PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2009 • Tužba je Trgovačkom sudu u Splitu podnesena 14. svibnja 2003. godine.
NN 127/2009 • U trenutku donošenja odluke Ustavnog suda, parnični postupak se u povodu revizije podnositelja vodi pred Vrhovnim sudom Republike Hrvatske pod brojem Revt-94/09.
NN 127/2009 • Slijedom navedenog, Ustavni sud utvrđuje da se postupak od trenutka pokretanja parničnog postupka do donošenja odluke Ustavnog suda, vodio u trajanju od šest (6) godina, četiri (4) mjeseci i šesnaest (16) dana.
NN 127/2009 • Postupak je pokrenut pred Trgovačkim sudom u Rijeci gdje se vodio u razdoblju od devet mjeseci, a unutar kojeg razdoblja je sud održao četiri ročišta za glavnu raspravu i donio presudu.
NN 127/2009 • Podnositelj je 25. kolovoza 2004. podnio žalbu protiv prvostupanjske odluke, a spis je u povodu žalbe dostavljen drugostupanjskom sudu nakon gotovo šest mjeseci, tek 1. veljače 2005. godine. U povodu žalbe podnositelja postupak se nastavio voditi pred Visokim trgovačkim sudom, koji je nakon tri godine i deset mjeseci donio rješenje.
NN 127/2009 • U trenutku donošenja odluke Ustavnog suda predmet se vodi pred Vrhovnim sudom Republike Hrvatske, koji o reviziji nije odlučio.
NN 127/2009 • Podnositelj ustavne tužbe, kao tuženik u parničnom postupku, nije doprinio duljini postupka.
NN 127/2009 • Ustavni sud ocjenjuje da se u konkretnom slučaju ne radi o predmetu čija bi složenost opravdavala duljinu konkretnog parničnog postupka.
NN 127/2009 • 5. Ustavni sud utvrđuje da se postupak u pravno relevantnom razdoblju vodio pred prvostupanjskim i drugostupanjskim sudom u trajanju od pet godina i šest mjeseci, te da je još u tijeku. Imajući u vidu ukupnu duljinu postupka te neaktivnost i neučinkovito postupanje Visokog trgovačkog suda (utvrđenja pod točkom 4.2. obrazloženja ove odluke), Ustavni sud ocjenjuje da je povrijeđeno ustavno pravo podnositelja da zakonom ustanovljeni neovisni i nepristrani sud u razumnom roku odluči o njegovim pravima i obvezama, koje je zajamčeno člankom 29. stavkom 1. Ustava.
NN 127/2009 • Stoga je, u smislu članka 63. stavka 2. Ustavnog zakona, donesena odluka kao pod točkama I. i II. izreke ove odluke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 127/2009 • 6. Sukladno članku 63. stavku 3. Ustavnog zakona, odlučeno je kao u točkama III. i IV. izreke ove odluke.
NN 127/2009 • Visinu naknade, zbog povrede ustavnog prava na donošenje odluke u razumnom roku, Ustavni sud utvrđuje uzimajući u obzir okolnosti svakog pojedinog predmeta, uz istodobno uvažavanje ukupnih gospodarskih i socijalnih prilika u Republici Hrvatskoj.
NN 127/2009 • 7. Odluka o objavi (točka V. izreke) temelji se na članku 29. Ustavnog zakona.
NN 127/2009 • 8. Predsjednik Vrhovnog suda Republike Hrvatske dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme odluke u roku osam (8) dana od dana njene otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki 11. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.
NN 127/2009 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Jasna Omejec, predsjednica Suda, te suci Mato Arlović, Marko Babić, Snježana Bagić, Slavica Banić, Mario Jelušić, Davor Krapac, Ivan Matija, Duška Šarin, Miroslav Šeparović i Nevenka Šernhorst, rješavajući o prijedlogu za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti zakona s Ustavom, na sjednici održanoj 29. rujna 2009., donio je
NN 127/2009 • I. Ne prihvaćaju se prijedlozi za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o sprječavanju sukoba interesa u obnašanju javnih dužnosti (»Narodne novine« broj 163/03.) i Zakona o izmjenama i dopunama Zakona o sprječavanju sukoba interesa u obnašanju javnih dužnosti (»Narodne novine« broj 94/04.) u cijelosti.
NN 127/2009 • 1. Petar Marija Radelj iz Zagreba podnio je prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona o sprječavanju sukoba interesa u obnašanju javnih dužnosti (»Narodne novine« broj 163/03., u daljnjem tekstu: Zakon o sprječavanju sukoba interesa) u cijelosti (U-I-4342/2004) i prijedlog za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom Zakona izmjenama i dopunama Zakona o sprječavanju sukoba interesa u obnašanju javnih dužnosti (»Narodne novine« broj 94/04., u daljnjem tekstu: ZID Zakona o sprječavanju sukoba interesa) u cijelosti (U-I-2489/2004).
NN 127/2009 • Predlagatelj smatra da su osporeni zakoni organski zakoni, tj. zakoni kojima se razrađuju Ustavom utvrđena ljudska prava i temeljne slobode te ustrojstvo, djelokrug i način rada državnih tijela, za čije donošenje je, prema odredbama članka 82. Ustava Republike Hrvatske, bila potrebna većina glasova svih zastupnika u Hrvatskom saboru.
NN 127/2009 • 2. Obrazlažući svoje stajalište da je Zakon o sprječavanju sukoba interesa organski zakon, predlagatelj navodi da je člankom 16. tog Zakona osnovano Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa (u daljnjem tekstu: Povjerenstvo), koje je prema mišljenju predlagatelja državno tijelo.
NN 127/2009 • Predlagatelj navodi da je na sjednici Hrvatskog sabora, na kojoj je usvojen Zakon o sprječavanju sukoba interesa, za donošenje tog Zakona glasovalo 63 zastupnika. Budući da je Hrvatski sabor u tom sazivu imao 151 zastupnika, za donošenje tog Zakona, prema mišljenju predlagatelja, trebala su glasovati 76 zastupnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 38/95, Broj 152/08,
Broj 150/02, Broj 108/01,
Broj 116/06, Broj 66/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE