PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-02-26-465 NN 26/2005

• Uvidom u podatke Središnje depozitarne agencije d.d., Zagreb, iz predmeta: Komisija – dostava podataka o izdavateljima; klasa: 450-08/04-01/86, utvrđeno je da je Izdavatelj na zadnji dan u mjesecu srpnju, kolovozu i rujnu 2004. godine, imao više od 100 dioničara.


Stranica 2005-02-26-465 NN 26/2005

• III. Ponuditelj je 7. prosinca 2004. godine, temeljem Ugovora o kupoprodaji dionica, sklopljenog između Ponuditelja i društava REGINTER d.o.o., Zagreb, Nova ves 11; SEEF HOLDINGS Ltd., George Town, P.O. Box 265G, Grand Cayman, Kajmanski otoci i SWR INVESTMENTS Ltd., George Town, P.O. Box 309, Grand Cayman, Kajmanski otoci, po cijeni od 108,45 € po dionici, stekao 2.131.289 dionica Izdavatelja, odnosno 93,63% temeljnog kapitala i 93,63% glasova koje daju dionice s pravom glasa, a nakon kojeg stjecanja Ponuditelj raspolaže s ukupno 2.131.289 dionica, što predstavlja 93,63% temeljnog kapitala, odnosno 93,63% od ukupnog broja glasova koje daju dionice s pravom glasa, te je utvrđeno da je za Ponuditelja obveza objavljivanja ponude za preuzimanje nastala sukladno članku 4. stavak 1. Zakona.


Stranica 2005-02-26-465 NN 26/2005

• IV. Cijena po kojoj Ponuditelj nudi otkup dionica u ponudi za preuzimanje iznosi 819,92 kune po dionici, a što je sukladno članku 15. stavak 3. Zakona, a u svezi članka 2. točka 6. Zakona, budući da je na dan sklapanja Ugovora o kupoprodaji dionica Izdavatelja od 7. XII. 2004. godine, srednji devizni tečaj Hrvatske narodne banke za 1,00 € iznosio 7,56 kuna. Prema očitovanjima Zagrebačke burze d.d., Zagreb i Varaždinske burze d.d., Varaždin, dostavljenim na zahtjev Komisije, prosječna cijena ostvarena na burzi u zadnja tri mjeseca prije nastanka obveze objavljivanja ponude za preuzimanje, niža je od ponuđene. S obzirom na naprijed navedeno, utvrđeno je da je cijena izražena u ponudi za preuzimanje u iznosu od 819,92 kuna po dionici, utvrđena u skladu s odredbom članka 15. stavci 3. – 6. Zakona.


Stranica 2005-02-26-465 NN 26/2005

• V. Ponuditelj je vlasnik 2.131.289 redovnih dionica Izdavatelja, a temeljni kapital Izdavatelja podijeljen je na 2.276.398 redovnih dionica, svaka u nominalnom iznosu od 200,00 kn. Novčana sredstva potrebno je osigurati sukladno odredbi članka 9. stavka 1. Zakona, za plaćanje preostalih 144.972 dionica Izdavatelja s pravom glasa, u iznosu od najmanje 118.865.442,20 kuna. Uvidom u Garanciju broj 4004-0-06742, koju je 2. veljače 2005. godine, u korist svih dioničara Izdavatelja, izdala ZAGREBAČKA BANKA d.d., Sektor tržišta kapitala i velikih sustava, Zagreb, Savska 60, s rokom važenja od 60 dana od datuma zadnje objave ponude za preuzimanje, utvrđeno je da je Ponuditelj osigurao sredstva u iznosu od 119.000.000,00 kuna.


Internet NN 26/2005
• VI. Nadalje, utvrđeno je da su Zahtjevu priložene potvrde o plaćenoj administrativnoj pristojbi i naknadi, sukladno odredbama članka 2. točke 24. Pravilnika o vrsti i visini administrativnih pristojbi i naknada (»Narodne novine« broj 115/02 i 43/03).

Internet stranice NN 26/2005
• VII. Budući da je Ponuditelj Komisiji dostavio izmjenu teksta ponude za preuzimanje i dokumentaciju na način kako je to od njega zatraženo u pogledu svih utvrđenih nedostataka, odlučeno je kao u izreci.

Internet stranice NN 26/2005 • VIII. Temeljem odredbe članka 8. stavka 4. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, ovo Rješenje objavljuje se u »Narodnim novinama«.
Internet stranice NN 26/2005 • Protiv ovog Rješenja žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor podnošenjem tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka ovog Rješenja.
Internet stranice NN 26/2005 • Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske sukladno odredbama članka 2., 3., 4., 27., 28., 29. i 30. Zakona o investicijskim fondovima (»Narodne novine« br. 107/95, 12/96 i 114/01) i odredbi članka 12. točka 5. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02), rješavajući o zahtjevu društva za upravljanje investicijskim fondovima Erste-Invest d.o.o. Zagreb, Varšavska 3 – 5, o odobrenju izmjene i dopune Prospekta i Statuta otvorenog investicijskog fonda Erste Money, donijela je na sjednici 17. veljače 2005. godine
Internet stranice NN 26/2005 • 1. Društvu za upravljanje investicijskim fondovima Erste-Invest d.o.o. Zagreb, Varšavska 3 – 5, odobrava se izmjena i dopuna Prospekta i Statuta otvorenog investicijskog fonda Erste Money.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 26/2005 • 2. Društvo za upravljanje investicijskim fondovima Erste-Invest d.o.o. Zagreb, Varšavska 3 – 5, obvezno je objaviti izmjenu i dopunu Prospekta i Statuta otvorenog investicijskog fonda Erste Money u »Narodnim novinama« i jednim dnevnim novinama u roku sedam dana od dana dostave ovog rješenja.
Informacije NN 26/2005 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Petar Klarić, predsjednik Suda, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Ivan Mrkonjić, Jasna Omejec, Željko Potočnjak, Agata Račan, Emilija Rajić, Nevenka Šernhorst, Vice Vukojević i Milan Vuković, odlučujući o zahtjevu za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom drugog propisa, na sjednici održanoj dana 9. veljače 2005. godine, donio je
Poslovne stranice NN 26/2005 • I. Ukida se Odluka o raspisivanju referenduma za naselje Slatinu na području Grada Oroslavja, od 29. travnja 2004., objavljena u »Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije«, broj 6/04.
Pregledi NN 26/2005 • II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama« i »Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije«.
Besplatno NN 26/2005 • 1. Vlada Republike Hrvatske podnijela je temeljem odredbe članka 35. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), zahtjev za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Odluke o raspisivanju referenduma za naselje Slatinu na području Grada Oroslavja od 29. travnja 2004., objavljene u »Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije«, broj 6/04 (u daljnjem tekstu: Odluka).
Glasnik NN 26/2005 • Raspisuje se referendum za naselje Slatinu na području grada Oroslavja.
Propis NN 26/2005 • Referendum se provodi radi izjašnjavanja građana o namjeri MUP-a za organizaciju, prihvatilišta za tražitelje azila u Slatini u prostoru bivše vojarne.
Propis NN 26/2005 • Odluka stupa na snagu danom objave u Službenom glasniku Krapinsko-zagorske županije.«
Propis NN 26/2005 • Vlada Republike Hrvatske smatra da je osporena Odluka u suprotnosti s odredbom članka 4. stavka 2. Zakona o referendumu i drugim oblicima osobnog sudjelovanja u obavljanju državne vlasti i lokalne samouprave i odredbom članka 24. stavka 2. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi.
Propis NN 26/2005 • Vlada Republike Hrvatske u zahtjevu ističe da pitanje odnosno prijedlog o kojem se trebalo odlučivati na referendumu, ne spada u samoupravni djelokrug jedinice lokalne samouprave, a posebnim zakonom nije propisano da predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave odlučuje o organizaciji prihvatilišta za tražitelje azila, zbog čega osporena Odluka nije u skladu s navedenim zakonskim odredbama, a ni u skladu s odredbom članka 5. Statuta grada Oroslavja, prema kojoj samoupravni djelokrug obuhvaća uređenje naselja i stanovanje, prostorno i urbanističko planiranje, komunalne djelatnosti, brigu o djeci, socijalnu skrb, primarnu zdravstvenu zaštitu, odgoj i osnovno obrazovanje, kulturu, tjelesnu kulturu i šport, zaštitu potrošača, zaštitu i unapređenje prirodnog okoliša, protupožarnu i civilnu zaštitu, poticanje razvoja gospodarstva, a osobito malog i srednjeg poduzetništva, te osnivanje ustanova i drugih pravnih osoba sukladno zakonu i statutu. Uz to, Vlada Republike Hrvatske ističe da osporena Odluka ima i formalnih nedostataka, jer ne sadrži obrazloženje, a ni referendumsko pitanje nije formulirano na način da se građani o njemu mogu izjasniti odlučivanjem »za« ili »protiv«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 50/91, Broj 136/08, Broj 116/03, Broj 81/05, Broj 66/98, Broj 121/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled