PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 35/2009 • Uvjeti prodajne akcije koje organizira poduzetnik Citroën d.o.o. dostupni su svim distributerima na Internet portalu Citroën d.o.o. i ti uvjeti jednaki su za sve distributere koji se odluče sudjelovati u prodajnoj akciji.
NN 35/2009 • U sklopu svake prodajne akcije dio troškova promotivne ponude snosi Citroën d.o.o., a drugi dio snose distributeri novih vozila koji se odluče u njoj sudjelovati.
NN 35/2009 • U prodajnim akcijama, organiziranim od strane poduzetnika Citroën d.o.o., isplata komercijalne participacije podložna je određenim uvjetima koji se razlikuju od akcije do akcije, ali općenito riječ je o slijedećim principima:
NN 35/2009 • 1. Identifikacija vozila obuhvaćenih prodajnom akcijom. U svakoj prodajnoj akciji obuhvaćen je popis točno određenih vozila iz ponude Citroën (npr.***);
NN 35/2009 • 2. Razdoblje u kojem mora biti zaprimljena narudžba kupca, odnosno krajnji kupac mora naručiti vozilo od distributera u razdoblju određenom prodajnom akcijom, npr. između ***, a na dotično vozilo mora biti odobren barem promotivni popust;
NN 35/2009 • 3. Krajnji datum isporuke vozila kupcu, odnosno distributer mora isporučiti vozilo krajnjem kupcu do krajnjeg datuma određenog u promotivnoj akciji, npr. između ***;
NN 35/2009 • 4. Krajnji datum do kojeg distributer mora poduzetniku Citroën d.o.o. dostaviti svoj račun za participaciju, npr. do ***.
NN 35/2009 • Dokazi o ispunjavanju uvjeta prodajne akcije koje su distributeri novih vozila dužni podnijeti kako bi ostvarili pravo na participaciju, prema navodima poduzetnika Citroën d.o.o., su:
NN 35/2009 • Navedeni podaci su deklarativne prirode i za njih distributeri ne moraju slati nikakve dokumente. Ako distributer deklarira da je zadovoljio navedena dva uvjeta i ako je prodano vozilo doista obuhvaćeno prodajnom akcijom, poduzetnik Citroën d.o.o. isplaćuje participaciju u zadanom roku. Međutim, isti zadržava pravo na ***.
NN 35/2009 • Prema tome, svaki distributer koji zadovolji uvjete prodajne akcije i svom kupcu odobri barem onaj popust koji je objavljen u medijima, ostvaruje pravo na participaciju. Pri tome, svaki distributer može slobodno odobravati krajnjim kupcima popuste veće od onih u promotivnoj ponudi objavljenoj u medijima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 35/2009 • Poduzetnik Citroën d.o.o. ponekad organizira prodajne akcije za ***.
NN 35/2009 • Prema navodima poduzetnika Citroën d.o.o., distributeri koji sudjeluju u prodajnim akcijama ne prodaju vozila s gubitkom.
NN 35/2009 • Što se tiče cijene vozila za krajnje kupce, poduzetnik Citroën d.o.o. je naveo da je maksimalna cijena za krajnje kupce koju preporučuje uvoznik, preporučena prodajna cijena za krajnjeg kupca koju distributer može slobodno primjenjivati ili ne primjenjivati.
NN 35/2009 • Preporučene cijene za krajnje kupce nisu ni u kom slučaju cijene po kojima poduzetnik Citroën d.o.o. fakturira vozila distributerima koji su članovi njegove mreže. Poduzetnik Citroën d.o.o. prodaje vozila marke Citroën članovima svoje mreže po cijenama za distributere, a koje cijene su jednake za sve distributere.
NN 35/2009 • Što se tiče određivanja marže distributerima, poduzetnik Citroën d.o.o. je naveo da on ne određuje maržu distributerima koju isti ostvaruju u prodaji novih motornih vozila marke Citroën. Marža distributera predstavlja razliku između cijene po kojoj distributer kupuje nova vozila i cijene po kojoj ih prodaje krajnjem kupcu. Distributer može slobodno odrediti prodajnu cijenu vozila za krajnjeg kupca tako da time određuje i maržu koju ostvaruje na prodanim novim vozilima.
NN 35/2009 • Više puta poduzetnik Citroën d.o.o. je naglasio da su prodajne akcije fakultativne te da se članovi mreže Citroën d.o.o. mogu slobodno odlučiti o tome žele li u njima sudjelovati ili ne. Osim toga, distributeri mogu slobodno odobravati i veće popuste od onih koji su predviđeni u prodajnoj akciji u kojoj žele sudjelovati.
NN 35/2009 • Prema navodima poduzetnika Citroën d.o.o., u odnosu na raspoloživost vozila, za svako vozilo obuhvaćeno nekom prodajnom akcijom popusti se mogu primjenjivati na:
NN 35/2009 • Primjerice, u okviru prodajne akcije »osobna vozila-siječanj 2007« bila su obuhvaćena sljedeća vozila:
NN 35/2009 • Na modele ili verzije koje nisu izričito obuhvaćeni prodajnom akcijom ne odobravaju se komercijalne participacije. Primjerice, u okviru prodajne akcije »osobna vozila-lipanj 2008« sljedeći modeli su isključeni iz akcije: ***, kao i sljedeće verzije modela ***.
NN 35/2009 • Osim od poduzetnika Citroën d.o.o., vezano za prodajne akcije i prodaju vozila unutar prodajnih akcija te način određivanja prodajne cijene pojedinog modela vozila za krajnje kupce u prodajnoj akciji, Agencija je zatražila očitovanje od većine distributera vozila marke »Citroën«.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 74/02, Broj 53/95,
Broj 140/98, Broj 125/07,
Broj 37/00, Broj 116/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE