeno, u odnosu na 2003., 13 posto više sredstava, te se sada taj iznos kreće oko 426 milijuna eura.
NN 61/2006 • U Grafikonu 6. prikazan je raspored oglašavanja po pojedinim medijima, prema podacima koje je Agenciji dostavila HGK. Najveći dio tzv. oglašivačkog »kolača« pripada televiziji, koja ostvaruje udio od 49,7 posto. Tiskani mediji ne zaostaju mnogo, te se u 2004. putem tiskanih medija ostvaruje 34,4 posto oglašavanja.
NN 61/2006 • Grafikon 6. Prikaz udjela pojedinih tipova medija u ukupnom oglašavanju u 2004.
NN 61/2006 • Izvor: podnesak Hrvatske gospodarske komore od 23. ožujka 2006.
NN 61/2006 • Imajući u vidu da se u ekonomskoj analizi prikazuju i podaci za 2005., iako je mjerodavna godina 2004., u nastavku će biti prikazani udjeli pojedinih tipova medija u ukupnom oglašavanju u 2005. godini.
NN 61/2006 • Grafikon 7. Prikaz udjela pojedinih tipova medija u ukupnom oglašavanju u 2005.
NN 61/2006 • Izvor: Hrvatska gospodarska komora, podnesak od 23. ožujka 2006.
NN 61/2006 • U odnosu na 2004., raspored udjela se promijenio i to na način da je udjel televizije, kao medija, u 2005. porastao za 15 posto, dok se udjel tiskanih medija smanjio u odnosu na 2004. te sada iznosi 24 posto.
NN 61/2006 • Pri tome je potrebno naglasiti da se ukupni iznos troškova za oglašavanje u 2005., u odnosu na 2004. povećao za 905.315.169,36 kn ili 28,17 posto.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 102/00, Broj 9/06,
Broj 129/06, Broj 58/93,
Broj 94/08, Broj 10/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE