PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 146/2009 • Zabranjeno je bilo kakvo oglašavanje VMP koji nema odobrenje za stavljanje u promet.
NN 146/2009 • U javnosti je dozvoljeno oglašavanje VMP koji se izdaju bez veterinarskog recepta.
NN 146/2009 • a) oglašavanje u javnosti VMP koji se izdaju samo na veterinarski recept;
NN 146/2009 • b) oglašavanje i objavljivanje podataka u javnosti, o djelovanju VMP koji se može primijeniti kao pospješivač rasta ili može poticati proizvodna svojstava (npr. hormoni, beta-agonisti, tireostatici, goveđi somatotropin);
NN 146/2009 • c) oglašavanje i objavljivanje u javnosti podataka o djelovanju VMP koji sadrži psihotropne tvari ili narkotike;
NN 146/2009 • (1) Oglašavanje VMP mora biti izvedeno tako, da je informacija jasna i prepoznatljiva i da je proizvod nedvosmisleno predstavljen kao VMP.
NN 146/2009 • b) koji su nužni za pažljivu, ispravnu i racionalnu primjenu VMP;
NN 146/2009 • c) vidljivo i čitko napisano, slikovno ili govorno upozorenje o značenju upute o VMP, koja je priložena VMP i koja glasi: »Prije primjene pažljivo pročitajte uputu o VMP! O rizicima i nuspojavama posavjetujete se s veterinarom.«. Pisano upozorenje mora biti mora biti istaknuto (npr. upadljivom bojom ili u okviru) i u veličini najmanje 1/10 veličine oglasa, pisano odgovarajućom veličinom slova tako da ga je moguće bez poteškoća pročitati i da ga nije moguće previdjeti. Pri televizijskom oglašavanju upozorenje na zaslonu mora biti prikazano samostalno (u zasebnom kadru), u slikovnom ili govornom obliku. Govorno upozorenje mora biti izrečeno jasno i razumljivo. Pri oglašavanju na Internetu upozorenje mora biti prikazano kao sastavni dio glavne stranice oglasa, a ne kao veza na nju (link). Upozorenje mora biti naglašeno u veličini koja pri prikazu na cijelom zaslonu ne smije biti manja od 1/4 zaslona i pisana odgovarajućom veličinom slova koja nije manja od 1/10 stranice polja upozorenja.
NN 146/2009 • (1) Oglašavanje VMP u javnosti ne smije sadržavati podatke koji:
NN 146/2009 • a) dovode u zabludu glede vrste VMP, njegovog sastava i namjene;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 146/2009 • b) upućuju da se uzimanjem VMP može izbjeći veterinarski pregled, savjet ili operativni zahvat, te određivati dijagnoza i pružati savjete o liječenju poštom ili elektroničkom poštom;
NN 146/2009 • d) osiguravaju da je VMP istovrijedan ili bolji od određenog drugog VMP;
NN 146/2009 • e) osiguravaju, da se s primjenom VMP poboljšava zdravstveno stanje zdrave životinje;
NN 146/2009 • f) upozoravaju na pogoršanje zdravlja zdrave životinje bez primjene VMP;
NN 146/2009 • g) se temelje na preporukama znanstvenika, stručnjaka iz područja veterinarstva ili javnih osoba;
NN 146/2009 • h) sigurnost i učinkovitost VMP pripisuju njihovom prirodnom podrijetlu;
NN 146/2009 • i) detaljnim opisivanjem ili predstavljanjem pojedinih primjera anamneze mogu navesti na pogrešno postavljanje dijagnoze i liječenje od strane vlasnika/posjednika životinje;
NN 146/2009 • j) se odnose na netočne tvrdnje koje izazivaju zabrinutost ili navode na krivi zaključak o mogućnosti ozdravljenja;
NN 146/2009 • k) na neprimjeren način izazivaju zabrinutost ili dovode u zabludu tako da slikovno prikazuju posljedice oštećenja, patoloških procesa u organizmu ili djelovanje odnosnog VMP na organizam;
NN 146/2009 • I) netočno navode da VMP ima odobrenje za stavljanje u promet.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 56/09, Broj 22/07,
Broj 40/07, Broj 36/01,
Broj 113/06, Broj 161/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE