PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-02-18-735 NN 18/2007

• Posjedovanje snažne marke cigareta, jasno prepoznatljive potrošačima, smatra se jednim od najvažnijih činitelja tržišne vrijednosti poduzetnika.


Stranica 2007-02-18-735 NN 18/2007

• Kako bi postigli veću vrijednost marke proizvođači/uvoznici cigareta moraju stvoriti prepoznatljivost i preferenciju marke putem promotivnih aktivnosti, ali kako je promocija cigareta zakonski ograničena, odnosno postoji potpuna zabrana promidžbe cigareta od 1999. godine, osim na samim prodajnim mjestima, zadatak izgradnje novostvorene marke Silver, ali i ostalih maraka u asortimanu poduzetnika Orbico d.o.o. bio je težak te zahtjevao kompleksnu strategiju i politiku osvajanja tržišta.


Stranica 2007-02-18-735 NN 18/2007

• Tablica 15.: Pregled prodanih količina cigareta poduzetnika Orbico d.o.o. razvrstanih po markama cigareta za razdoblje 2000. – 2003.


Stranica 2007-02-18-735 NN 18/2007

• Izvor: podnesak poduzetnika Orbico d.o.o. od 26. svibnja 2006. godine. Obrada: Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja


Internet NN 18/2007
• Prema udjelu u prodaji, uočava se prepoznatljivost i preferencije potrošača u odnosu na određene marke cigareta.

Internet stranice NN 18/2007
• Budući da se poduzetnik Ronhill d.o.o. nalazi na mjerodavnom tržištu u visoko vladajućem položaju, te da je u promatranom razdoblju imao u svom asortimanu najjače marke cigareta – kako na lokalnoj, tako i na globalnoj razini, u vidu marki Ronhill i Marlboro, Agencija je ocijenila da je on predstavljao neizbježnog trgovačkog partnera svim sudionicima na mjerodavnom tržištu na nižim razinama distribucijskog lanca.

Internet stranice NN 18/2007 • Nadalje, Agencija je utvrdila da na mjerodavnom tržištu postoji nekoliko načina distribucije putem kojih cigarete dolaze do krajnjih potrošača.
Internet stranice NN 18/2007 • Na mjerodavnom tržištu proizvođač/uvoznik prodaje ili ustupa cigarete trgovcu na veliko, te zatim taj trgovac na veliko prodaje cigarete u svoje ili u ime proizvođača trgovcima na veliko i trgovcima na malo. U slučaju TD Rovinj i TD Zagreb ulogu trgovca na veliko koji jedini ima izravan pristup proizvođaču/uvozniku ima poduzetnik Ronhill d.o.o., a u slučaju TD Zadar poduzetnik Orbico d.o.o.
Internet stranice NN 18/2007 • Poduzetnik TD Zadar, kao proizvođač cigareta nije razvijao izravne kanale distribucije – vlastitu distribuciju cigareta do krajnjeg kupca. Za razliku od njega poduzetnici TD Rovinj i TD Zagreb su, putem vlasničkih udjela u temeljnom kapitalu, povezani s trgovinom na veliko u vidu poduzetnika Ronhill d.o.o., te s maloprodajnom mrežom poduzetnika Duhan d.d., Rijeka i Tisak d.d., Zagreb. Rečeno je osobito važno jer se razumno može pretpostaviti da se stjecanjem udjela u temeljenom kapitalu poduzetnika prisutnih na razini trgovine na malo i kontrolom tih poduzetnika osigurava bolja distribucija cigareta.
Internet stranice NN 18/2007 • Neizravan kanal distribucije putem poduzetnika koji djeluju na različitim razinama distribucijskog lanca koriste i TD Rovinj, TD Zagreb i TD Zadar, na način da prodaju ili ustupaju cigarete trgovcu na veliko koji jedini ima izravan pristup proizvođaču/uvozniku cigareta, te zatim taj trgovac na veliko prodaje cigarete u svoje ili u ime proizvođača trgovcima na malo, koji ih krajnjem potrošaču prodaju u svojim maloprodajnim objektima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 18/2007 • Tablica 16.: Broj kupaca poduzetnika Ronhill d.o.o. i ostvarena vrijednost prodaje temeljem maloprodajne cijene cigareta za razdoblje 1999. – 2003.
Informacije NN 18/2007 • Izvor: podnesak poduzetnika TDR d.o.o. od 8.studenog 2005. i 24. ožujka 2006. godine
Poslovne stranice NN 18/2007 • Agencija je utvrdila, kao što je vidljivo iz tablice 16., da je poduzetnik Ronhill d.o.o. tijekom analiziranog razdoblja smanjivao broj kupaca koje izravno opskrbljuje, i to s [650-750] na [150-250] kupca, te da se taj poduzetnik sve više usmjerava na prodaju cigareta trgovcima na veliko, koji dalje distribuiraju cigarete trgovcima na malo.
Pregledi NN 18/2007 • Tablica 17.: Broj kupaca poduzetnika Orbico d.o.o., ostvarena vrijednost prodaje temeljem maloprodajne cijene cigareta, broj kupaca s vrijednošću kupnje manje od 1.000,00 kn na godišnjoj razini i njihov udjel u ukupnom broju kupaca za razdoblje 2000. – 2003.
Besplatno NN 18/2007 • Izvor: podnesak poduzetnika Orbico d.o.o. zaprimljen u Agenciju 26. svibnja 2006. godine
Glasnik NN 18/2007 • Analizirajući podatke o broju kupaca poduzetnika Orbico d.o.o. Agencija je utvrdila da njegov broj kupaca oscilira tijekom vremena. Ono što je posebno važno istaknuti je činjenica da se većina kupaca cigareta tog poduzetnika ubraja u kategoriju trgovačkih obrta – odnosno malih poduzetnika koji djeluju na razini trgovine na malo.
Propis NN 18/2007 • Slijedom navedenog, jasna je tako velika razlika u broju kupaca poduzetnika Orbico d.o.o. u odnosu na broj kupaca poduzetnika Ronhill d.o.o.
Propis NN 18/2007 • Agencija je utvrdila kako zbog visokog udjela kupaca s vrijednošću kupnje cigareta manjom od 1.000,00 kn na godišnjoj razini, poduzetnik Orbico d.o.o. ima znatno nepovoljniju strukturu kupaca u odnosu na poduzetnika Ronhill d.o.o. Naime, kao što je već rečeno, većina kupaca poduzetnika Orbico d.o.o. su mali poduzetnici koji djeluju na razini trgovine na malo.
Propis NN 18/2007 • Tablica 18.: Popis kupaca cigareta poduzetnika Ronhill d.o.o. čiji je udjel u ukupnoj prodaji poduzetnika Ronhill d.o.o. na teritoriju Republike Hrvatske jednak ili veći od 1 posto za 1999. godinu
Propis NN 18/2007 • * vrijednost se odnosi, uz cigarete, i na cigare koje imaju udjel od [<1] posto u ukupnoj vrijednosti
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 84/02, Broj 46/06, Broj 56/91, Broj 35/08, Broj 164/04, Broj 102/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled