PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 122/2003 • – »Promins« za proizvodnju, preradu i promet mineralnih sirovina, Zagreb,
NN 122/2003 • – »IGM Tounj« d.d., proizvodnja građevnog materijala, Tounj,
NN 122/2003 • – »Kamen Sirač« d.d. za proizvodnju i promet građevnim materijalom, Pakrani,
NN 122/2003 • – »Golubovečki kamenolomi« d.d. za proizvodnju i obradu kamena, Golubovec, svi zastupani po odvjetniku Mariju Porobiji iz Odvjetničkog društva »Porobija i Špoljarić« iz Varaždina.
NN 122/2003 • (2) Pod povećanim prometnim opterećenjem iz stavka 1. ovog članka, smatra se porast prosječnog godišnjeg dnevnog prometa srednje teških i teških teretnih vozila za više od 10 % u odnosu na postojeći.«
NN 122/2003 • »Pod djelatnostima iz članka 2. stavka 1. ovoga Pravilnika, smatra se:
NN 122/2003 • – eksploatacija obnovljivih ležišta građevnog pijeska i šljunka iz korita i s obala vodotoka, jezera, umjetnih objekata za skupljanje vode, uređenog i neuređenog inundacijskog područja, iz ušća rijeka koje se ulijevaju u more i kanala spojenih s morem,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 122/2003 • – preusmjeravanje prometa zbog zatvaranja javne ceste na duže od 10 dana, na druge javne ceste.«
NN 122/2003 • 2. Podnositelji prijedloga smatraju da su naprijed navedene odredbe Pravilnika u suprotnosti s člankom 25. stavcima 1. i 3. Zakona o javnim cestama (»Narodne novine«, broj 100/96, 76/98, 27/01, 114/01, 117/01 i 65/02), kao i odredbama članaka 3., 5. sta
NN 122/2003 • Nesuglasnost s navedenim ustavnim i zakonskim odredbama podnositelji prijedloga obrazlažu navodima kako je jedina djelatnost u obavljanju koje dolazi do prekomjerne uporabe javne ceste prijevoznička djelatnost, a ta djelatnost nije obuhvaćena člankom 3. osporenog Pravilnika, odnosno da je donositelj osporenog propisa – ministar pomorstva, prometa i veza propustio to učiniti.
NN 122/2003 • Predlagatelji dalje ističu da je osporeni Pravilnik neprovediv u praksi, a rješenje kojim se utvrđuje visina, način obračuna, te način plaćanja naknade da je donijela jedino Županijska uprava za ceste Karlovac, klasa: UP/I-340-01-02/00-01, urbroj: 01-912/00-01 dana 31. kolovoza 2000. godine. Tim rješenjem odobrena je prekomjerna uporaba javnih cesta podnositelju prijedloga »IGM Tounj« d.d., ali je to rješenje, zbog svoje neodređenosti i nejasnoća, nepovredivo u praksi.
NN 122/2003 • Sukladno odredbi članka 45. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 49/02 – pročišćeni tekst, u nastavku: Ustavni zakon), podnositelji prijedloga predložili su privremenu obustavu izvršenja navedenog rješenja, smatrajući da bi njegovim provođenjem za to trgovačko društvo nastupile nepopravljive posljedice (nekonkurentnost na tržištu zbog obveze plaćanja naknade za prekomjernu uporabu javnih cesta u odnosu na druge subjekte koji tu naknadu ne plaćaju).
NN 122/2003 • Prijedlog nije dopušten u dijelu u kojem se osporavaju ustavnost i zakonitost odredbi članaka 2. i 3. Pravilnika.
NN 122/2003 • 3. Sud to utvrđenje temelji na razlozima iznijetim u prijedlogu podnositelja kao i sadržaju osporenih odredaba članaka 2. i 3. Pravilnika, imajući pri tome u vidu sadržaj odredbi članka 25. stavaka 2. i 3. Zakona o javnim cestama koji glasi:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 50/07, Broj 2/07,
Broj 52/00, Broj 80/04,
Broj 81/06, Broj 61/05
LINK - POSLOVNI SAVJETI, PRAVNA POMOĆ, IDEJE ZA NOVI POSAO