PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 25/2005 • Troškove popravka stomatološkog pomagala koje unutar jamstvenog roka nije bilo uporabivo ili čije je oštećenje nastalo unutar tog roka, a koje nije posljedica namjernog oštećenja ili nepažnje osigurane osobe, snosi ugovorna zdravstvena ustanova ili ugovorni doktor stomatologije privatne prakse koji su osiguranoj osobi izradili rečeno pomagalo.
NN 25/2005 • Ako osigurana osoba izvrši popravak pomagala suprotno odredbama ovog Pravilnika, trošak popravka u cijelosti snosi osobno.
NN 25/2005 • V. TIJELA ZA MEDICINSKU PROVJERU I ODOBRENJE PRIJEDLOGA ZA ORTOPEDSKA I DRUGA POMAGALA
NN 25/2005 • Liječničko povjerenstvo područnog ureda Zavoda, odnosno liječničko povjerenstvo za pomagala područnih ureda Zavoda u Osijeku, Rijeci, Splitu i Zagrebu provode medicinsku provjeru opravdanosti prijedloga i daju odobrenje za propisano pomagalo, odnosno popravak pomagala, rezervne dijelove i potrošni materijal za pomagala.
NN 25/2005 • Nalaz, mišljenje i ocjenu o opravdanosti prijedloga za propisano pomagalo, popravak pomagala, rezervni dio i potrošni materijal za pomagala utvrđenih u Popisu pomagala, liječnička povjerenstva iz stavka 1. ovog članka daju na potvrdi o pomagalu.
NN 25/2005 • Osigurana osoba, kojoj je ugovorni doktor iz članka 14. stavka 1. ovog Pravilnika, uskratio pravo na propisivanje pomagala, ima pravo u roku od 8 dana od dana uskrate tog prava izjaviti pisani prigovor liječničkom povjerenstvu koje je nadležno za odobrenje tog pomagala. Za pomagala za koja nije propisana obveza prethodnog odobrenja nadležnoga liječničkog povjerenstva, prigovor se podnosi liječničkom povjerenstvu područnog ureda Zavoda nadležnom prema mjestu prebivališta, odnosno boravišta osigurane osobe Zavoda.
NN 25/2005 • Liječničko povjerenstvo Zavoda iz stavka 1. ovog članka obvezno je o prigovoru osigurane osobe donijeti nalaz, mišljenje i ocjenu najkasnije u roku od 8 dana od dana zaprimanja prigovora.
NN 25/2005 • Nalaz, mišljenje i ocjenu liječničko povjerenstvo iz stavka 1. ovog članka daje na osnovi medicinske dokumentacije ugovornog doktora, a po potrebi i pregleda osigurane osobe.
NN 25/2005 • Liječničko povjerenstvo za pomagala Direkcije provodi medicinsku provjeru opravdanosti prijedloga i daje odobrenje u prvom stupnju za pomagala za koja je to određeno u Popisu pomagala, odnosno za pomagala, popravak tih pomagala, rezervne dijelove i potrošne materijale koja propisuju ovlaštene zdravstvene ustanove, odnosno koja podliježu posebnoj kontroli i to:
NN 25/2005 • – invalidska kolica za odrasle osobe i djecu s visokom razinom aktivnosti
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 25/2005 • – upravljačku kutiju za invalidska kolica na elektromotorni pogon
NN 25/2005 • – pulsni oksimetar i dijelove za uređaje te potrošni materijali za osiguranu osobu sa spinalnom mišićnom atrofijom koja je na kućnom liječenju
NN 25/2005 • – tiflotehnička pomagala, osim sata za slijepe i bijelog štapa
NN 25/2005 • – stomatološka pomagala iz članka 82. stavka 3. i 4. za djelomičnu i totalnu lijevanu metalnu zubnu protezu i za stomatološka pomagala u slučajevima iz stavka 6. ovog Pravilnika
NN 25/2005 • – potrošni materijal za automatiziranu peritonejsku dijalizu i kontinuiranu ambulatornu peritonejsku dijalizu
NN 25/2005 • Nalaz, mišljenje i ocjenu o opravdanosti prijedloga za propisano pomagalo, popravak pomagala, rezervni dio i potrošni materijal za pomagalo utvrđeno u stavku 1. ovog članka, liječničko povjerenstvo za pomagala Direkcije Zavoda daje na potvrdu o pomagalu.
NN 25/2005 • Osigurana osoba koja je nezadovoljna nalazom, mišljenjem i ocjenom liječničkih povjerenstava iz članaka 96., 97. i 98. ovoga Pravilnika ima pravo podnijeti pisani zahtjev područnom uredu Zavoda nadležnom prema mjestu svog prebivališta, odnosno boravišta za donošenje pisanog rješenja u prvostupanjskom upravnom postupku.
NN 25/2005 • Protiv rješenja iz stavka 1. ovoga članka osigurana osoba ima pravo žalbe Direkciji Zavoda.
NN 25/2005 • U postupku po žalbi izjavljenoj protiv prvostupanjskog rješenja donijetog na osnovi nalaza, mišljenja i ocjene liječničkog povjerenstva za pomagala Direkcije, drugostupanjsko rješenje donosi se na osnovi prethodno pribavljenog nalaza, mišljenja i ocjene višeg liječničkog povjerenstva Direkcije Zavoda u skladu s općim aktom Zavoda.
NN 25/2005 • Iznimno od stavka 1. ovog članka, kada se u žalbenom postupku pobija prvostupanjsko rješenje donijeto na osnovi nalaza, mišljenja i ocjene nadležnoga liječničkog povjerenstva Zavoda iz članka 96. ovog Pravilnika, na zahtjev drugostupanjskog tijela nalaz, mišljenje i ocjenu daje liječničko povjerenstvo za pomagala Direkcije.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 152/08, Broj 99/09,
Broj 25/93, Broj 58/06,
Broj 140/02, Broj 151/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE