PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 14/2007 • – zaduženja pojedinog rukovoditelja i zaposlenika ovlaštenog društva;
NN 14/2007 • – popis osoba koje za ovlašteno društvo obavljaju radne, profesionalne ili druge zadatke, a koje imaju pristup povlaštenim informacijama;
NN 14/2007 • – način obavljanja pojedinih poslova s vrijednosnim papirima;
NN 14/2007 • – postupak unutarnjeg izvješćivanja i donošenja odluka unutar ovlaštenog društva;
NN 14/2007 • (1) Ovlašteno društvo može obavljanje poslova s vrijednosnim papirima organizirati i u jednoj ili više podružnica.
NN 14/2007 • (2) Na rad podružnice ovlaštenog društva na odgovarajući se način primjenjuju odredbe ovog pravilnika.
NN 14/2007 • (3) Podružnica mora biti opremljena telekomunikacijskom opremom kojom se osigurava izravna veza podružnice sa sjedištem.
NN 14/2007 • (1) Ovlašteno društvo dužno je u prostorijama u kojima obavlja poslove s klijentima, na vidljivom i dostupnom mjestu izložiti opće uvjete ugovora o nalogu, cjenik i informaciju o načinu podnošenja pritužbe na rad ovlaštenog društva.
NN 14/2007 • (2) Ovlašteno društvo dužno je, pri obavljanju poslova s vrijednosnim papirima, klijentu omogućiti komunikaciju s:
NN 14/2007 • a) brokerom – za poslove iz članka 34. točke 1., 5., 6. i 8. Zakona;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 14/2007 • b) brokerom i investicijskim savjetnikom – za poslove iz članka 34. točke 3. i 7. Zakona.
NN 14/2007 • (3) Ovlašteno društvo mora, na traženje klijenta, istome osigurati privatnost pri davanju naloga i obavljanju drugih poslova s vrijednosnim papirima.
NN 14/2007 • (4) Pri obavljanju poslova za račun klijenta, a temeljem naloga danog telefonom, telefaksom ili elektronskim putem, ovlašteno društvo mora:
NN 14/2007 • b) osigurati tajnost i sigurnost podataka o klijentu i o nalogu;
NN 14/2007 • c) sačuvati izvorni zapis zaprimljenog naloga, iz kojeg je razvidno i vrijeme zaprimanja istog;
NN 14/2007 • (1) Ovlašteno društvo dužno je svakom klijentu omogućiti podnošenje pritužbe na rad ovlaštenog društva.
NN 14/2007 • (2) Ovlašteno društvo mora usvojiti i primjenjivati učinkovite i transparentne načine savjesnog i brzog postupanja po pritužbama klijenata.
NN 14/2007 • (3) Dokumentaciju o svakoj pritužbi i mjerama poduzetim za rješavanje iste, ovlašteno društvo mora čuvati sukladno odredbama članka 13. ovog pravilnika.
NN 14/2007 • (1) Ovlašteno društvo dužno je provoditi postupke interne kontrole poslovanja, u potpunosti neovisno o obavljanju redovne djelatnosti ovlaštenog društva.
NN 14/2007 • (2) Za pravilno obavljanje interne kontrole poslovanja, ovlašteno društvo je dužno:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 17/08, Broj 38/96,
Broj 18/99, Broj 97/04,
Broj 16/04, Broj 21/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE