PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2006 • U slučaju zahtjeva za uslugama koje nisu izričito definirane i obuhvaćene ovom standardnom ponudom, T-Com će utvrditi da li se uvjeti navedeni u ovoj standardnoj ponudi odnose na zatražene usluge, odnosno postoje li objektivni kriteriji po kojima se razlikuju zatražene usluge od usluga navedenih u ovoj standardnoj ponudi. O istom će pisanim putem u roku od 15 radnih dana od dana zaprimanja upita, obavijestiti podnositelja zahtjeva.
NN 42/2006 • Sljedeći pojmovi imaju značenje kako su definirani u nastavku:
NN 42/2006 • CLIR:usluga koja pruža mogućnost korisniku koji ostvaruje poziv da spriječi prikaz svog broja na uređaju pozivanog korisnika
NN 42/2006 • Javna govorna usluga:javno dostupna usluga prijenosa govora putem javne telekomunikacijske mreže, koja omogućuje obostranu govornu komunikaciju korisnika usluga
NN 42/2006 • Kolokacija (zajednički smještaj opreme):smještaj prijenosne opreme Operatora u svrhu uspostave međusobnog povezivanja u objektima na lokaciji centrale T-Coma
NN 42/2006 • T-Coma:krajnji korisnik (pretplatnik) čija je terminalna oprema izravno priključena na T-Com mrežu kojem je dodijeljen određeni zemljopisni broj
NN 42/2006 • Krajnji korisnik Operatora:fizička ili pravna osoba koja se koristi javnim telekomunikacijskim uslugama ili ih zahtijeva
NN 42/2006 • Kratki kod za odabir operatora:pokazatelj usmjeravanja prometa koji se koristi za izbor Operatora s ciljem pristupa uslugama koje pruža taj Operator, a kojeg dodjeljuje nadležno regulatorno tijelo sukladno Planu numeriranja
NN 42/2006 • Lokalno pristupno područje:područje unutar T-Com mreže definirano u Dodatku 1 ove standardne ponude, a koje obuhvaća T-Comove krajnje korisnike koji su povezani na određenu lokalnu centralu u T-Com mreži izravno ili neizravno putem RSU povezanog na tu centralu
NN 42/2006 • Međusobno povezivanje na lokaciji korisnika:međusobno povezivanje kod kojeg vezu međusobnog povezivanja do lokacije Operatora u kojoj se nalazi centrala Operatora s kojom se realizira vod međusobnog povezivanja, u potpunosti osigurava T-Com
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 42/2006 • Međusobno povezivanje na lokaciji T-Coma:međusobno povezivanje kod kojeg vezu međusobnog povezivanja do lokacije T-Coma na kojoj se nalazi centrala T-Coma s kojom se realizira vod međusobnog povezivanja, u potpunosti osigurava Operator
NN 42/2006 • Nacionalni odredišni kod:područni kod određen sukladno važećem Planu numeriranja
NN 42/2006 • Naplativo trajanje poziva (za obračun međusobnog povezivanja):vremenski interval, zaokružen na najbližu sekundu, koji protekne između:
NN 42/2006 • – trenutka u kojem se na određenoj pristupnoj centrali detektira signal odgovora (u povratnom smjeru), i
NN 42/2006 • – trenutka u kojem se na određenoj pristupnoj centrali detektira signal raskidanja prema naprijed ili prema natrag
NN 42/2006 • Neuspješan poziv:svi pozivi koji su prošli kroz pristupnu točku T-Coma, a koji nisu uspješni pozivi
NN 42/2006 • Operator:pravna osoba koja na temelju propisa i/ili ugovora raspolaže javnom telekomunikacijskom mrežom ili dijelovima povezanim s tom mrežom
NN 42/2006 • Operator za međusobno povezivanje:operator koji u skladu sa Zakonom o telekomunikacijama ima obvezu ponuditi, odnosno pravo zatražiti međusobno povezivanje između svoje telekomunikacijske mreže i telekomunikacijske mreže drugog operatora
NN 42/2006 • Pokušaj poziva:pokušaj uspostavljanja poziva, opisan u ovoj standardnoj ponudi
NN 42/2006 • Poziv:uspostavljanje veze kroz mrežu, te prijenos i predaja komunikacije, s terminala na kojem je komunikacija generirana do terminala na koji je komunikacija upućena, ili na mrežnu platformu ili drugi uređaj koji daje automatski odgovor u slučajevima kad se veza ne može uspostaviti
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 33/02, Broj 51/01,
Broj 136/03, Broj 88/93,
Broj 4/08, Broj 75/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE