PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 109/2007 • U nadzoru rada Gradskog vijeća Grada Osijeka za 2007. godinu Središnji državni ured utvrdio nezakonitost na 23. sjednici Gradskog vijeća Grada Osijeka koja je održana 30. rujna 2007. Naime, Središnji državni ured je svojom odlukom od 11. listopada 2007. poništio odluke donijete na 23. sjednici Gradskog vijeća Grada Osijeka održanoj dana 30. rujna 2007. navedene pod točkama 5.c. te od točke 6. do točke 11. utvrđenog Dnevnog reda. Ovo iz razloga što je Gradsko vijeće Grada Osijeka povrijedilo članak 8. stavak 3. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj: 33/01, 10/02, 155/02, 45/03, 43/04, 40/05 i 44/05 – pročišćeni tekst, nastavno: Izborni zakon).
NN 109/2007 • Odredbom članka 8. stavka 1. Izbornog zakona propisano je da članovi predstavničkih tijela imaju zamjenike koji obnašaju tu dužnost ukoliko članu predstavničkog tijela mandat miruje ili prestane prije isteka vremena na koje je izabran.
NN 109/2007 • Odredbom stavka 3. članka 8. citiranog Zakona propisano je da člana predstavničkog tijela izabranog na koalicijskoj listi dviju ili više političkih stranaka zamjenjuje neizabrani kandidat s dotične liste s koje je izabran i član, a kojeg odredi politička stranka kojoj je u trenutku izbora pripadao član predstavničkog tijela kojem je prestao mandat.
NN 109/2007 • Odredbom članka 6. stavka 1. i 2. citiranog Izbornog zakona propisano je da članu predstavničkog tijela koji za vrijeme trajanja mandata prihvati obnašanje dužnosti koja se prema odredbama ovoga Zakona smatra nespojivom, za vrijeme obnašanja nespojive dužnosti mandat miruje, a za to vrijeme zamjenjuje ga zamjenik, u skladu s odredbama ovog Zakona. Član predstavničkog tijela koji prihvati obnašanje nespojive dužnosti dužan je u roku od 8 dana od prihvaćanja dužnosti o tome obavijestiti predsjednika predstavničkog tijela.
NN 109/2007 • Iz citiranih odredaba proizlazi da je za započinjanje mandata zamjenika člana predstavničkog tijela kojem mandat miruje, potrebno da su ispunjeni sljedeći uvjeti: 1. da je član predstavničkog tijela prihvatio obnašanje dužnosti koja se prema odredbama Izbornog zakona smatra nespojivom, 2. da je njegov zamjenik izabrani kandidat koalicijske liste i 3. da ga politička stranka kojoj je u trenutku izbora pripadao član predstavničkog tijela odredi kao zamjenika,
NN 109/2007 • Nakon izbora gradonačelnika i zamjenika gradonačelnika iz redova vijećnika izabranih na koalicijskoj listi iz reda HSLS-a, Gradsko vijeće je prihvatilo obnašanje dužnosti zamjenika vijećnika iako je uvidom u dopis predsjednika HSLS-a ?urđe Adlešić od 26. rujna 2007. utvrđeno da je raspušten Izvršni odbor ogranka HSLS-a dana 14. rujna 2007. Također su stavljena izvan snage sve odluke koje je donio bivši ogranak HSLS-a koje se odnose na zamjene mandata vijećnika kao i da HSLS nije odredio zamjenike vijećnika, te da ih nitko u ime HSLS-a ne može odrediti bez odobrenja i potpisa predsjednice stranke.
NN 109/2007 • Iz navedenog je razvidno da je Gradsko vijeće prihvatilo obnašanje dužnosti zamjenika vijećnika suprotno članku 8. stavku 3. Izbornog zakona budući da ih politička stranka nije odredila kao zamjenike.
NN 109/2007 • Nakon toga je Gradsko vijeće Grada Osijeka suprotno odredbi članka 46. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi izabralo i Gradsko poglavarstvo a da za to nije glasala natpolovična većina svih vijećnika.
NN 109/2007 • Kako je u postupku nesporno utvrđeno da je Gradsko vijeće Grada Osijeka učestalo kršilo zakone, propise pa i sam Ustav Republike Hrvatske što je potvrđen i odlukom Ustavnog suda Republike Hrvatske, prema ocjeni ovoga Suda osporenim rješenjem nije povrijeđen zakon na štetu tužitelja budući da je odredbom članka 84. stavkom 1. točkom 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi propisano da Vlada množe između ostalog raspustiti predstavničko tijelo zbog učestalih, težih povreda zakona i drugih propisa.
NN 109/2007 • Što se tiče prigovora tužitelja da činjenično stanje nije pravilno i potpuno utvrđeno budući da je odluka Središnjeg državnog ureda na kojoj se temelji i odluka Vlade donijeta dana 9. listopada 2007., a Središnjem državnom uredu je cjelokupna dokumentacija dostavljena dana 10. listopada 2007., valja istaknuti da iz odluke Središnjeg državnog ureda proizlazi da je odluka klasa: 023-01/07-01/223urbroj: 515-11-07-06-10 donesena dana 11. listopada 2007. godine te dostavljena tužitelju 12. listopada 2007. godine.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 109/2007 • Isto tako nisu osnovani navodi tužitelja da mu je onemogućeno podnošenje tužbe u roku, budući da je rješenje objavljeno u »Narodnim novinama« bez obrazloženja i upute o pravnom lijeku, jer je tužitelj podno tužbu i to protiv rješenja koje mu je zajedno s obrazloženjem i uputom o pravnom lijeku dostavljeno dana 16. listopada 2007.
NN 109/2007 • Po ocjeni ovoga Suda osporenim rješenjem uz obrazloženje kakvo je njime dano nije povrijeđen zakon na štetu tužitelja, a prigovori tužitelja u tužbi nisu od utjecaja na zakonitost osporenog rješenja.
NN 109/2007 • Trebalo je stoga temeljem odredbe članka 42. stavka 2. Zakona o upravnim sporovima (»Narodne novine«, broj: 53/91, 9/92 i 77/92) tužbu odbiti kao neosnovanu.
NN 110/2007 • Proglašavam Zakon o izmjenama i dopunama Kaznenog zakona, kojega je Hrvatski sabor donio na sjednici 3. listopada 2007. godine.
NN 110/2007 • U Kaznenom zakonu (»Narodne novine«, br. 110/97., 27/98., 50/00., 129/00., 51/01., 111/03., 190/03., 105/04. i 71/06.) u članku 15. dodaje se novi stavak 2. koji glasi:
NN 110/2007 • »(2) Iznimno, ako se pravomoćna presuda države ugovornice Konvencije o provedbi Sporazuma iz Schengena prema kojoj je kazna izdržana ili je izdržavanje u tijeku ili izdržavanje nije moguće prema Zakonu o izdržavanju kazne zatvora odnosi na kazneno djelo počinjeno dijelom na području te države, kazneni postupak u Republici Hrvatskoj ne može biti pokrenut niti uz odobrenje Državnog odvjetnika Republike Hrvatske.
NN 110/2007 • »Posebni slučajevi prijevare na štetu financijskih interesa Europske unije
NN 110/2007 • (1) Počinjenje kaznenog djela prijevare iz članka 224. ovoga Zakona, smatrat će se i:
NN 110/2007 • – davanje nepotpunih ili netočnih podataka o činjenicama važnim za donošenje odluke o odobrenju pomoći ili subvencije, ako se time mogu ugroziti interesi Europske unije,
NN 110/2007 • – propuštanje dužnosti da se prilikom traženja ili dobivanja subvencije ili neke druge porezne pogodnosti daju podaci o svim promjenama u vezi s važnim okolnostima koje mogu utjecati na donošenje odluke o subvenciji, pomoći ili poreznoj pogodnosti, ako se time mogu ugroziti financijski interesi Europske unije.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 143/06, Broj 91/96,
Broj 84/92, Broj 56/06,
Broj 88/02, Broj 27/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE