PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-12-153-2984 NN 153/2005

• za sada nema naznaka o mogućem ulasku novih konkurenata na isto tržište;


Stranica 2005-12-153-2984 NN 153/2005

• postoje zakonski uvjeti za pristup tržištu (visoke zapreke pristupa tržištu);


Stranica 2005-12-153-2984 NN 153/2005

• provođenjem namjeravane koncentracije još bi više ojačala financijska snaga, položaj i poslovanje sudionika koncentracije;


Stranica 2005-12-153-2984 NN 153/2005

• ostvarivanjem ovog ekonomskog jedinstva nestaje konkurentski pritisak u međusobnom odnosu ZABE i Splitske banke, a tržišni udjel koji će ostvariti daje im snagu da se u velikoj mjeri ponašaju neovisno od drugih tržišnih konkurenata.


Internet NN 153/2005
• Slijedom svega navedenog, u provedenom postupku je utvrđeno da će se predmetna koncentracija negativno odraziti na sljedeće segmente mjerodavnog tržišta:

Internet stranice NN 153/2005
• 1. tržište univerzalnog bankarstva na području Republike Hrvatske i

Internet stranice NN 153/2005 • 2. tržište stambene štednje i stambenih kredita kod stambenih štedionica u Republici Hrvatskoj.
Internet stranice NN 153/2005 • Ostvarivanje ekonomskog jedinstva ZABE i Splitske banke, odnosno PSŠ i WSŠ, sigurno vodi značajnom slabljenju tržišnog natjecanja na navedena dva tržišta, a indirektno čini prijetnju i za slobodno tržišno natjecanje na tržištima mirovinskih fondova i investicijskih fondova. Ovo posebno zbog apsolutno superiorne distribucijske mreže (poslovnice i podružnice) kojom bi raspolagao ovaj entitet.
Internet stranice NN 153/2005 • Pri donošenju takve ocjene HNB je imala u vidu ciljeve i učinke predmetne namjere provedbe koncentracije.
Internet stranice NN 153/2005 • Nadalje, mreža podružnica i poslovnica ZABE i Splitske banke i s njima povezanih društava koja bi rezultirala iz predmetne koncentracije, pokrivala bi cijelo područje RH u znatno većem opsegu nego konkurentske mreže, što bi ovom entitetu nesporno dalo veliku prednost i privilegirani položaj na tržištu u odnosu na ostale natjecatelje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 153/2005 • Također je utvrđeno da predmetna koncentracija, po realizaciji prodaje Splitske banke ili ZABE i udjela u WSŠ ili PSŠ, neće dovesti do stvaranja ili jačanja vladajućeg položaja društava iz Grupe UCI-HVB na mjerodavnom tržištu u Hrvatskoj, odnosno da provedbom iste neće doći do sprječavanja, ograničavanja ili narušavanja tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu u Hrvatskoj u cjelini, ili na nekim njegovim dijelovima.
Informacije NN 153/2005 • Na temelju iznijetog ocijenjeno je da se radi o zabranjenoj koncentraciji u smislu točke 1.5. Odluke o zaštiti tržišnog natjecanja unutar bankarskog sektora, koja se može otkloniti samo na način da se prodaju dionice jedne od banaka sudionica koncentracije (ZABE ili Splitske banke) i dionice jedne od stambenih štedionica sudionica koncentracije (PSŠ ili WSŠ), te je stoga odlučeno kao u izreci.
Poslovne stranice NN 153/2005 • S obzirom da je ocijenjeno da i dalje postoje razlozi zbog kojih je doneseno Privremeno rješenje urbroj 357-020/09-05/ŽR od 15. rujna 2005., odlučeno je kao u točki 3. izreke. Budući da je preuzimanje HVB od strane UCI realizirano, banke i stambene štedionice sudionice koncentracije u Republici Hrvatskoj postale su time dio iste međunarodne bankarske grupe, pa je do prodaje dionica jedne od banaka i jedne od stambenih štedionica bilo potrebno zabraniti njihovo koordinirano djelovanje na tržištu univerzalnog bankarstva i tržištu stambenih štedionica u Republici Hrvatskoj.
Pregledi NN 153/2005 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku i protiv njega nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
Besplatno NN 153/2005 • Na temelju članka 30, Zakona o financiranju jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 117/93, 69/97, 33/00, 73/00, 127/00, 59/01, 107/01, 117/01, 150/02 i 147/03) i članka 27. Statuta Općine Jelsa (»Službeni glasnik Općine Jelsa« br. 6/01), Općinsko vijeće Općine Jelsa na sjednici održanoj dana 14. prosinca 2005., donosi
Glasnik NN 153/2005 • Ovom se Odlukom uvode porezi Općine Jelsa, te propisuju stope i drugi elementi za njihovo utvrđivanje i naplatu.
Propis NN 153/2005 • Obveznici poreza na dohodak s područja Općine Jelsa plaćaju prirez porezu na dohodak po stopi od 10%.
Propis NN 153/2005 • Poslodavac je obvezan istodobno s isplatom dohotka obračunati i uplatiti na propisani uplatni račun prirez porezu na dohodak.
Propis NN 153/2005 • Porez na potrošnju plaća se na potrošnju alkoholnih pića (vinjak, rakiju i žestoka pića), prirodnih vina, specijalnih vina, piva i bezalkoholnih pića u ugostiteljskim objektima.
Propis NN 153/2005 • Obveznik poreza na potrošnju jest pravna i fizička osoba koja pruža ugostiteljske usluge na području Općine Jelsa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 112/04, Broj 61/09, Broj 109/02, Broj 56/06, Broj 27/01, Broj 109/96


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled