PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 99/2006 • U svezi s navodima poduzetnika Hermo-trans d.o.o. da mu je poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar zabranio ulazak na deponij Diklo koji mu je povjeren na upravljanje, navedeni poduzetnik se istim podneskom očitovao kako, sukladno Pravilniku o uvjetima za postupanje s otpadom, ima čuvarsku službu, koja je obvezna evidentirati svakog tko želi odlagati otpad na deponiju, radi naplate troškova deponiranja otpada.
NN 99/2006 • Uvidom u navedena očitovanja poduzetnika Čistoća d.o.o., Zadar i dostavljenu dokumentaciju Agencija nije utvrdila postojanje elemenata kojima bi se dokazala ekonomska opravdanost opisanog postupanja poduzetnika Čistoća d.o.o., Zadar na mjerodavnom tržištu održavanja čistoće u Gradu Zadru i općinama Bibinje, Kukljica, Nin, Privlaka, Ražanac, Sukošan, Škabrnja, Vir i Zemunik Donji i na mjerodavnom tržištu odlaganja komunalnog otpada s navedenih područja na deponiju Diklo, te da zahtjev poduzetnika Hermo-trans d.o.o. nije utemeljen.
NN 99/2006 • Stoga je Agencija, u nastavku posebnog ispitnog postupka, radi utvrđivanja narušava li poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar slobodno tržišno natjecanje na mjerodavnom tržištu održavanja čistoće (prikupljanja i odvoza otpada) s područja Grada Zadra i općina Bibinje, Kukljica, Nin, Privlaka, Ražanac, Sukošan, Škabrnja, Vir i Zemunik Donji i na mjerodavnom tržištu odlaganja komunalnog otpada s navedenih općina na deponiju Diklo, sukladno članku 34. stavak 1. točka 1. i stavak 2. ZZTN-a, zatražila dopisima od 20. rujna 2002. i 29. siječnja 2003., dostavu pisanog očitovanja podnositelja zahtjeva na navode poduzetnika Čistoća d.o.o., Zadar te dostavu dokumentacije radi razjašnjenja činjenica i okolnosti iz njegovog zahtjeva od 14. studenoga 2001.
NN 99/2006 • Poduzetnik Hermo-trans d.o.o. je traženo očitovanje dostavio podneskom od 7. veljače 2003., kojim je, u bitnome naveo da ostaje kod svih navoda iz zahtjeva za pokretanje postupka od 14. studenoga 2001., da nema novih podataka i dokumentacije koju bi dostavio Agenciji, te da isti više nema korisnika usluge prikupljanja i odvoza otpada, budući je korisnike navedene usluge izgubio uslijed postupanja poduzetnika Čistoća d.o.o., Zadar.
NN 99/2006 • Radi daljnjeg razjašnjena činjeničnog stanja u predmetnoj upravnoj stvari, Agencija je dopisom od 10. prosinca 2004., od Grada Zadra, Upravnog odjela za gospodarstvo i komunalne djelatnosti zatražila očitovanje na navode poduzetnika Hermo-trans d.o.o.
NN 99/2006 • Traženo očitovanje je Grad Zadar, Upravni odjel za gospodarstvo i komunalne djelatnosti dostavio Agenciji 7. siječnja 2005., te je u njemu, u bitnome naveo da je Gradsko vijeće Grada Zadra, temeljem Zakona o komunalnom gospodarstvu i Odluke o komunalnim djelatnostima (»Glasnik Grada Zadra«, br. 3/02, 2/03 i 6/04) djelatnosti održavanja čistoće i odlaganja komunalnog otpada povjerilo poduzetniku Čistoća d.o.o., Zadar. Poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar odvozi otpad fizičkih i pravnih osoba s područja Grada Zadra prema svom Cjeniku, a osnovica za naplatu navedene usluge je kvadratni metar stambenog ili poslovnog prostora korisnika usluge. Sve ostale usluge, te usluge prikupljanja, odvoza i deponiranja otpada korisnicima izvan Grada Zadra poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar isključivo »slobodno ugovara«.
NN 99/2006 • Uslijed složenosti predmetnog postupka zbog postojanja odvojenih, no ipak međusobno neraskidivo funkcionalno povezanih mjerodavnih tržišta održavanja čistoće (prikupljanja i odvoza otpada) s područja Grada Zadra i općina Bibinje, Kukljica, Nin, Privlaka, Ražanac, Sukošan, Škabrnja, Vir i Zemunik Donji i odlaganja komunalnog otpada s navedenih područja na deponiju Diklo, te mogućeg monopolističkog djelovanja poduzetnika Čistoća d.o.o., Zadar na navedenim mjerodavnim tržištima, Agencija je 2. ožujka 2005., radi stjecanja sveobuhvatnog uvida u poslovanje poduzetnika Čistoća d.o.o., Zadar, zatražila od navedenog poduzetnika dostavu dokumentacije o njegovom poslovanju s korisnicima za 2000., 2001., 2002., 2003., 2004 i 2005. godinu.
NN 99/2006 • Poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar je 15. travnja 2005. dostavio Agenciji dio zatražene dokumentacije, posebice važeći Cjenik usluga navedenog poduzetnika, odnosno Cjenik usluga po kojima se ugovara kontinuirani odvoz otpadaka korisnicima (osim cijena po red.br. 1), od 1. srpnja 2001. godine, te dio ugovora koje je navedeni poduzetnik zaključio sa svojim korisnicima u razdoblju od 2000. do 2005. godine. U prilogu je dostavljeno i pisano očitovanje, u kojem je, u bitnome, poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar naveo da ostaje pri svojim dosadašnjim očitovanjima u postupku pred Agencijom, te je istaknuo da je protiv poduzetnika Hermo-trans d.o.o. pred Trgovačkim sudom u Zadru pokrenut stečajni postupak, koji je obustavljen iz razloga nepostojanja stečajne mase stečajnog dužnika.
NN 99/2006 • Agencija je, u svrhu utvrđivanja utemeljenosti navedene tvrdnje poduzetnika Čistoća d.o.o., Zadar, uvidom u službene web stranice sudskog registra: www.sudreg.pravosudje.hr, utvrdila da je rješenjem Trgovačkog suda u Zadru, posl.br.I St-99/02, obustavljen stečajni postupak nad stečajnim dužnikom Hermo-trans d.o.o. zbog naknadnog nestanka stečajnog razloga, te da je, prema dostupnim podacima iz navedenog registra, poduzetnik Hermo-trans d.o.o. i dalje aktivan.
NN 99/2006 • Budući da 15. travnja 2005. poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar nije dostavio potpunu dokumentaciju, koja je zatražena dopisom od 2. ožujka 2005., Agencija je, dopisima od 7. i 27. lipnja 2005. zatražila dopunu tražene dokumentacije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 99/2006 • Poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar je 15. srpnja 2005. udovoljio zahtjevu Agencije. Sve utvrđene činjenične i pravne okolnosti, vezane uz dostavljenu dokumentaciju, su detaljno opisane u dijelu obrazloženja pod točkama 4.4. i 4.5. ovoga rješenja, koje se odnosi na ekonomsku i pravnu analizu provedenu u predmetnoj upravnoj stvari.
NN 99/2006 • Nadalje, Agencija je dopisima od 5. svibnja 2005. i 16. svibnja 2005., zatražila očitovanje od poduzetnika Plodine Rijeka d.o.o. i SAS – Zadar d.d., koji nisu stranke u predmetnom upravnom postupku, ali koji su bili ugovorne strane iz ugovora s poduzetnikom Hermo-trans d.o.o., na okolnosti vezane uz te ugovore, njihov raskid i sklapanje novih ugovora za obavljanje iste usluge s poduzetnikom Čistoća d.o.o., Zadar.
NN 99/2006 • Poduzetnik Plodine Rijeka d.o.o. se dopisima od 13. svibnja 2005. i 18. svibnja 2005. očitovao da, u vrijeme kada je imao sklopljen ugovor s poduzetnikom Hermo-trans d.o.o. vezano uz uslugu odvoza press kontejnera, nije imao sklopljene ugovore za obavljanje navedene usluge s drugim poduzetnicima, da mu je poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar ponudio nižu cijenu za obavljanje usluge odvoza press kontejnera, te da je stoga raskinuo ugovor s poduzetnikom Hermo-trans d.o.o. Poduzetnik Plodine Rijeka d.o.o. je posebno napomenuo da je prilikom donošenja odluke o izboru poduzetnika koji će za njega obavljati uslugu odvoza press kontejnera presudan kriterij za izbor bio ukupan odvoz komunalnog otpada, u kojem je odvoz press kontejnera samo dio usluge.
NN 99/2006 • Poduzetnik SAS-Zadar d.d. se, 24. svibnja 2005., očitovao da je, sukladno odredbama ugovora koji je imao sklopljen s poduzetnikom Hermo-trans d.o.o., isti raskinuo budući je poduzetnik Čistoća d.o.o., Zadar ponudio za istu uslugu povoljniju cijenu, te da takvu cijenu plaća i dalje.
NN 99/2006 • U cilju sveobuhvatnog razumijevanja i analize stanja na tržištu održavanja čistoće (prikupljanja i odvoza otpada) i odlaganja komunalnog otpada na području Zadarske županije Agencija je, 12. listopada 2005., od poduzetnika koji nisu bili stranke u ovom postupku, a koji obavljaju djelatnosti održavanja čistoće (prikupljanja i odvoza otpada) i odlaganja komunalnog otpada na području Zadarske županije, zatražila dostavu podataka o njihovom ukupnom prihodu od obavljanja navedenih djelatnosti, podataka o tome na području kojih gradova odnosno općina ti poduzetnici prikupljaju i odvoze otpad, zatim podatke o deponiju na koji mogu odlagati prikupljeni otpad, odnosno imaju li mogućnost birati deponij na koji će odlagati prikupljeni otpad.
NN 99/2006 • U dijelu postupka koji se odnosi na prikupljanje podataka od poduzetnika koji nisu stranke u postupku u svezi obavljanja djelatnosti održavanja čistoće (prikupljanja i odvoza otpada) i odlaganja komunalnog otpada na području Zadarske županije, Agencija je, zatražila stručnu uputu Ministarstva zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva.
NN 99/2006 • Ministarstvo zaštite okoliša, prostornog uređenja i graditeljstva je 25. studenoga 2005. dostavilo Agenciji zatraženu uputu u kojoj je, u bitnome navelo da je u članku 15. stavak 1. Zakona o otpadu (»Narodne novine«, broj 178/04), jasno definirana odgovornost općina i gradova za gospodarenje komunalnim otpadom, te da su općine i gradovi obvezni, u svojim prostornim planovima uređenja, definirati lokacije odlagališta komunalnog otpada, što znači da oni gospodare odlagalištima otpada putem svojih komunalnih društava.
NN 99/2006 • Poduzetnici Komunalno društvo Dugi Otok, Zverinac d.o.o., Hripa d.o.o., Komunalno d.o.o. Gračac, Otok Ugljan d.o.o., JKU Otok Pašman d.o.o., JKU Prvenj Tkon d.o.o., Infragrad d.o.o., Komunalac d.o.o. Biograd na Moru, Komunalno društvo Povljana d.o.o. i Komunalno društvo Pag d.o.o., nisu stranke u ovom postupku, međutim isti obavljaju djelatnosti održavanja čistoće (prikupljanja i odvoza otpada) i odlaganja komunalnog otpada na području Zadarske županije. Navedeni su poduzetnici zatražene podatke dostavili Agenciji u razdoblju od 17. listopada 2005. do 12. siječnja 2006. godine.
NN 99/2006 • Uvidom u dostavljene podatke utvrđeno je da rečeni poduzetnici prikupljaju i odvoze otpad s određenog dijela Zadarske županije, odnosno iz grada ili općine, osnivača svakog pojedinog komunalnog društva i da ne mogu birati na koji će deponij odlagati prikupljeni otpad. Također, je utvrđeno da navedeni poduzetnici ne vode odvojene evidencije prihoda od prikupljanja i odvoza otpada od prihoda njegovog odlaganja na deponiju.
NN 99/2006 • U međuvremenu je punomoćnik poduzetnika Hermo-trans d.o.o., na opetovani zahtjev Agencije, 2. siječnja 2006., dostavio Agenciji obavijest kako nije u mogućnosti uspostaviti kontakt sa svojim opunomoćiteljem, odnosno da poduzetnik Hermo-trans d.o.o., prema njegovom saznanju, faktički više ne postoji, te da se njegov direktor Leander Bašić ne javlja u uredu poduzetnika, dok se pismena koja mu upućuje vraćaju s naznakom »otputovao« i za društvo »ne postoji više«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 87/09, Broj 20/99,
Broj 75/97, Broj 175/03,
Broj 94/06, Broj 189/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE