PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 18/2007 • Tablica 9.: Struktura mjerodavnog tržišta trgovine cigaretama (količinski u komadima) na teritoriju Republike Hrvatske za razdoblje 1999. – 2003.
NN 18/2007 • *uvoz se odnosi na poduzetnike različite od poduzetnika Tvornica duhana Zagreb d.d., Tvornica duhana Rovinj d.d., Adris grupa d.d., Tvornica duhana Zadar d.d.
NN 18/2007 • Izvor: podnesci poduzetnika TDR d.o.o. od 17. ožujka 2006. godine, Orbico d.o.o. od 26. svibnja 2006. godine i podnesak Carinske uprave, Središnji ured od 8. veljače 2006. godine
NN 18/2007 • Tablica 10.: Struktura mjerodavnog tržišta trgovine cigaretama (vrijednosno u kunama, temeljem maloprodajne cijene cigareta) na teritoriju Republike Hrvatske za razdoblje 1999. – 2003.
NN 18/2007 • ** uvoz se odnosi na poduzetnike različite od poduzetnika Tvornica duhana Zagreb d.d., Tvornica duhana Rovinj d.d., Adris grupa d.d., Tvornica duhana Zadar d.d.; vrijednost uvezenih cigareta po maloprodajnoj cijeni nije moguće utvrditi na temelju prikupljenih podataka
NN 18/2007 • Izvor: podnesci poduzetnika TDR d.o.o. od 24. ožujka 2006. i podnesak poduzetnika Orbico d.o.o. od 26. svibnja 2006. godine.
NN 18/2007 • Tablica 11.: Ukupni prihodi i ostvarena dobit/gubitak poduzetnika Ronhill d.o.o., Tvornica duhana Rovinj d.d., Adris grupa d.d., Tvornica duhana Zagreb d.d., za razdoblje 1999. – 2003.
NN 18/2007 • Izvor: Računi dobiti i gubitka (za srednje i velike poduzetnike) poduzetnika Ronhill d.o.o., Tvornica duhana Rovinj d.d., Adris grupa d.d., Tvornica duhana Zagreb d.d. dostavljeni podneskom poduzetnika TDR d.o.o. od 26. listopada 2005.
NN 18/2007 • Prihodi od distribucije cigareta poduzetnika Ronhill d.o.o. ostvarivani su zaračunavanjem komisione naknade TD Rovinju i TD Zagreb. Navedeni prihodi od komisione naknade predstavljaju istovremeno troškove TD Rovinj i TD Zagreb.
NN 18/2007 • Poduzetnik Ronhill d.o.o. u analiziranom razdoblju nije ostvarivao izravne prihode od kupaca koji djeluju kao trgovci na veliko i trgovci na malo cigaretama proizvođača TD Rovinj i TD Zagreb na teritoriju Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 18/2007 • Poduzetnik Ronhill d.o.o. u svom asortimanu u razdoblju 1999. – 2003. imao je 13 robnih marki cigareta, čiji žigovi su bili u vlasništvu poduzetnika TD Rovinj ili povezanog društva, poduzetnika TD Zagreb. Nadalje, Ronhill d.o.o. je u tom razdoblju distribuirao i marke cigareta koje su bile u vlasništvu inozemnih poduzetnika.
NN 18/2007 • Tablica 12.: Pregled prodanih količina poduzetnika Ronhill d.o.o. razvrstanih po markama cigareta za razdoblje 1999. – 2003.
NN 18/2007 • Izvor: podnesak poduzetnika TDR d.o.o. od 24. ožujka 2006. godine
NN 18/2007 • U 2003. godini od cigareta čija robna marka nije bila vlasništvo poduzetnika Ronhill d.o.o., rečeni poduzetnik je distribuirao samo cigarete marke Marlboro, čiji je udjel prodaje u odnosu na ukupnu prodaju poduzetnika Ronhill d.o.o. iznosio oko [10-15] posto.
NN 18/2007 • Međutim, najprodavanija marka cigareta na mjerodavnom tržištu bila je marka Ronhill i to u svih pet promatranih godina. Unutar te marke razvijeni su pojedini artikli, koji predstavljaju varijante proizvoda pod markom Ronhill. Najprodavanija među njima bila je cigareta pod imenom Ronhill lights, koja je ujedno bila i najprodavanija cigareta u cjelokupnom asortimanu poduzetnika Ronhill d.o.o.
NN 18/2007 • Tablica 13.: Udjeli pojedinih marki cigareta u ukupnoj prodaji cigareta poduzetnika Ronhill d.o.o. za razdoblje 1999. – 2003.
NN 18/2007 • Izvor: podnesak poduzetnika TDR d.o.o. od 24. ožujka 2006. 2006. godine
NN 18/2007 • Agencutvrdila da marke cigareta uživaju najveću vjernost potrošača u usporedbi s ostalim proizvodima, s manje od 10 posto promjena na godišnjoj razini. Do promjene, odnosno prelaska potrošača s jedne marke na drugu marku dolazi uglavnom na početku konzumiranja cigareta. Jednom kada se potrošač odluči za određenu marku cigareta, ostaje joj vjeran gotovo cijelo vrijeme.
NN 18/2007 • Tablica 14.: Najprodavanije marke cigareta u svijetu u 1999. godini
NN 18/2007 • Ukoliko se isključe marke cigareta namjenjene samo regionalnom tržištu, odnosno marka Prima i one u vlasništu poduzetnika China National Tobacco, najprodavanije cigarete u svijetu su Marlboro, Mild Seven, Camel, L&M, Winston u vlasništvu velikih svjetskih korporacija.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 67/01, Broj 152/05,
Broj 34/90, Broj 69/07,
Broj 72/92, Broj 106/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE