PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-11-121-3529 NN 121/2007

• Za spise iz članka 106. ovoga Pravilnika prigodom preuzimanja ustrojit će se pomoćna knjiga uz popis predmeta po rednom broju i datumu primitka i upisati poslovni broj spisa iz glavnog upisnika.


Stranica 2007-11-121-3529 NN 121/2007

• Ostale stvari koje se nalaze u državnom odvjetništvu dostavit će se sudu uz istražni zahtjev, optužni prijedlog ili optužnicu i potvrdu o predaji stvari, koja će se pohraniti u državnoodvjetničkom spisu.


Stranica 2007-11-121-3529 NN 121/2007

• Zaposlenik koji otprema spis dužan je priložiti Corpora delicti prema odluci u spisu.


Stranica 2007-11-121-3529 NN 121/2007

• Ako se stvari ne nalaze u državnom odvjetništvu, umjesto potvrde o predaji stvari, napisat će se gdje se stvari nalaze.


Internet NN 121/2007
• Ako se kaznena prijava odbaci, istovremeno će se riješiti o daljnjem postupku s oduzetim stvarima.

Internet stranice NN 121/2007
• Ako se podnese prijedlog za obustavu postupka, ujedno će se predložiti i o daljnjem postupanju s oduzetim stvarima.

Internet stranice NN 121/2007 • Za pravilnost poslovanja, stanje i kretanje novca, stvari, vrijednosnih isprava i drugih oduzetih stvari, odgovoran je upravitelj pisarnice. Na kraju svake kalendarske godine sastavlja se popis preuzetih vrijednosti, isprava i stvari.
Internet stranice NN 121/2007 • Primitak podnesaka, brzojava, paketa i drugih pošiljki u državnom odvjetništvu tijekom radnog vremena obavlja zaposlenik u uredu državnoodvjetničke uprave ili zaposlenik državnoodvjetničke pisarnice određen za prijem, otpremu i dostavu pošte.
Internet stranice NN 121/2007 • Primitak pošiljki koje se odnose na novčano poslovanje, kao i primitak novca, obavlja zaposlenik zadužen za materijalno-financijsko poslovanje.
Internet stranice NN 121/2007 • Žurne pošiljke, brzojave i telefakse koji stignu izvan radnog vremena, primit će i otvoriti državni odvjetnik, dužnosnik ili drugi zaposlenik koji obavlja dežurstvo.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 121/2007 • Ako državno odvjetništvo nije nadležno za postupanje po određenom podnesku koji podnositelj hoće predati, zaposlenik koji zaprima podnesak dužan je podnositelja uputiti nadležnom tijelu.
Informacije NN 121/2007 • Ako i nakon toga podnositelj zahtijeva da se podnesak primi, on će se zaprimiti, ali će se na njemu naznačiti bilješkom da je upozoren i da mu je dana uputa.
Poslovne stranice NN 121/2007 • Odluke sudova i upravnih tijela i druga pismena moraju se dostaviti nadležnom državnom odvjetništvu.
Pregledi NN 121/2007 • Dostava izvršena suprotno stavku 1. ovoga članka ne proizvodi pravne učinke.
Besplatno NN 121/2007 • Kada se nakon primitka odluke sudova ili upravnih tijela ili drugih pismena utvrdi da se ta se odluka ne odnosi na postupak kojeg to državnog odvjetništvo vodi u svojoj nadležnosti, a odluka je vezana za žalbeni rok, odmah će se vratiti pošiljaocu, a ostala pismena će se zaprimiti i proslijediti nadležnom tijelu ili vratiti pošiljatelju.
Glasnik NN 121/2007 • Prigodom neposrednog primitka podneska zaposlenik će upozoriti podnositelja na neurednost podneska (nedovoljan broj primjeraka, priloga, prijepisa, nedostatak adrese, potpisa, nečitljivost i nerazumljivost podneska i sl.) i istovremeno zatražiti da se nedostaci odmah uklone.
Propis NN 121/2007 • Ako podnositelj i nakon upozorenja ne otkloni nedostatak, primit će se tako neuredan ili nepotpun podnesak, ali će se napisati bilješka o upozorenju stranci i o kakvu se nedostatku radi. Na podnesku će se ispod bilješke o primitku staviti olovkom u boji napomena o kakvu se nedostatku radi (npr. »nedovoljno primjeraka«, »nepotpuna adresa«, »nema potpisa« i sl.) i bilješka o danom upozorenju.
Propis NN 121/2007 • Ako stranka koja predaje podnesak neposredno želi dati izjavu u zapisnik o tome će zaposlenik koji prima podnesak obavijestiti dužnosnika ili savjetnika koji je zadužen za rad sa strankama. Dužnosnik ili savjetnik će ako odmah ne može primiti izjavu obavijestiti stranku kada tu izjavu može dati.
Propis NN 121/2007 • Preuzimanje pošiljki upućenih preko pošte kao i preuzimanje pošiljki iz poštanskog pretinca obavlja zaposlenik određen za prijem, otpremu i dostavu pošte.
Propis NN 121/2007 • Ako je omot preporučene pošiljke ili pošiljke na kojoj je označena vrijednost oštećen, zaposlenik određen za primitak pošte ne smije pošiljku preuzeti bez komisijski utvrđenog sadržaja o stanju pošiljke, a nakon toga preuzet će pošiljku zajedno sa zapisnikom o komisijskom nalazu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 32/06, Broj 17/90, Broj 30/05, Broj 7/07, Broj 41/96, Broj 63/92


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled