PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 129/2007 • Tablica 4. Prikaz strukture imatelja udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika Šibenski list d.o.o. (prije provedbe koncentracije)
NN 129/2007 • Izvor: podnesak poduzetnika Slobodna Dalmacija d.d., od 5. srpnja 2007.Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja
NN 129/2007 • »Šibenski list« je novina općeinformativnog sadržaja te je prema periodičnosti izdavanja (dinamici izlaženja), tjednik koji izlazi subotom. Dakle, s obzirom na postojeću podjelu općeinformativnog tiska prema dinamici izlaženja, koja posredno proizlazi iz odredbe članka 37. ZOM, to je općeinformativni tjednik.
NN 129/2007 • S obzirom da su sudionici koncentracije, poduzetnici Slobodna Dalmacija d.d. i Šibenski list d.o.o., poduzetnici koji djeluju na tržištu naklade tiska, u ocjeni ove koncentracije poduzetnika primjenjuju se, pored odredaba ZZTN i odredbe ZOM, kao posebnog zakona (lat. lex specialis).
NN 129/2007 • Prema tome, nakladnici sudionici predmetne koncentracije bili su obvezni Agenciji podnijeti prijavu namjere provedbe koncentracije u obliku i na način utvrđen propisima o zaštiti tržišnog natjecanja, neovisno o tome je li u konkretnom slučaju ostvaren uvjet iz članka 22. stavka 4. ZZTN, ali to su propustili učiniti.
NN 129/2007 • Poduzetnici Slobodna Dalmacija d.d. i Šibenski list d.o.o. su nakladnici. Prava i obveze nakladnika koji djeluju na teritoriju Republike Hrvatske uređena su odredbama ZOM, kao posebnog zakona.
NN 129/2007 • Rečenim zakonom su, između ostalog, uređeni i pojmovi medija, novinskog nakladnika, tiska i općeinformativnog tiska.
NN 129/2007 • Mediji su novine i drugi tisak, radijski i televizijski program, programi novinskih agencija, elektroničke publikacije, teletekst i ostali oblici dnevnog ili periodičnog objavljivanja urednički oblikovanih programskih sadržaja prijenosom zapisa, glasa, zvuka ili slike.
NN 129/2007 • Novinski nakladnik je fizička ili pravna osoba koja objavljuje programske sadržaje putem tiska.
NN 129/2007 • Tisak su novine i druga povremena izdanja koja izlaze u razmacima od najviše šest mjeseci, a u nakladi većoj od 500 primjeraka. Tiskano djelo koje izlazi povremeno u nakladi manjoj od 500 primjeraka smatrat će se tiskom ako je namijenjeno raspačavanju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 129/2007 • Općeinformativni tisak je onaj tisak koji skupno objavljuje programske sadržaje namijenjene kontinuiranom informiranju javnosti o aktualnom društvenom, osobito političkom, gospodarskom, socijalnom, kulturnom životu i drugim zbivanjima u Hrvatskoj i svijetu.
NN 129/2007 • Sukladno odredbama članka 35. ZOM na nakladnike, pravne osobe koje obavljaju poslove distribucije medija, kao i na druge pravne osobe koje obavljaju poslove u svezi s javnim informiranjem, primjenjuju se propisi o zaštiti tržišnog natjecanja. Stoga se, radi utvrđivanja mjerodavnog tržišta, primjenjuje članak 7. stavak 1. ZZTN i Uredba o mjerodavnom tržištu.
NN 129/2007 • Prema odredbi članka 7. stavka 1. ZZTN, mjerodavno tržište određuje se kao tržište određene robe i/ili usluga koje su predmet obavljanja djelatnosti poduzetnika na određenom zemljopisnom području.
NN 129/2007 • Mjerodavno tržište se, sukladno odredbi članka 4. Uredbe o mjerodavnom tržištu, utvrđuje na način da se utvrdi njegova proizvodna dimenzija (mjerodavno tržište u proizvodnom smislu) i zemljopisna dimenzija (mjerodavno tržište u zemljopisnom smislu).
NN 129/2007 • Sukladno odredbi članka 5. Uredbe o mjerodavnom tržištu, mjerodavno tržište u proizvodnom smislu obuhvaća sve proizvode i/ili usluge za koje potrošači smatraju da su međusobno zamjenjivi s obzirom na njihove bitne značajke, cijenu ili način uporabe.
NN 129/2007 • Nadalje, prema odredbi članka 6. Uredbe o mjerodavnom tržištu, mjerodavno tržište u zemljopisnom smislu obuhvaća cjelokupan ili dio teritorija Republike Hrvatske, na kojem se tržišni takmaci natječu u prodaji i/ili nabavi proizvoda pod jednakim ili dovoljno ujednačenim uvjetima koji to tržište bitno razlikuje od susjednih tržišta.
NN 129/2007 • Međutim, ZOM, kao posebni propis kojim se, između ostaloga, uređuje način zaštite tržišnog natjecanja na području javnog informiranja (članak 1. stavak 1. ZOM), podrazumijevajući pod tim pojmom informiranje koje se ostvaruje posredstvom medija (članak 2. ZOM), sadrži neke izričite odredbe o načinu utvrđivanja mjerodavnog tržišta naklade općeinformativnih dnevnika i tržišta općeinformativnih tjednika, kojima se, u cilju ostvarivanja načela slobode, odnosno neovisnosti i pluralizma medija, isključuje primjena općih propisa o zaštiti tržišnog natjecanja.
NN 129/2007 • ZOM posredno utvrđuje kriterij za utvrđivanje tržišnih udjela sudionika koncentracije poduzetnika koji djeluju na tržištu tiska, odnosno ZOM neizravno utvrđuje da, u proizvodnom smislu, postoje tržište naklade općeinformativnog tiska i tržište ostalog tiska.
NN 129/2007 • Naime, odredbom članka 37. stavka 1. ZOM utvrđuje se da je nedopuštena svaka koncentracija poduzetnika na tržištu naklade općeinformativnih dnevnika, odnosno na tržištu općeinformativnih tjednika, kojom bi tržišni udjel sudionika konkretne koncentracije poduzetnika nakon njene provedbe prelazio 40 posto ukupno prodane naklade općeinformativnih dnevnika odnosno tjednika u Republici Hrvatskoj.
NN 129/2007 • Sukladno članku 37. stavku 1. ZOM, u djelatnosti naklade općeinformativnog tiska postoje samo dva mjerodavna tržišta: tržište naklade općeinformativnih dnevnika i tržište naklade općeinformativnih tjednika. Iz navedene odredbe posebnog zakona proizlazi da je tržište općeinformativnog tiska utvrđeno isključivo kao teritorij cijele Republike Hrvatske.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 5/02, Broj 129/06,
Broj 20/08, Broj 117/99,
Broj 112/04, Broj 79/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE