PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 24/2007 • Uprava za obrt prati i analizira stanje u obrtništvu; prati provođenje zakona i podzakonskih propisa koji uređuju uvjete i način poslovanja u obrtništvu; predlaže mjere gospodarske politike za brži razvoj obrtništva te brine o provođenju predloženih mjera; predlaže projekte i izvore njihovog financiranja; poduzima odgovarajuće aktivnosti za promidžbu obrtništva i poticanje organiziranog nastupa obrtnika u zemlji i inozemstvu; priprema nacrte prijedloga zakona i prijedloge drugih propisa iz svoga djelokruga; prati međunarodne propise iz područja obrtništva; vodi upravni postupak, upravni i stručni nadzor u upravnim stvarima iz nadležnosti uprave ako ti poslovi ili dio poslova zakonom, drugim propisom ili ovom Uredbom nisu stavljeni u nadležnost druge unutarnje ustrojstvene jedinice ili upravne organizacije u sastavu Ministarstva; vodi obrtni registar i koordinira poslove izdavanja obrtnica; skrbi o strukovnoj izobrazbi za potrebe obrtništva, cjeloživotnom obrazovanju i usavršavanju; izrađuje obrazovne programe za obrtnička zanimanja, programe cjeloživotnog obrazovanja i usavršavanja; nadzire postupak izdavanja dozvola obrtnicima za izvođenje praktičnog djela naukovanja; nadzire polaganje pomoćničkih ispita, majstorskih ispita i ispita o stručnoj osposobljenosti; daje naputke i mišljenja u svezi s provođenjem zakonskih i podzakonskih propisa iz svoga djelokruga; surađuje s drugim tijelima državne uprave, te Hrvatskom obrtničkom komorom na rješavanju problema vezanih uz poslovanje obrtnika i uz strukovnu izobrazbu; surađuje sa stručnim i znanstvenim institucijama, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
NN 24/2007 • Odjel za obrtni registar koordinira poslove u svezi s upisom obrta u obrtni registar i izdavanjem obrtnica, vodi brigu o uspostavi i funkcioniranju obrtnog registra, o održavanju, razvoju i unapređivanju informacijskog i komunikacijskog sustava obrtnog registra, te nadzire vođenje obrtnog registra u županijama. Obavlja poslove vezane za komunikacijsko povezivanje postojećih baza podataka u tijelima državne uprave i ostalim institucijama. Izrađuje naputke i daje mišljenja u svezi s provođenjem zakonskih i podzakonskih propisa iz svoga djelokruga. Pruža stručnu pomoć korisnicima u cilju pravilne uporabe aplikacije i strojne opreme. Administrira aplikacije obrtnog registra i VPN-a u cilju reguliranja pristupa sustavu i daljnjih ovlaštenja. Osigurava potrebne intervencije servisnih službi. Obavlja dnevno kopiranje eksporta baze na prenosivi medij; te osigurava potrebne intervencije servisnih službi. Vodi brigu o sigurnosnom pohranjivanju svih podataka središnje baze podataka. Surađuje s drugim tijelima državne uprave, te Hrvatskom obrtničkom komorom. Predlaže mjere za unapređenje aplikacije za vođenje obrtnog registra. Sudjeluje u izradi nacrta prijedloga zakona i prijedloga drugih propisa koji uređuju uvjete i način poslovanja obrtnika; prati provođenje zakona i podzakonskih propisa te predlaže izmjene; prati međunarodne propise u području obrtništva te izrađuje nacrte prijedloga međudržavnih ugovora iz nadležnosti Ministarstva; vodi upravni postupak, upravni i stručni nadzor u upravnim stvarima, pruža stručnu pomoć obrtnicima, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
NN 24/2007 • U sklopu Odjela za obrtni registar ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
NN 24/2007 • Odsjek za obrtni registar koordinira poslove u svezi s upisom obrta u obrtni registar i izdavanjem obrtnica, vodi brigu o uspostavi i funkcioniranju obrtnog registra, o održavanju, razvoju i unapređivanju informacijskog i komunikacijskog sustava obrtnog registra, te nadzire vođenje obrtnog registra u županijama. Obavlja poslove vezane za komunikacijsko povezivanje postojećih baza podataka u tijelima državne uprave i ostalim institucijama. Izrađuje naputke i daje mišljenja u svezi s provođenjem zakonskih i pod zakonskih propisa iz svoga djelokruga. Pruža stručnu pomoć korisnicima u cilju pravilne uporabe aplikacije i strojne opreme. Administrira aplikacije obrtnog registra i VPN-a u cilju reguliranja pristupa sustavu i daljnjih ovlaštenja. Osigurava potrebne intervencije servisnih službi. Obavlja dnevno kopiranje eksporta baze na prenosivi medij; te osigurava potrebne intervencije servisnih službi. Vodi brigu o sigurnosnom pohranjivanju svih podataka središnje baze podataka. Surađuje s drugim tijelima državne uprave, te Hrvatskom obrtničkom komorom. Predlaže mjere za unapređenje aplikacije za vođenje obrtnog registra.
NN 24/2007 • Odsjek za upravno-pravne poslove sudjeluje u izradi nacrta prijedloga zakona i prijedloga drugih propisa koji uređuju uvjete i način poslovanja obrtnika; prati provođenje zakona i pod zakonskih propisa te predlaže izmjene; prati međunarodne propise u području obrtništva te izrađuje nacrte prijedloga međudržavnih ugovora iz nadležnosti Ministarstva; vodi upravni postupak, upravni i stručni nadzor u upravnim stvarima, pruža stručnu pomoć obrtnicima, te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
NN 24/2007 • Odjel za strukovno obrazovanje i razvoj obrta prati postojeći sustav strukovnog obrazovanja; poduzima mjere i aktivnosti za sustavni razvoj strukovnog obrazovanja; sastavlja analize i izvješća te predlaže poticajne mjere; sudjeluje u izradi nacrta prijedloga zakona te predlaže donošenje podzakonskih propisa u dijelu koji se odnosi na strukovno obrazovanje i usavršavanje; izrađuje metodologiju za izradu obrazovnih programa; predlaže donošenje programa strukovnog obrazovanja za stjecanje kvalifikacije za tržište rada za različita obrtnička zanimanja, predlaže donošenje programa polaganja pomoćničkih, majstorskih ispita i ispita o stručnoj osposobljenosti; predlaže programe cjeloživotnog obrazovanja i usavršavanja obrtnika te vodi brigu o njihovom provođenju; izrađuje i provodi poticajne programe za unapređenje strukovnog obrazovanja i usavršavanja obrtnika; izrađuje naputke i daje mišljenja u svezi sa strukovnim obrazovanjem i posebnim uvjetima za obavljanje obrta; surađuje s ostalim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva; surađuje s komorama, obrazovnim ustanovama, tijelima državne uprave i institucijama; vodi upravni postupak, upravni nadzor u upravnim stvarima iz nadležnosti Ministarstva posebice u dijelu ispunjavanja posebnih uvjeta za obavljanje vezanih obrta, obavlja upravni i stručni nadzor nad provođenjem majstorskih ispita i ispita o stručnoj osposobljenosti, obavlja nadzor nad postupkom izdavanja dozvola obrtnicima za izvođenje praktičnog dijela naukovanja; predlaže plan provođenja nadzora; sastavlja analize i izvješća o provedenom nadzoru; prati namjensko korištenje sredstava iz poticajnih programa; te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
NN 24/2007 • U sklopu Odjela za strukovno obrazovanje i razvoj obrta ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
NN 24/2007 • Odsjek za programe obrazovanja i nadzor prati postojeći sustav strukovnog obrazovanja; poduzima mjere i aktivnosti za sustavni razvoj strukovnog obrazovanja; sastavlja analize i izvješća te predlaže poticajne mjere; sudjeluje u izradi nacrta prijedloga zakona te predlaže donošenje podzakonskih propisa u dijelu koji se odnosi na strukovno obrazovanje i usavršavanje; izrađuje metodologiju za izradu obrazovnih programa; predlaže donošenje programa strukovnog obrazovanja za stjecanje kvalifikacije za tržište rada za različita obrtnička zanimanja, predlaže donošenje programa polaganja pomoćničkih, majstorskih ispita i ispita o stručnoj osposobljenosti; predlaže programe cjeloživotnog obrazovanja i usavršavanja obrtnika te vodi brigu o njihovom provođenju; izrađuje i provodi poticajne programe za unapređenje strukovnog obrazovanja i usavršavanja obrtnika; izrađuje naputke i daje mišljenja u svezi sa strukovnim obrazovanjem i posebnim uvjetima za obavljanje obrta; surađuje s ostalim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva; surađuje s komorama, obrazovnim ustanovama, tijelima državne uprave i institucijama; vodi upravni postupak, upravni nadzor u upravnim stvarima iz nadležnosti Ministarstva posebice u dijelu ispunjavanja posebnih uvjeta za obavljanje vezanih obrta, obavlja upravni i stručni nadzor nad provođenjem majstorskih ispita i ispita o stručnoj osposobljenosti, obavlja nadzor nad postupkom izdavanja dozvola obrtnicima za izvođenje praktičnog dijela naukovanja; predlaže plan provođenja nadzora; sastavlja analize i izvješća o provedenom nadzoru; prati namjensko korištenje sredstava iz poticajnih programa; te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
NN 24/2007 • Odsjek za projekte i razvoj obrta sastavlja analize i izvješća te predlaže poticajne mjere; izrađuje i provodi poticajne programe za unapređenje strukovnog obrazovanja i usavršavanja obrtnika; izrađuje naputke i daje mišljenja u svezi sa obrazovanjem i posebnim uvjetima za obavljanje obrta; izrađuje naputke i daje mišljenja u svezi sa strukovnim obrazovanjem i posebnim uvjetima za obavljanje obrta; surađuje s ostalim ustrojstvenim jedinicama Ministarstva; surađuje s komorama, obrazovnim ustanovama, tijelima državne uprave i institucijama; prati namjensko korištenje sredstava iz poticajnih programa; te obavlja i druge poslove iz svoga djelokruga.
NN 24/2007 • Odjel za unutarnju reviziju provodi unutarnju reviziju za cjelokupno Ministarstvo, daje stručna mišljenja i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva. Odjel procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Ministarstva; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ministru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije, obavlja posebne revizije na zahtjev ministra ili prema potrebi; obavlja reviziju o korištenju sredstava Europske unije i drugih međunarodnih organizacija i institucija; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi ministru, prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija, izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima, surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova, te godišnjih izvješća toj Upravi; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 24/2007 • 14. ODJEL ZA PRIPREMU I PROVEDBU PROGRAMA I PROJEKATA EUROPSKE UNIJE (EUROPEANUNION – EU)
NN 24/2007 • Odjel je također zadužen i za: pripremu sektorskih izvješća o provedbi, te za podnošenje izvješća nacionalnom koordinatoru za program IPA i nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje; evidenciju i obradu projekata, priprema potrebna izvješća i informacije; uspostavu, održavanje i nadogradnju odgovarajućeg sustava pohrane dokumentacije, izvještavanja i informiranja; organizira informatičku podršku i arhiviranje dokumentacije, poštivanje zahtjeva Europske komisije vezanim uz informiranje o programu, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
NN 24/2007 • Odjel surađuje s voditeljima programa u Ministarstvu i tijelima državne uprave u pripremi prijedloga i provedbi konkretnih projekata iz programa pretpristupne pomoći IPA, u skladu s propisima i pravilima Europske zajednice; prethodno razmatra tekstove financijskih sporazuma i sažetke projekata.
NN 24/2007 • Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za pripremu i provedbu programa i projekata Europske unije (European Union – EU) ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
NN 24/2007 • Odsjek za pripremu obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prikuplja, obrađuje i analizira stanje potreba za unapređenje razvoja gospodarstva, podizanja konkuretnosti Republike Hrvatske i predlaže smjernice i mjere. U suradnji sa Upravama Ministarstva, drugim resornim ministarstvima, lokalnom upravom i samoupravom, te poslovnom i akademskom zajednicom priprema dokumentaciju za korištenje IPA programa Europske unije, te priprema i izrađuje podloge i prijedloge za pojedine projekte u okviru provedbe Operativnih prgrama. Priprema informacije, planira i provodi potrebne aktivnosti u cilju podizanja svjesnosti i širenja informacija o mogućnostima uključivanja korisnika u projekte za korištenje IPA programa pomoći EU. Odjel priprema kriterije i metodologiju za odabir i provedbu odgovarajućih projekata, te izrađuje potrebne podloge za pripremu javnih natječaja za provedbu projekata. Priprema izvješća i planove; organizira i pruža informatičku podršku i obradu, organizira i provodi arhiviranje dokumentacije; obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
NN 24/2007 • Odsjek za provedbu priprema podloge i dokumentaciju za provedbu natječajnih procedura i tehničku provedbu projekata u okviru IPA programa pomoći EU, a u skladu sa donesenim Operativnim programom. Odsjek priprema procedure i dokumente za uspješnu provedbu projekata, priprema provedbu natječajnih postupaka, i potpisivanje ugovora, te osigurava provedbu odabranih projekata u skladu sa propisima i zakonima Republike Hrvatske i u skladu s propisima i procedurama EU za određene programe.
NN 24/2007 • Odsjek za finaciranje prethodno razmatra tekstove financijskih sporazuma i sažetke projekata; priprema i natječajne dokumentacije i podloge za ugovore o nabavi usluga, robe i radova; upravlja sustavom za financijsko praćenje provedbe projekata i tijekova financijskih sredstava, obavlja praćenje i izvještavanje. Odsjek dostavlja informacije o odobrenim troškovima i primjenjenim postupcima prema Nacionalnom fondu i nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje.
NN 24/2007 • Odsjek za praćenje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim odjelima Ministarstva i ostalim sudionicima srodnih aktivnosti, a sve u cilju praćenja i analize tijeka realizacije provedbe programa pomoći, EU. Odsjek obavlja potvrđivanje da su troškovi pristigli na naplatu učinjeni u skladu s relevantnim pravilima, da je roba dostavljena i usluge izvršene sukladno relevantnoj odluci, te da su zahtjevi za plaćanjem korisnika valjani.
NN 24/2007 • Odjel izrađuje potrebna izvješća i informacije; analizira izvršenje i učinkovitost projekata, godišnjih i višegodišnjih planova rada; Odjel je zadužen za uspostavu, održavanje i nadogradnju odgovarajućeg sustava pohrane dokumentacije, izvještavanja i informiranja; te organizira informatičku podršku i arhiviranje dokumentacije radi provođenja postupka revizije. Odjel je nadležan za poštivanje zahtjeva Europske komisije vezanim uz informiranje o programu, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
NN 24/2007 • Ovlašteni državni tajnik zamjenjuje ministra u slučaju njegovog izbivanja ili spriječenosti te obavlja druge poslove koje mu povjeri ministar.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 42/08, Broj 43/97,
Broj 142/03, Broj 24/95,
Broj 11/93, Broj 69/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE