PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2006 • TjednikProdani primjerci u 2004. / kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005. / kom% udjela na tržištu u 2005.
NN 61/2006 • Izvor: Podnesak poduzetnika EPH od 9. studenoga 2005. (preuzeto iz predmeta klasa: 031-02/2005-01/72), podnesak podnositelja prijave koncentracije od 21. prosinca 2005. i 27. ožujka 2006., podnesak poduzetnika EPH od 21. veljače 2006. (predmet klasa: 031-02/2006-01/02)
NN 61/2006 • Magazin Gloria u izdanju nakladnika EPH, u 2004. je ostvario tržišni udjel od 60 – 65 posto. Gledajući 2005. tržišni udjel koji nakladnik EPH ostvaruje izdavanjem magazina Gloria smanjio s na 45 – 50 posto udjela. Udjel ostvaren izdavanjem magazina Story je smanjen sa 35 – 40 posto u 2004. na 35 – 40 posto u 2005. godini.
NN 61/2006 • Nakon provedbe predmetne koncentracije na mjerodavnom tržištu će poduzetnik Adria Magazines d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) izdavanjem magazina Elite i Story imati 35 – 40 posto tržišta, dok će u sljedećoj godini tržišni udjel tog poduzetnika iznositi 50 – 55 posto.
NN 61/2006 • Tablica 10. TRŽIŠTE NAKLADE TJEDNIKA VIVA, LISA, TENA I MILA
NN 61/2006 • TjednikProdani primjerci u 2004. / kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005. / kom% udjela na tržištu u 2005.
NN 61/2006 • Tjednik Mila, nakladnika Arena d.d., koji je, kako je navedeno, prestao izlaziti 8. prosinca 2005., u 2004. je imao 25 – 30 posto tržišnog udjela, dok je najveći tržišni udjel imao magazin Tena, nakladnika Revije d.o.o., s 35 – 40 posto tržišnog udjela. Iz navedene Tablice proizlazi da su najveći tržišni udjel u 2004. ostvarila povezana društva poduzetnika EPH.
NN 61/2006 • Poduzetnik Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. izdavanjem magazina Viva, u 2004., je ostvario tržišni udjel 0 – 5 posto, dok je poduzetnik Burda Zagreb d.o.o. izdavanjem magazina Lisa ostvario tržišni udjel od 30 – 35 posto.
NN 61/2006 • Nakon provedbe koncentracije poduzetnik Adria Magazines d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) ostvarivat će tržišni udjel od 30 – 35 posto na mjerodavnom tržištu.
NN 61/2006 • Grafikon 4. Prikaz ukupnih udjela pojedinih nakladnika tjednika za žene u 2004. prije provedbe koncentracije*
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 61/2006 • Uvidom u Grafikon 4. razvidno je da je prije provedbe koncentracije najjači nakladnik tjednika za žene EPH s 40 – 45 posto udjela na tržištu. Nakon provedbe koncentracije situacija se mijenja te je najjači nakladnik tjednika za žene Adria Magazines d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) s 45 – 50 posto udjela na tržištu.
NN 61/2006 • Grafikon 5. Prikaz ukupnih udjela pojedinih nakladnika tjednika za žene u 2005. prije provedbe koncentracije*
NN 61/2006 • Grafikon 5. prikazuje da je situacija u 2005. znatno drugačija, i to u korist poduzetnika Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. Prije provede koncentracije tržišno vodstvo imao je poduzetnik Sanoma Magazines d.o.o. s 35 – 40 posto udjela na tržištu.
NN 61/2006 • Nakon provedbe koncentracije Adria Magazines d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) imao bi najveći tržišni udjel, i to 50 – 55 posto, dok bi poduzetnik EPH imao tržišni udjel od 35 – 40 posto.
NN 61/2006 • I ovdje je potrebno naglasiti da iako nakon provedbe predmetne koncentracije udjel poduzetnika Adria Magazin d.o.o. prelazi 40 posto udjela na mjerodavnom tržištu, ukupno prodane naklade općeinformativnih dnevnika odnosno tjednika u Republici Hrvatskoj, isti ne predstavlja nedopuštenu koncentraciju u smislu članka 37. stavak 1. ZOM, jer u konkretnom predmetu nije riječ o mjerodavnom tržištu općeinformativnih dnevnika ili tjednika.
NN 61/2006 • 7. a) 1. 3. Tržište naklade mjesečnika s tematskim sadržajem za prirodu/znanost/ekologiju i sličnu tematiku
NN 61/2006 • Agencija je obradila i tržište naklade mjesečnika sa tematskim sadržajem priroda/znanost/ekologija i slična tematika. Na ovome mjerodavnom tržištu u 2004. je godini najveći tržišni udio ostvario časopis National Geographic izdavača Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. sa (***) prodanih primjeraka ili s ostvarenim tržišnim udjelom od 60 – 65 posto. Navedeni i preostali časopisi na istom tržištu prikazani su u Tablici 11.
NN 61/2006 • Tablica 11. STRUKTURA TRŽIŠTA NAKLADE MJESEČNIKA SA TEMATSKIM SADRŽAJEM ZA PRIRODA/ZNANOST/EKOLOGIJA I SLIČNA TEMATIKA
NN 61/2006 • MjesečnikProdani primjerci u 2004. / kom.% udjela na tržištu u 2004.
NN 61/2006 • Izvor: Podnesak poduzetnika Meridijani od 5. siječnja 2006., Podnesak podnositelja prijave predmetne koncentracije od 21. prosinca 2005., Podnesak poduzetnika Distri-press d.o.o. od 14. rujna 2005. i poduzetnika Tisak d.d. od 8. rujna 2005. u predmetu klasa: 031-02/05-01/72, podnesak poduzetnika Klett Verlag d.o.o. od 8. svibnja 2006.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 57/07, Broj 149/02,
Broj 108/03, Broj 132/06,
Broj 30/09, Broj 81/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE